Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.lotnictwo   »   Jak tu tutka sobie skrzydeł na drzewach nie połamała podczas l±dowania.....

Jak tu tutka sobie skrzydeł na drzewach nie połamała podczas l±dowania.....

Data: 2011-11-08 09:15:16
Autor: Endriu
Jak tu tutka sobie skrzydeł na drzewach nie połamała podczas l±dowania.....
Data: 2011-11-08 10:00:16
Autor: Rabbit McCroolick
Jak tu tutka sobie skrzydeł na drzewach nie połamała podczas l±dowania.....

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j9aoel$urb$1usenet.news.interia.pl...
http://englishrussia.com/2011/11/04/the-lucky-tu-154/#more-74596

Kolina,

Zauwafasz rurznicę między udeszeniem skszydła w drzewo przy prętko¶ci londowania ~260-280 km/h a wjechaniem w drzefa na końcu dobiegu? Je¶li nie, to zrup eksperymend. Rozpęć sie jak potrafisz najszypciej i walnij głowom w mur a póĽniej rozbędĽ sie i w 1/3 dystansu zacznij chamofać. Poczujesz rurznice, zapefniam

p.s.
Żeby¶ lepiej zrozumiał napisałem według zasad twojej ortografii.

Data: 2011-11-08 10:22:54
Autor: WW
Jak tu tutka sobie skrzydeł na drzewach nie połamała podczas l±dowania.....
Kolina,
Zauwafasz rurznicę między udeszeniem skszydła w drzewo przy prętko¶ci

nie wyci±gaj mi Koliny z KF pls

Włodek

Data: 2011-11-08 01:43:22
Autor: robertbig
Jak tu tutka sobie skrzydeł na drzewach nie połamała podczas l±dowania.....
Kolina jest bardzo zabawnym typem. Natomist Endriu no Spam , to tepy, upierdliwy  idiota.
To jego nie nalezy karmić.

Data: 2011-11-08 21:46:35
Autor: Maksymilian Dutka
Jak tu tutka sobie skrzydeł na drzewach nie połamała podczas l±dowania.....
W dniu 2011-11-08 10:43, robertbig pisze:
Kolina jest bardzo zabawnym typem.
Natomist Endriu no Spam , to tepy, upierdliwy  idiota.
To jego nie nalezy karmić.

Mi tam fotki się podobały. Trochę zmienić temat, i może być :)

--
Pozdrawiam
Maksymilian Dutka

Data: 2011-11-08 21:51:18
Autor: /dev/SU45
Jak tu tutka sobie skrzydeł na drzewach nie połamała podczas l±dowania.....

Kolina jest bardzo zabawnym typem.

Dla mnie jest on totalnie beznadziejny.

Natomist Endriu no Spam , to tepy, upierdliwy  idiota.
To jego nie nalezy karmić.

A tego nawet lubię, tak jak bardzo mi się podobaj± strony typu niezalezna.pl czy salon24.pl z "prawicow±" publicystyk±, czytam sobie niekiedy dla jaj. Bardzo lubię ten patos, przekonanie o własnej wyj±tkowo¶ci i kult Wodza.

Data: 2011-11-09 16:34:52
Autor: Szymon Machel
Jak tu tutka sobie skrzydeł na drzewach nie połamała podczas l±dowania.....

Użytkownik "WW" <Wlodzimierz_Wolos@onetNOSPAM.pl> napisał w wiadomo¶ci

nie wyci±gaj mi Koliny z KF pls

łożeszty, dobre :)

Szymon

Data: 2011-11-08 10:10:46
Autor: PP
Jak tu tutka sobie skrzyde� na drzewach n ie po�ama�a podczas l�dowania.....
On 2011-11-08 09:15, Endriu wrote:
http://englishrussia.com/2011/11/04/the-lucky-tu-154/#more-74596

Taki niuans: Ten egzemplarz _wyjechał_ poza pas, a nie jak nasz, kosił w locie:)

--
PP

Data: 2011-11-08 01:27:47
Autor: robertbig
Jak tu tutka sobie skrzyde� na drzewach nie po �ama�a podczas l�dowania.....
Wyjechał w sadzonki z mała prędkoscia.
Dopiero po bokach rosnie młody lasek.
To widac na zdjeciach.
Ale  za to nie wjechał w 60cm pień brzózeczkki przy 300 stówkach na budziku + inne duze drzewa
No i  nie jebn±ł fikoła w grz±skim terenie...
Takie tam "prawie żadne róznice" .Ale jednak wspomniałem.

Data: 2011-11-08 20:25:33
Autor: Delfino Delphis
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....
robertbig wrote:

Wyjechał w sadzonki z mała prędkoscia.
Dopiero po bokach rosnie młody lasek.
To widac na zdjeciach.

Doskonale widać jakie spustoszenie robi drzewko ¶rednicy 3 cm przy prędko¶ci może 50 km/h.

Data: 2011-11-08 22:16:28
Autor: Endriu
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....
Doskonale widać jakie spustoszenie robi drzewko ¶rednicy 3 cm przy prędko¶ci
może 50 km/h.

Zupełnie nie rozumiem dlaczego szanowna pseudokomisja nie zrobiła testu. Obniżyć tutkę do 100 m na autopilocie i upierdzielic (przy pomocy jaki¶ miniładunków) odpowiedni kawał skrzydła. Wyszło by wszystko kurna na jaw czy tutka by się przekręciła a przy tym czy dała by rady wznie¶ć się na odpowiedni± wysoko¶ć.

Ocywi¶cie wiem... nie da sie tego zrobić bo to bo tamto, i zaraz odezwie isę dzisięciu Porethousów i Ciszeskich na zawołanie, że gupi jestem i trolluje i żebym se jebn± w blaszkę....


--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-09 15:44:59
Autor: Delfino Delphis
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....
Endriu wrote:

Zupełnie nie rozumiem dlaczego szanowna pseudokomisja nie zrobiła testu.
Obniżyć tutkę do 100 m na autopilocie i upierdzielic (przy pomocy jaki¶
miniładunków) odpowiedni kawał skrzydła. Wyszło by wszystko kurna na jaw
czy tutka by się przekręciła a przy tym czy dała by rady wznie¶ć się na
odpowiedni± wysoko¶ć.

Ale po co, skoro przyczyn± katastrofy było zej¶cie poniżej MDH? Na tym powinna się skupić komisja.

Data: 2011-11-09 16:28:54
Autor: Endriu
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....
Ale po co, skoro przyczyn± katastrofy było zej¶cie poniżej MDH?

Bo by się wszystko wyja¶niło i nie musieliby¶my tutaj pierdzielić o dupie marynie i o hipotetycznych hipotezach ....


--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-09 18:37:12
Autor: skippy
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....
Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j9c67f$bt5$1usenet.news.interia.pl...
Doskonale widać jakie spustoszenie robi drzewko ¶rednicy 3 cm przy prędko¶ci
może 50 km/h.

Zupełnie nie rozumiem dlaczego szanowna pseudokomisja nie zrobiła testu. Obniżyć tutkę do 100 m na autopilocie i upierdzielic (przy pomocy jaki¶ miniładunków) odpowiedni kawał skrzydła. Wyszło by wszystko kurna na jaw czy tutka by się przekręciła a przy tym czy dała by rady wznie¶ć się na odpowiedni± wysoko¶ć.

Co by wyszło... ???????
Wyszłoby przy kazdym eksperymencie inaczej.
WeĽ kurwa sie zastanów nad tym chociaż kilka sekund

Data: 2011-11-09 18:39:03
Autor: skippy
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....
dwa razy nie rzucisz identycznie lotk± z 10m w płot, a chcesz powtórzyć wzystkie wektory takiego kolosa???
w dodatku co chcesz powtórzyć, skoro te wektory nie s± znane i nie jest mozliwe je poznać
no weĽ po prostu pomy¶l człowieku

Data: 2011-11-09 18:54:52
Autor: Endriu
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....
dwa razy nie rzucisz identycznie lotk± z 10m w płot, a chcesz powtórzyć wzystkie wektory takiego kolosa???
w dodatku co chcesz powtórzyć, skoro te wektory nie s± znane i nie jest mozliwe je poznać
no weĽ po prostu pomy¶l człowieku

Jak to nie sa znane .... Przecież wszystko w skrzynkach jest podobno co do minimetra zapisane...


--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-09 19:10:27
Autor: skippy
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j9eepg$9g1$1usenet.news.interia.pl...
dwa razy nie rzucisz identycznie lotk± z 10m w płot, a chcesz powtórzyć wzystkie wektory takiego kolosa???
w dodatku co chcesz powtórzyć, skoro te wektory nie s± znane i nie jest mozliwe je poznać
no weĽ po prostu pomy¶l człowieku

Jak to nie sa znane .... Przecież wszystko w skrzynkach jest podobno co do minimetra zapisane...

myslisz czy nie
co jest zapisane co do milimetra?
połozenie obiektu w przestrzeni plus wszystkie wektory?
przeciez to po prostu niemozliwe
TO NIEMOŻLIWE
w dodatku nawet gdyby było, to drug± rzecz± niemożliw± jest IDEALNE POWTÓRZENIE TEGO
nie da się człowieku powtórzyć takiego zbioru zmiennych

NIE DA SIE KURWA

Data: 2011-11-09 19:12:27
Autor: Endriu
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....
NIE DA SIE KURWA

A mówiłem, że się nie da  ?.


--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-09 19:13:42
Autor: Endriu
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....
A mówiłem, że się nie da  ?.

Zreszt± po co to robić, jak amerykanie maj± podobno zdjęcia satelitarne....


--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-09 19:18:17
Autor: skippy
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....
Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j9efsr$b49$1usenet.news.interia.pl...
A mówiłem, że się nie da  ?.

Zreszt± po co to robić, jak amerykanie maj± podobno zdjęcia satelitarne....

dlaczego napisałe¶ słowo "podobno"?

Data: 2011-11-09 20:17:42
Autor: Endriu
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....
dlaczego napisałe¶ słowo "podobno"?

"[...] Żaden kraj z własnej woli nie będzie się narażał na pogorszenie stosunków z Rosj±, skoro państwo, które powinno być zainteresowane pomoc±, jej nie chce. [...]".


--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-09 20:20:24
Autor: skippy
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j9ejkr$ha7$1usenet.news.interia.pl...
dlaczego napisałe¶ słowo "podobno"?

"[...] Żaden kraj z własnej woli nie będzie się narażał na pogorszenie stosunków z Rosj±, skoro państwo, które powinno być zainteresowane pomoc±, jej nie chce. [...]".

nie odpowiedziałe¶ na pytanie
to maj± czy "podobno" maj±?
po prostu odpowiedz a nie pierdol jakie¶ farmazany ideologiczne

Data: 2011-11-09 20:21:33
Autor: Endriu
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....
nie odpowiedziałe¶ na pytanie
to maj± czy "podobno" maj±?
po prostu odpowiedz a nie pierdol jakie¶ farmazany ideologiczne

Farmazony ideologiczne s± takie, że na strazy wszytskiego stoi banda czworga a nawet teraz pięciorga ...


--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-09 20:26:26
Autor: skippy
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....


Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j9ejs2$hq5$1usenet.news.interia.pl...
nie odpowiedziałe¶ na pytanie
to maj± czy "podobno" maj±?
po prostu odpowiedz a nie pierdol jakie¶ farmazany ideologiczne

Farmazony ideologiczne s± takie, że na strazy wszytskiego stoi banda czworga a nawet teraz pięciorga ...

to juz rozumiem i z tym nie ma jak dyskutować
tak uważasz bezdowodowo i tyle

Data: 2011-11-09 20:20:37
Autor: Endriu
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....
"[...] Żaden kraj z własnej woli nie będzie się narażał na pogorszenie stosunków z Rosj±, skoro państwo, które powinno być zainteresowane pomoc±, jej nie chce. [...]".

Za mało polaków chce prawdy ...

--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-09 19:17:22
Autor: skippy
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....
Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j9efqg$b2p$1usenet.news.interia.pl...
NIE DA SIE KURWA

A mówiłem, że się nie da  ?.

no ale co wynika z faktu, że nie da się powtórzyć w przestrzeni identycznej sytuacji?
wynika wył±cznie tyle, że być może jakim¶ cudem przy którym¶ podej¶ciu udałoby się powtórzyć podobny przebieg katastrofy jaki jest "przyjęty"
i kompletnie nic więcej

Data: 2011-11-09 19:24:04
Autor: Endriu
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....
no ale co wynika z faktu, że nie da się powtórzyć w przestrzeni identycznej sytuacji?

Gdyby się okazało że po upierdoleniu skrzydła w samolocie pasażerskim 6 na 6 samolotów jebło w dół zamiast się wznosić, to mogło by dać trochę do my¶lenia ...


--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-09 19:29:33
Autor: skippy
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....
Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j9egg8$c76$1usenet.news.interia.pl...
no ale co wynika z faktu, że nie da się powtórzyć w przestrzeni identycznej sytuacji?

Gdyby się okazało że po upierdoleniu skrzydła w samolocie pasażerskim 6 na 6 samolotów jebło w dół zamiast się wznosić, to mogło by dać trochę do my¶lenia ...

w 10 samolocie by poszło w górę a w 15 w dół. w innych w bok

NIE DA SIĘ POWTÓRZYĆ TEGO SAMEGO UKŁADU WEKTORÓW MOMENTÓW ITP

NIE DA SIE

Data: 2011-11-09 19:28:21
Autor: skippy
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....
Użytkownik "skippy" <skippynews@onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:j9eg3j$t06$1news.onet.pl...
Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j9efqg$b2p$1usenet.news.interia.pl...
NIE DA SIE KURWA

A mówiłem, że się nie da  ?.

no ale co wynika z faktu, że nie da się powtórzyć w przestrzeni identycznej sytuacji?
wynika wył±cznie tyle, że być może jakim¶ cudem przy którym¶ podej¶ciu udałoby się powtórzyć podobny przebieg katastrofy jaki jest "przyjęty"
i kompletnie nic więcej

a co za tym idzie, na drodze tego typu eksperymentu nie da się wykluczyć przyjętego przebiegu katastrofy, więc to nie jest po twojej my¶li
przecierz rzucaj±c co kilka sekun tutkami w końcu nawet za 1185 lat która¶ z nich zrobi co¶ podobnego jak ta
to jest dokładnie to samo, ze zakładaj±c nieskończone trwanie wszech¶wiata i Ziemii, atomy na pustyni w Newadzie przypadkowo się ułoż± na kształt samolotu Boeing

to typowy dowód negatywny, najprostszy sposób kretyńskiego sposobu o¶mieszenia czegokolwiek
weĽ na przykład udowodnij, że wczoraj nie powiedziałes słowa "chuj"
czego¶ takiego nie da sie udowodnić
można - że powiedziałe¶

rozumiesz to, czy nie???

jak chcesz udowodnić eksperymentem lotniczym, że ogólnie znany przebieg tejże katastrofy jest niemożliwy?

no weĽ kurwa po prostu pomy¶l; nic więcej

Data: 2011-11-09 19:45:28
Autor: Endriu
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....
no weĽ kurwa po prostu pomy¶l; nic więcej

Ale ty pierdolisz Skippy. Polscy naukowcy z instytutu NASA już nad tym pracuj± (czego polska pseudokomisja opieraj±ca się na zdjęciach radzieckiego fotografa-pseudoamatora Amielina) aby usyskać możliwa trajektorię rozpadu Tutki:

Zespół Macierewicza dokonał rekonstrukcji wraku
http://acontrario.nowyekran.pl/post/36538,zespol-macierewicza-dokonal-rekonstrukcji-wraku

"[...] Na pocz±tku przyszłego roku ma się odbyć międzynarodowa konferencja w Pasadenie, na ktore zespół prof. Biniendy przedstawi proces rozpadu tupolewa. [...]".

Wcale bym się nie zdziwił gdyby zepsół doł±czył takie wła¶nie symulacyjne obrazy z ekspretmentów przeprowadzonych na rzeczywistych samolotach pasażerskich ....

Twoje antykaczystowskie pierdolenie jest doprawdy żałosne ...


--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-09 19:53:35
Autor: skippy
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....
Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j9ehoc$e84$1usenet.news.interia.pl...
no weĽ kurwa po prostu pomy¶l; nic więcej

Ale ty pierdolisz Skippy. Polscy naukowcy z instytutu NASA już nad tym pracuj± (czego polska pseudokomisja opieraj±ca się na zdjęciach radzieckiego fotografa-pseudoamatora Amielina) aby usyskać możliwa trajektorię rozpadu Tutki:

jeste¶ nienormalny
nie da się powtórzyć tych samych wektorów i momentów
chyba, ze za 1185 lat
w dodatku nie da się udowodnić iż taki a nie inny przebieg katastrofy był niemozliwy
bowiem rzucaj±c wieloma tutkami uzyskamy nieskończon± ilo¶ć wersji przebiegu katastrofy
i co najwyżej, jakim¶ cudem i przypadkiem, który¶ eksperyment przebiegnie podobnie

Endriu, ty po prostu nie my¶lisz
nikogo my¶l±cego nie przekonasz takim bredniami

napisz otwarcie że to ideologia
z tym się nie dyskutuje
a z bredniami pseudonaukowymi tak

Data: 2011-11-09 19:59:30
Autor: Endriu
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....
napisz otwarcie że to ideologia
z tym się nie dyskutuje
a z bredniami pseudonaukowymi tak

Nie jest to żadna ideologia. Chcę widzieć jak zachowuje się samolot pasażerski po uwaleniu skrzydła.


--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-09 20:18:12
Autor: skippy
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j9eiim$fg4$1usenet.news.interia.pl...
napisz otwarcie że to ideologia
z tym się nie dyskutuje
a z bredniami pseudonaukowymi tak

Nie jest to żadna ideologia. Chcę widzieć jak zachowuje się samolot pasażerski po uwaleniu skrzydła.

powiem ci, bo to proste

ZA KAŻDYM RAZEM INACZEJ

Data: 2011-11-09 20:22:15
Autor: Endriu
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....
ZA KAŻDYM RAZEM INACZEJ

Gówno tam prawda, i nie dowiemy się tego obaj dopóki nie będzie eksperymentów.....


--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-10 03:03:47
Autor: skippy
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....
Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j9ejtc$hs9$1usenet.news.interia.pl...
ZA KAŻDYM RAZEM INACZEJ

Gówno tam prawda, i nie dowiemy się tego obaj dopóki nie będzie eksperymentów.....

to se kurwa zrób najprostszy w ¶wiecie eksperyment
jest absolutnie możliwy do wykonana
weż kup jaki¶ gówniany zestaw do zbudowania lataj±cego modelu szybowca
byle czego co lata o stałych skrzydłach
tak, żeby lekko rzucaj±c/popychaj±c model do przodu, szybował on ten model kilkana¶cie metrów
proste jak drut
taki amator awiacji powinien chociaż zbudować/skleić jeden model szybowca

jak juz to się uda robimy etap 2 eksperymentu

upierdol mu ręcznie jedno skrzydło
następnie wracamy do pocz±tku, czyli staraj sie go rzucaj±c/popychaj±c z tak± sam± sił± ręczn± tudzież jakim¶ momentem (nie kurwa 1000x jak perszinga bez lotek, tylko tak samo) wysłać tam, gdzie dolatywał z obiema skrzydłami

jak to się uda to napisz
staniesz się sławny nie tylko na Ziemii ale we wszystkich okolicach Wszech¶wiata i udowodnisz że samolot po ujebaniu skrzydła leci dalej jakby nic sie nie stało

Data: 2011-11-10 03:17:02
Autor: skippy
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....
zrozum w końcu że żadne eksperymenty nic nie dadz±
albowiem nie da sie powtórzyć wszystkich tych samych warunków
to jest absolutnie niemożliwe
co wiecej nie udadz± się w żadnym symulatorze, bo nie s± znane parametry wej¶ciowe jakie można dać symulatorowi

IDEALNIE TAKIE SAME NA POZIOMIE ATOMOWYM
umiejscowienie obiektu w przestrzeni
momenty pędu i obrotowe
wszystkie rozkłady sił w obiekcie oraz w drzewie
atmosfera
i wiele innych

a i tak nie uzyskamy tego samego idealnie powtórzonego zachowania sie obiektów

aby udowodnić teze jak± stawiasz, jest tylko jedna i jedyna metoda
jesli to prawda, to s± ludzie którzy j± znaj±

nie ma innego sposobu, rozumiesz?

to całe pseudonaukowe pieprzenie tylko i wył±cznie o¶miesza twoj± sprawę
kompromituje j± w oczach ludzi maj±cych jakiekolwiek pojęcie o wspomnianych wyżej aspektach

Data: 2011-11-10 08:23:13
Autor: Endriu
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....
weż kup jaki¶ gówniany zestaw do zbudowania lataj±cego modelu szybowca

Porównywać model samolotu waż±cy góa 5 kg i samolot ważacy kikladzisi±t ton. Skippy taki z ciebie fizyk jak z koziej dupy tr±bka ....


--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-10 05:51:23
Autor: robertbig
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....
A

W dniu czwartek, 10 listopada 2011, 08:23:13 UTC+1 użytkownik Endriu noSpam napisał:
> we¿ kup jaki¶ gówniany zestaw do zbudowania lataj±cego modelu szybowca

Porównywaæ model samolotu wa¿±cy góa 5 kg i samolot wa¿acy kikladzisi±t ton. Skippy taki z ciebie fizyk jak z koziej dupy tr±bka ....


Tepaku!
SkrzydĹ‚o TU wytwarza proporcjionalnie do rĂłznicy wymiarĂłw  od skrzydĹ‚a modelu, odpowiednio duzo siĹ‚y mosnej.

Data: 2011-11-10 14:59:29
Autor: Endriu
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....
Tepaku!
Skrzydło TU wytwarza proporcjionalnie do róznicy wymiarów  od skrzydła modelu, odpowiednio duzo > siły mosnej.

Mas zna to jakies obliczenia, próby cokolwiekj zasymulaowałe¶, czy tylko swoje zdanie opierasz na tym papierowym modelu samolotu ?.



--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-10 15:12:07
Autor: skippy
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j9glc8$s9v$1usenet.news.interia.pl...
Tepaku!
Skrzydło TU wytwarza proporcjionalnie do róznicy wymiarów  od skrzydła modelu, odpowiednio duzo > siły mosnej.

Mas zna to jakies obliczenia, próby cokolwiekj zasymulaowałe¶, czy tylko swoje zdanie opierasz na tym papierowym modelu samolotu ?.

zrobiłes kiedy¶ zdalnei sterowany model samolotu?
jakie znów kurwa obliczenia?

Data: 2011-11-10 15:23:42
Autor: Endriu
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....
jakie znów kurwa obliczenia?

A gówniane


--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-10 16:06:27
Autor: Endriu
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....
A gówniane

Dziwi mnie że kurwa cała ta grupa jak zaczarowana ufa bezgranicznie takiemu człowiekowi:

POGARDA (Mgła 2) film Marii Dłużewskiej i Joanny Lichockiej 4/4
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=-a55CvGdjTY#t=351s

"[...] Czy był wrak samoloty cięty - Nic mi na ten temat nie wiadomo aby
wrak był cięty.  Nic mi nie  wiadomo aby srona rosyjska systematycznie
niszczyła dowody [...]".

Co z wami się porobiło rodacy .....

--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-10 14:49:42
Autor: skippy
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....
Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j9fu58$mo5$1usenet.news.interia.pl...
weż kup jaki¶ gówniany zestaw do zbudowania lataj±cego modelu szybowca

Porównywać model samolotu waż±cy góa 5 kg i samolot ważacy kikladzisi±t ton. Skippy taki z ciebie fizyk jak z koziej dupy tr±bka ....

jeste¶ bezdennie głupi

Data: 2011-11-10 14:53:10
Autor: skippy
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....

Użytkownik "skippy" <skippynews@onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:j9gkpo$3r1$1news.onet.pl...
Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j9fu58$mo5$1usenet.news.interia.pl...
weż kup jaki¶ gówniany zestaw do zbudowania lataj±cego modelu szybowca

Porównywać model samolotu waż±cy góa 5 kg i samolot ważacy kikladzisi±t ton. Skippy taki z ciebie fizyk jak z koziej dupy tr±bka ....

jeste¶ bezdennie głupi

ale na dobrej drodze rozumowania
jak więc chcesz porównać dwa obiekty o różnej masie, pocz±tkowym usytuowaniu w przestrzeni oraz różnych pocz±takowych momentach i wektorach?
sam sobie zaprzeczysz teraz czy co znowyu "m±drego" wymyslisz

poza tym napisz tym wszystkim debilom co badaj± modele samolotów i samochodów w tunelach, że s± kozimi dupami bo wiesz swoje

Data: 2011-11-10 15:03:41
Autor: Endriu
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....
jeste¶ bezdennie głupi

Sam jeste¶ głupi. Nie masz nic poza papierowym modelem samolotu, do którego chcesz porównywać somolot pasazerski. Troche to jak na moje oko za mało, aby kogo¶ zwyzywac od tępaków ....


--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-10 15:07:49
Autor: skippy
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....
Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j9glk4$sqe$1usenet.news.interia.pl...
jeste¶ bezdennie głupi

Sam jeste¶ głupi. Nie masz nic poza papierowym modelem samolotu, do którego chcesz porównywać somolot pasazerski. Troche to jak na moje oko za mało, aby kogo¶ zwyzywac od tępaków ....

dla mnie w sam raz bo sie nie odnosisz do niczego z tego co napisałem, tylo wytaczas argument że mały obiekt sie zachowuje inaczej niż duży, ale dwa duże si± zachowaja tak samo
to jest tak dennie głupie że szok

Data: 2011-11-10 15:23:21
Autor: Endriu
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....
to jest tak dennie głupie że szok

Bezdennie głupi to jeste¶ ty s tym swoim ministrem Milerem który porównuje ¶cięcie skrzydłem brzozy kolizj± z drogow± z drzewem.


--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-10 17:31:41
Autor: skippy
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j9gmp0$ukv$1usenet.news.interia.pl...
to jest tak dennie głupie że szok

Bezdennie głupi to jeste¶ ty s tym swoim ministrem Milerem który porównuje ¶cięcie skrzydłem brzozy kolizj± z drogow± z drzewem.



tu sie zgodze, w drogowej jakie¶ szanse by były
nie przemy¶lał sprawy twój Miller

Data: 2011-11-10 15:20:52
Autor: CeSaR
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....
Porównywać model samolotu waż±cy góa 5 kg i samolot ważacy kikladzisi±t ton. Skippy taki z ciebie fizyk jak z koziej dupy tr±bka ....

To teraz opisz to twierdzenie ładnie i porozsylaj do wszelakich biur projektowych i badawczych, gdzie uzywa sie modeli do obserwowania, jakie procesy zachodza w rzeczywistosci. Masz kupe kasy do zgarniecia za wniosek racjonalizatorski.
Bo goscie testujacy zachowanie tankowca na fali nie powinni uzywac modelu tankowca tylko calego tankowca. Najlepiej z ropa na pokladzie.
Goscie od aerodynamiki powinni uzywac samolotow i samochodow a nie ich modeli i tak dalej i tak dalej.
Caly swiat w bloto pieniadze wypierdziela - ratuj swiat.

C

Data: 2011-11-09 20:25:40
Autor: skippy
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....
Użytkownik "skippy" <skippynews@onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:j9ejll$ajr$1news.onet.pl...

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j9eiim$fg4$1usenet.news.interia.pl...
napisz otwarcie że to ideologia
z tym się nie dyskutuje
a z bredniami pseudonaukowymi tak

Nie jest to żadna ideologia. Chcę widzieć jak zachowuje się samolot pasażerski po uwaleniu skrzydła.

powiem ci, bo to proste

ZA KAŻDYM RAZEM INACZEJ


a poza tym pewne jest tylko jedno, ale też nie w 100% (mili-ułamek istnieje) - nie będzie leciał t± sam± trajektori± jak przed urwaniem skrzydła

nie wiem kurwa jak to ci wytłumaczyć
to chyba niemożliwe

Data: 2011-11-09 20:54:40
Autor: Endriu
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....
to chyba niemożliwe

Mozlwie to będzie wtedy, gdy oprócz mnie będzie tutaj jeszcze z dzisięciu któzy będ± chcieli konkrentnych wyja¶nień.

Jak na razie społeczeństwu "nie zależy" ....

--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-09 20:19:49
Autor: Bogdan Idzikowski
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j9eiim$fg4$1usenet.news.interia.pl...
napisz otwarcie że to ideologia
z tym się nie dyskutuje
a z bredniami pseudonaukowymi tak

Nie jest to żadna ideologia. Chcę widzieć jak zachowuje się samolot pasażerski po uwaleniu skrzydła.

Jebnie w ziemię. Gdyby samolotowi skrzydła były niepotrzebne, to Bóg nie kazałby konstruktorom przyczepiać skrzydeł do kadłuba samolotu. Poniał? A może z Bogiem chcesz się spierać?

Data: 2011-11-09 23:21:51
Autor: arbuz
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....
On 09/11/2011 19:59, Endriu wrote:
Chcę widzieć jak zachowuje się samolot
pasażerski po uwaleniu skrzydła.


http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=9hznN-72vS8#t=408s
Jak obejrzysz sobie calosc to sie dowiesz od lektora ile obrotow zrobil ten 737.

Data: 2011-11-12 18:54:25
Autor: Delfino Delphis
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....
arbuz wrote:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=9hznN-72vS8#t=408s
Jak obejrzysz sobie calosc to sie dowiesz od lektora ile obrotow zrobil
ten 737.

Co ciekawe Embraer wyl±dował - ale utracił tylko kawałek wingleta, mimo to jak mówili piloci, wymagał bardzo silnego kontrowania sterami.

Data: 2011-11-09 23:56:25
Autor: Delfino Delphis
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....
Endriu wrote:

Nie jest to żadna ideologia. Chcę widzieć jak zachowuje się samolot
pasażerski po uwaleniu skrzydła.

Znacznie mniej potrzeba - wystarczy niewielkie naruszenie samego poszycia skrzydła i samolot spada, chociażby El Al 1982.

Data: 2011-11-10 11:20:08
Autor: Krzysztof Weber
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....
W dniu 2011-11-09 23:56, Delfino Delphis pisze:
Endriu wrote:

Nie jest to żadna ideologia. Chcę widzieć jak zachowuje się samolot
pasażerski po uwaleniu skrzydła.

Znacznie mniej potrzeba - wystarczy niewielkie naruszenie samego poszycia
skrzydła i samolot spada, chociażby El Al 1982.




Za wyj±tkiem F-15, który bez skrzydła kontynuował lot i wyl±dował bezpiecznie na lotnisku.

Także z tym samym naruszeniem poszycia byłbym ostrożny.

K.

Data: 2011-11-10 13:10:37
Autor: KiloSierra
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....
W dniu 11/11/10 11:20, Krzysztof Weber pisze:


Za wyjątkiem F-15, który bez skrzydła kontynuował lot i wylądował
bezpiecznie na lotnisku.

Także z tym samym naruszeniem poszycia byłbym ostrożny.

ale wiesz ze w F15 spora czesc sily nosnej daje kadłub?

Data: 2011-11-10 13:36:00
Autor: Bogdan Idzikowski
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....

Użytkownik "KiloSierra" <foru@10g.pl> napisał w wiadomości news:4ebbbf3d$0$5799$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 11/11/10 11:20, Krzysztof Weber pisze:


Za wyjątkiem F-15, który bez skrzydła kontynuował lot i wylądował
bezpiecznie na lotnisku.

Także z tym samym naruszeniem poszycia byłbym ostrożny.

ale wiesz ze w F15 spora czesc sily nosnej daje kadłub?

A angielskie myśliwce wcale skrzydeł nie potrzebują i latają.
Poier...enie kotka przy pomocy młotka.
Porównaciej ciąg silnika(ów) myśliwca i samolotu pasażerskiego i dopiero wtedy się wymądrzajcie.

Data: 2011-11-10 13:44:55
Autor: PP
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....
On 2011-11-10 13:36, Bogdan Idzikowski wrote:

Porównaciej ciąg silnika(ów) myśliwca i samolotu pasażerskiego i dopiero
wtedy siÄ™ wymÄ…drzajcie.



No i jeszcze wysokość, na której rozpoczął się manewr F-15 to też "nieco" ponad 20 m :)

--
PP

Data: 2011-11-10 14:13:59
Autor: Krzysztof Weber
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....
W dniu 2011-11-10 13:44, PP pisze:
On 2011-11-10 13:36, Bogdan Idzikowski wrote:

Porównaciej ciąg silnika(ów) myśliwca i samolotu pasażerskiego i dopiero
wtedy siÄ™ wymÄ…drzajcie.



No i jeszcze wysokość, na której rozpoczął się manewr F-15 to też
"nieco" ponad 20 m :)



Pomijam wszystkie te kwestie bo przedmówca uogólnił twierdząc, że samolot przy uszkodzeniu poszycia skrzydła - spada.

Data: 2011-11-10 14:32:04
Autor: Krzysztof Weber
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....

A angielskie myśliwce wcale skrzydeł nie potrzebują i latają.
Poier...enie kotka przy pomocy młotka.
Porównaciej ciąg silnika(ów) myśliwca i samolotu pasażerskiego i dopiero
wtedy siÄ™ wymÄ…drzajcie.




Przepraszam, a które to angielskie myśliwce nie mają skrzydeł? Bo generalnie rzecz biorąc Anglia nie produkuje swoich myśliwców, zamierzając się do F-35.

Data: 2011-11-10 14:41:54
Autor: Bogdan Idzikowski
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....

Użytkownik "Krzysztof Weber" <kk@op.pl> napisał w wiadomości news:j9gjoh$v5v$1news.onet.pl...

A angielskie myśliwce wcale skrzydeł nie potrzebują i latają.
Poier...enie kotka przy pomocy młotka.
Porównaciej ciąg silnika(ów) myśliwca i samolotu pasażerskiego i dopiero
wtedy siÄ™ wymÄ…drzajcie.




Przepraszam, a które to angielskie myśliwce nie mają skrzydeł? Bo generalnie rzecz biorąc Anglia nie produkuje swoich myśliwców, zamierzając się do F-35.

pionowego startu

Data: 2011-11-10 14:56:07
Autor: Bogdan Idzikowski
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4ebbd4a3$0$5798$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "Krzysztof Weber" <kk@op.pl> napisał w wiadomości news:j9gjoh$v5v$1news.onet.pl...

A angielskie myśliwce wcale skrzydeł nie potrzebują i latają.
Poier...enie kotka przy pomocy młotka.
Porównaciej ciąg silnika(ów) myśliwca i samolotu pasażerskiego i dopiero
wtedy siÄ™ wymÄ…drzajcie.




Przepraszam, a które to angielskie myśliwce nie mają skrzydeł? Bo generalnie rzecz biorąc Anglia nie produkuje swoich myśliwców, zamierzając się do F-35.

pionowego startu
Dopowiem: do pionowego startu nie potrzebują i oczywiście do lądowania. Po uniesieniu się nad ziemię rospędzają się od 0 km/h do ileś tam setek czy tysięcy km/h.
Siła nosna skrzydeł niezbędna do uniesienia samolotu powstaje przy jakiejś określonej prędkości. Ciąg silnika(ów) jest tak duży, że do teego momentu utrzymują samolot w locie.

Data: 2011-11-10 20:18:28
Autor: KiloSierra
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....
W dniu 11/11/10 14:56, Bogdan Idzikowski pisze:

Przepraszam, a które to angielskie myśliwce nie mają skrzydeł? Bo
generalnie rzecz biorąc Anglia nie produkuje swoich myśliwców,
zamierzajÄ…c siÄ™ do F-35.

pionowego startu
Dopowiem: do pionowego startu nie potrzebują i oczywiście do lądowania. Po
uniesieniu się nad ziemię rospędzają się od 0 km/h do ileś tam setek czy
tysięcy km/h.
Siła nosna skrzydeł niezbędna do uniesienia samolotu powstaje przy jakiejś
określonej prędkości. Ciąg silnika(ów) jest tak duży, że do teego momentu
utrzymujÄ… samolot w locie.

dopowiem:
pieprzysz gosciu bez pojecia
oczywiscie, ze potrzebuja skrzydel do pionowego startu/ladowania/ zawisu!

a teraz zastanow sie dlaczego

Data: 2011-11-10 23:01:06
Autor: Bogdan Idzikowski
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....

Użytkownik "KiloSierra" <foru@10g.pl> napisał w wiadomości news:4ebc2384$0$5805$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 11/11/10 14:56, Bogdan Idzikowski pisze:

Przepraszam, a które to angielskie myśliwce nie mają skrzydeł? Bo
generalnie rzecz biorąc Anglia nie produkuje swoich myśliwców,
zamierzajÄ…c siÄ™ do F-35.

pionowego startu
Dopowiem: do pionowego startu nie potrzebują i oczywiście do lądowania. Po
uniesieniu się nad ziemię rospędzają się od 0 km/h do ileś tam setek czy
tysięcy km/h.
Siła nosna skrzydeł niezbędna do uniesienia samolotu powstaje przy jakiejś
określonej prędkości. Ciąg silnika(ów) jest tak duży, że do teego momentu
utrzymujÄ… samolot w locie.

dopowiem:
pieprzysz gosciu bez pojecia
oczywiscie, ze potrzebuja skrzydel do pionowego startu/ladowania/ zawisu!

a teraz zastanow sie dlaczego

Jestem tak niepojętny, że nie rozumiem. Wytłumacz do czego Harrierowi potrzebne skrzydła podczas pionowego startu?
I żebyś się nie za bardzo zapędzał zacytuję:
"W kabinie Harriera znajdują się dwa urządzenia sterownicze których nie posiadają konwencjonalne samoloty. Pierwszym jest dźwignia zmiany kąta dysz silnika umożliwiająca ich obrót w zakresie od zera do 98 stopni. Kąt 90° jest używany do pionowego startu i manewrowania przy prędkościach bliskich zera, a 98° do zatrzymywania maszyny w pionie lub lotu do tyłu. Drugie urządzenie sterownicze również ma postać dźwigni i służy do kierowania samolotem bez użycia powierzchni sterowych, lecz za pomocą dodatkowych dysz, koniecznego przy prędkościach bliskich zera. Działanie tej dźwigni jest podobne do tej która steruje ustawienia kąta natarcia łopat wirnika w śmigłowcu. Chociaż w locie poziomym dodatkowe urządzenia sterownicze nie mają żadnego znaczenia, to przy wykorzystaniu własności VTOL i STOL mają one znaczenie kluczowe."

Data: 2011-11-10 23:11:57
Autor: KiloSierra
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....
W dniu 11/11/10 23:01, Bogdan Idzikowski pisze:

Jestem tak niepojętny, że nie rozumiem. Wytłumacz do czego Harrierowi
potrzebne skrzydła podczas pionowego startu?
I żebyś się nie za bardzo zapędzał zacytuję:
"W kabinie Harriera znajdujÄ… siÄ™ dwa urzÄ…dzenia sterownicze ktĂłrych nie
posiadajÄ… konwencjonalne samoloty. Pierwszym jest dĹşwignia zmiany kÄ…ta dysz
silnika umożliwiająca ich obrót w zakresie od zera do 98 stopni. Kąt 90°
jest używany do pionowego startu i manewrowania przy prędkościach bliskich
zera, a 98° do zatrzymywania maszyny w pionie lub lotu do tyłu. Drugie
urządzenie sterownicze również ma postać dźwigni i służy do kierowania
samolotem bez uĹĽycia powierzchni sterowych, lecz za pomocÄ… dodatkowych dysz,
koniecznego przy prędkościach bliskich zera. Działanie tej dźwigni jest
podobne do tej ktĂłra steruje ustawienia kÄ…ta natarcia Ĺ‚opat wirnika w
śmigłowcu. Chociaż w locie poziomym dodatkowe urządzenia sterownicze nie
mają żadnego znaczenia, to przy wykorzystaniu własności VTOL i STOL mają one
znaczenie kluczowe."




no widzisz... .jak chcesz to potrafisz - pytanie czy to czytanie ze zrozumieniem?

harieraa pewnie w zyciu na oczy nie widziales, czy to w locie czy na stojance wiec
zanim udasz sie do Krakowa w celu rozwiÄ…zania tajemnicy lotu harierra
zassaj sobie jakas fotke z sieci i uwaĹĽniej sie przyjrzyj...
proponuje zwrócić uwage na magiczne otwory na dziobie, za usterzeniem i... UWAGA na końcach skrzydeł

hint: system kontroli reakcyjnej
http://www.harrier.org.uk/history/images/Figs_16_Final_reaction_control_system.jpg

dla ulatwienia dodam,  ze bez tych dysz na koncach skrzydeĹ‚ harierr sie zwali na glebe i tyle w temacie "niepotrzebnosci" skrzydeĹ‚ podczas tych faz lotu o ktĂłrych rozmawiamy

Data: 2011-11-10 23:53:10
Autor: Bogdan Idzikowski
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....

Użytkownik "KiloSierra" <foru@10g.pl> napisał w wiadomości news:4ebc4c2d$0$2183$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 11/11/10 23:01, Bogdan Idzikowski pisze:

Jestem tak niepojętny, że nie rozumiem. Wytłumacz do czego Harrierowi
potrzebne skrzydła podczas pionowego startu?
I żebyś się nie za bardzo zapędzał zacytuję:
"W kabinie Harriera znajdujÄ… siÄ™ dwa urzÄ…dzenia sterownicze ktĂłrych nie
posiadajÄ… konwencjonalne samoloty. Pierwszym jest dĹşwignia zmiany kÄ…ta dysz
silnika umożliwiająca ich obrót w zakresie od zera do 98 stopni. Kąt 90°
jest używany do pionowego startu i manewrowania przy prędkościach bliskich
zera, a 98° do zatrzymywania maszyny w pionie lub lotu do tyłu. Drugie
urządzenie sterownicze również ma postać dźwigni i służy do kierowania
samolotem bez uĹĽycia powierzchni sterowych, lecz za pomocÄ… dodatkowych dysz,
koniecznego przy prędkościach bliskich zera. Działanie tej dźwigni jest
podobne do tej ktĂłra steruje ustawienia kÄ…ta natarcia Ĺ‚opat wirnika w
śmigłowcu. Chociaż w locie poziomym dodatkowe urządzenia sterownicze nie
mają żadnego znaczenia, to przy wykorzystaniu własności VTOL i STOL mają one
znaczenie kluczowe."




no widzisz... .jak chcesz to potrafisz - pytanie czy to czytanie ze zrozumieniem?

harieraa pewnie w zyciu na oczy nie widziales, czy to w locie czy na stojance wiec
zanim udasz sie do Krakowa w celu rozwiÄ…zania tajemnicy lotu harierra
zassaj sobie jakas fotke z sieci i uwaĹĽniej sie przyjrzyj...
proponuje zwrócić uwage na magiczne otwory na dziobie, za usterzeniem i... UWAGA na końcach skrzydeł

hint: system kontroli reakcyjnej
http://www.harrier.org.uk/history/images/Figs_16_Final_reaction_control_system.jpg

dla ulatwienia dodam,  ze bez tych dysz na koncach skrzydeĹ‚ harierr sie zwali na glebe i tyle w temacie "niepotrzebnosci" skrzydeĹ‚ podczas tych faz lotu o ktĂłrych rozmawiamy

Widzę, że chcesz koniecznie postawić na swoim.
Do pionowego startu Harriera skrzydła są tak potrzebne, jak niewidomemu telewizor, a głuchemu radio.
A w tym samolocie, co lądował niedawno na brzuchu w Warszawie, skrzydła służyły do zamocowania silników?

Data: 2011-11-11 00:16:01
Autor: KiloSierra
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....
W dniu 11/11/10 23:53, Bogdan Idzikowski pisze:

Widzę, że chcesz koniecznie postawić na swoim.
Do pionowego startu Harriera skrzydła są tak potrzebne, jak niewidomemu
telewizor, a głuchemu radio.


litosci....
kolejny debil na grupie? :(
na sile chcesz swoja ignorancje udowodnic
dostales nawet OBRAZEK dla tych co nie niekumaja slowa pisanego
zielono na czarnym masz wszystko jak wół wyjaśnione
i dalej czarna dziura!?

chlopie nie rozumiesz, ze tam jest STEROWANIE bez ktorego samolot sie zwali!!
nie_ma_skrzydel_to_nie_ma_dysz_sterujacych_i_jest_katastrofa!

wez se zassaj manuala od av8 i zobacz jak tam jest opisany efekt ziemi
i co ciąg z głównych dysz i jego odbicia od gleby potrafia zrobic z lotem
albo nie wiem.. .jakies filmiki na yt z testow "latajacego stołu" czy Kestrela jeszcze w szelkach obejrzyj..
nawet nie chce mi sie szukac ale cos musi byc



A w tym samolocie, co lądował niedawno na brzuchu w Warszawie, skrzydła
służyły do zamocowania silników?

a co ma piernik do wiatraka?
znow czegos prostego nie pojmujesz?

Data: 2011-11-11 00:37:28
Autor: Bogdan Idzikowski
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....

Użytkownik "KiloSierra" <foru@10g.pl> napisał w wiadomości news:4ebc5b31$0$8457$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 11/11/10 23:53, Bogdan Idzikowski pisze:

Widzę, że chcesz koniecznie postawić na swoim.
Do pionowego startu Harriera skrzydła są tak potrzebne, jak niewidomemu
telewizor, a głuchemu radio.


litosci....
kolejny debil na grupie? :(
na sile chcesz swoja ignorancje udowodnic
dostales nawet OBRAZEK dla tych co nie niekumaja slowa pisanego
zielono na czarnym masz wszystko jak wół wyjaśnione
i dalej czarna dziura!?

chlopie nie rozumiesz, ze tam jest STEROWANIE bez ktorego samolot sie zwali!!
nie_ma_skrzydel_to_nie_ma_dysz_sterujacych_i_jest_katastrofa!

wez se zassaj manuala od av8 i zobacz jak tam jest opisany efekt ziemi
i co ciąg z głównych dysz i jego odbicia od gleby potrafia zrobic z lotem
albo nie wiem.. .jakies filmiki na yt z testow "latajacego stołu" czy Kestrela jeszcze w szelkach obejrzyj..
nawet nie chce mi sie szukac ale cos musi byc



A w tym samolocie, co lądował niedawno na brzuchu w Warszawie, skrzydła
służyły do zamocowania silników?

a co ma piernik do wiatraka?
znow czegos prostego nie pojmujesz?

Zrozum geniuszu lotniczy, że samolot by unosić się w powietrzu musi musi wytworzyć siłę nośną i do tego służą skrzydła. Siła nośna skrzydła między innymi zależy od prędkości poziomej samolotu. Prędkość pozioma 0 - siła nośna - 0.

W Harrierze przy pionowym starcie siĹ‚Ä™ noĹ›nÄ… wytwarzajÄ…  dysze silnikĂłw skierowane ku doĹ‚owi. PrÄ™dkość pozioma - 0. SkrzydĹ‚a wytwarzajÄ… zerowÄ… noĹ›ność.
I w tym wypadku skrzydła są tylko wykorzystywane jako statywy do umocowania dysz sterujących samolotem. I nic więcej.
I to byłoby na tyle.

Data: 2011-11-11 09:52:21
Autor: KiloSierra
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....
W dniu 11/11/11 00:37, Bogdan Idzikowski pisze:

a - 0.

W Harrierze przy pionowym starcie siĹ‚Ä™ noĹ›nÄ… wytwarzajÄ…  dysze silnikĂłw
skierowane ku dołowi. Prędkość pozioma - 0. Skrzydła wytwarzają zerową
nośność.
I w tym wypadku skrzydła są tylko wykorzystywane jako statywy do umocowania
dysz sterujących samolotem. I nic więcej.
I to byłoby na tyle.

cyt"Dopowiem: do pionowego startu nie potrzebują i oczywiście do lądowania"
i właśnie zaprzeczając sam sobie przyznales ze sa niezbedne!
a dyskusja nie dotyczyla sily nosnej tylko skrzydeł
to ze nie wytwarzaja sily nosnej jest OCZYWISTE ale to ze sa NIEZBEDNE tez jest oczywiste

nie ma to jak samemu  strzelić sie w stope  ;]

Data: 2011-11-11 10:27:18
Autor: Bogdan Idzikowski
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....

Użytkownik "KiloSierra" <foru@10g.pl> napisał w wiadomości news:4ebce246$0$2200$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 11/11/11 00:37, Bogdan Idzikowski pisze:

a - 0.

W Harrierze przy pionowym starcie siĹ‚Ä™ noĹ›nÄ… wytwarzajÄ…  dysze silnikĂłw
skierowane ku dołowi. Prędkość pozioma - 0. Skrzydła wytwarzają zerową
nośność.
I w tym wypadku skrzydła są tylko wykorzystywane jako statywy do umocowania
dysz sterujących samolotem. I nic więcej.
I to byłoby na tyle.

cyt"Dopowiem: do pionowego startu nie potrzebują i oczywiście do lądowania"
i właśnie zaprzeczając sam sobie przyznales ze sa niezbedne!
a dyskusja nie dotyczyla sily nosnej tylko skrzydeł
to ze nie wytwarzaja sily nosnej jest OCZYWISTE ale to ze sa NIEZBEDNE tez jest oczywiste

nie ma to jak samemu  strzelić sie w stope  ;]

Mężczyzna ma takie urządzenie, którym także zapładnia kobietę. Eunuch też posiada to ustrojstwo, ale może się tylko wysz...ać.

Data: 2011-11-11 11:23:19
Autor: KiloSierra
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....
W dniu 11/11/11 10:27, Bogdan Idzikowski pisze:

Mężczyzna ma takie urządzenie, którym także zapładnia kobietę.

no :)
do zapladniania sa potrzebne jadra produkujace nasienie


Eunuch teĹĽ
posiada to ustrojstwo, ale może się tylko wysz...ać.

no... eunuch ma wykastrowane jÄ…dra
ale jak to sie ma do szczania ??? nijak bo jadra do szczania nie sa potrzebne

znowu dzwoniÄ… a Ty dalej nie wiesz gdzie

Data: 2011-11-11 11:45:03
Autor: Bogdan Idzikowski
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....

Użytkownik "KiloSierra" <foru@10g.pl> napisał w wiadomości news:4ebcf797$0$5809$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 11/11/11 10:27, Bogdan Idzikowski pisze:

Mężczyzna ma takie urządzenie, którym także zapładnia kobietę.

no :)
do zapladniania sa potrzebne jadra produkujace nasienie


Eunuch teĹĽ
posiada to ustrojstwo, ale może się tylko wysz...ać.

no... eunuch ma wykastrowane jÄ…dra
ale jak to sie ma do szczania ??? nijak bo jadra do szczania nie sa potrzebne

znowu dzwoniÄ… a Ty dalej nie wiesz gdzie

Faktycznie, ty być może potrafisz przeczytać to, co jest napisane, ale ni w ząb nie potrafisz zrozumieć!
Jestem cierpliwy (wprawdzie do czasu). Jeszcze raz:

"Mężczyzna ma takie urządzenie, którym także zapładnia kobietę. Eunuch też posiada to ustrojstwo, ale może się tylko wysz...ać."

Przeczytaj kilka razy. MoĹĽe zdarzy siÄ™ cud i zrozumiesz to, co jest napisane.

I to jest mĂłj ostatni post w tym temacie.

Data: 2011-11-10 23:16:29
Autor: KiloSierra
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....


Jestem tak niepojętny, że nie rozumiem. Wytłumacz do czego Harrierowi
potrzebne skrzydła podczas pionowego startu?
I żebyś się nie za bardzo zapędzał zacytuję:
"W kabinie Harriera znajdujÄ… siÄ™ dwa urzÄ…dzenia sterownicze ktĂłrych nie
posiadajÄ… konwencjonalne samoloty. Pierwszym jest dĹşwignia zmiany kÄ…ta dysz
silnika umożliwiająca ich obrót w zakresie od zera do 98 stopni. Kąt 90°
jest używany do pionowego startu i manewrowania przy prędkościach bliskich
zera, a 98° do zatrzymywania maszyny w pionie lub lotu do tyłu. Drugie
urządzenie sterownicze również ma postać dźwigni i służy do kierowania
samolotem bez uĹĽycia powierzchni sterowych, lecz za pomocÄ… dodatkowych dysz,
koniecznego przy prędkościach bliskich zera. Działanie tej dźwigni jest
podobne do tej ktĂłra steruje ustawienia kÄ…ta natarcia Ĺ‚opat wirnika w
śmigłowcu. Chociaż w locie poziomym dodatkowe urządzenia sterownicze nie
mają żadnego znaczenia, to przy wykorzystaniu własności VTOL i STOL mają one
znaczenie kluczowe."

jesli chodzi o zapędzanie....
to faktycznie zapędziłem sie łudząc sie, ze zrozumiałeś tą wklejkę z wiki
teraz to do mnie dotarło :/

Data: 2011-11-10 15:05:35
Autor: Krzysztof Weber
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....
W dniu 2011-11-10 14:41, Bogdan Idzikowski pisze:

Użytkownik "Krzysztof Weber" <kk@op.pl> napisał w wiadomości
news:j9gjoh$v5v$1news.onet.pl...

A angielskie myśliwce wcale skrzydeł nie potrzebują i latają.
Poier...enie kotka przy pomocy młotka.
Porównaciej ciąg silnika(ów) myśliwca i samolotu pasażerskiego i dopiero
wtedy siÄ™ wymÄ…drzajcie.




Przepraszam, a które to angielskie myśliwce nie mają skrzydeł? Bo
generalnie rzecz biorąc Anglia nie produkuje swoich myśliwców,
zamierzajÄ…c siÄ™ do F-35.

pionowego startu




Dobre,

jedyne angielskie myśliwce pionowego startu zostały.... wycofane z użytku. Chyba coś Ci się pomyliło?

Poza tym te, których używali miały całkiem ładne skrzydła. ;)

Data: 2011-11-10 15:52:26
Autor: Bogdan Idzikowski
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....

Użytkownik "Krzysztof Weber" <kk@op.pl> napisał w wiadomości news:j9glnc$73d$1news.onet.pl...
W dniu 2011-11-10 14:41, Bogdan Idzikowski pisze:

Użytkownik "Krzysztof Weber" <kk@op.pl> napisał w wiadomości
news:j9gjoh$v5v$1news.onet.pl...

A angielskie myśliwce wcale skrzydeł nie potrzebują i latają.
Poier...enie kotka przy pomocy młotka.
Porównaciej ciąg silnika(ów) myśliwca i samolotu pasażerskiego i dopiero
wtedy siÄ™ wymÄ…drzajcie.




Przepraszam, a które to angielskie myśliwce nie mają skrzydeł? Bo
generalnie rzecz biorąc Anglia nie produkuje swoich myśliwców,
zamierzajÄ…c siÄ™ do F-35.

pionowego startu




Dobre,

jedyne angielskie myśliwce pionowego startu zostały.... wycofane z użytku. Chyba coś Ci się pomyliło?

Poza tym te, których używali miały całkiem ładne skrzydła. ;)
Wycofali bo nie latały, czy dlatego, że to stare konstrukcje?

Data: 2011-11-10 19:33:48
Autor: KiloSierra
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....
W dniu 11/11/10 15:52, Bogdan Idzikowski pisze:

Wycofali bo nie latały, czy dlatego, że to stare konstrukcje?

nie lataja bo wycofali
co znaczy stare?

Data: 2011-11-10 19:39:31
Autor: Bogdan Idzikowski
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....

Użytkownik "KiloSierra" <foru@10g.pl> napisał w wiadomości news:4ebc190c$0$2190$65785112news.neostrada.pl...
co znaczy stare?

Nie wiesz?

Data: 2011-11-10 19:42:34
Autor: KiloSierra
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....
W dniu 11/11/10 19:39, Bogdan Idzikowski pisze:

UĹĽytkownik "KiloSierra"<foru@10g.pl>  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
news:4ebc190c$0$2190$65785112news.neostrada.pl...
co znaczy stare?

Nie wiesz?


f16 sa stare?

Data: 2011-11-10 20:02:07
Autor: Bogdan Idzikowski
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....

Użytkownik "KiloSierra" <foru@10g.pl> napisał w wiadomości news:4ebc1b1a$0$8437$65785112news.neostrada.pl...
f16 sa stare?
angielskie?

Data: 2011-11-11 14:53:00
Autor: KiloSierra
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....
W dniu 11/11/10 13:36, Bogdan Idzikowski pisze:

Poier...enie kotka przy pomocy młotka.
Porównaciej ciąg silnika(ów) myśliwca i samolotu pasażerskiego i dopiero
wtedy siÄ™ wymÄ…drzajcie.

porownujac przykladowe:

F-15E ciag 2x129kN = 258kN
B747-400  ciag 4x276 = 1104kN

czyli benek ~4x wiecej i co w/g Ciebie z tego wynika?

tobie jak zwykle dzwoni i dalej nie wiesz gdzie ;)

Data: 2011-11-11 16:39:32
Autor: Bogdan Idzikowski
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....

Użytkownik "KiloSierra" <foru@10g.pl> napisał w wiadomości news:4ebd28bc$0$5808$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 11/11/10 13:36, Bogdan Idzikowski pisze:

Poier...enie kotka przy pomocy młotka.
Porównaciej ciąg silnika(ów) myśliwca i samolotu pasażerskiego i dopiero
wtedy siÄ™ wymÄ…drzajcie.

porownujac przykladowe:

F-15E ciag 2x129kN = 258kN
B747-400  ciag 4x276 = 1104kN

czyli benek ~4x wiecej i co w/g Ciebie z tego wynika?

tobie jak zwykle dzwoni i dalej nie wiesz gdzie ;)

Koniecznie chcesz się przyp...ać i palisz głupa.

Przekładając jednostki na bardziej zrozumiałe to ciąg F-15E wynosi 26,31 tony. Waga bez paliwa 14,5 tony (masa startowa 30 ton).
Czyli ciąg silników jest większy niż waga myśliwca.
"Podczas lotu pionowo w górę skrzydła samolotu nie zapewniają mu żadnej siły nośnej, oznacza to że samolot leci tylko 'na silnikach'. To z kolei wymaga silników wystarczająco potężnych, aby uzyskiwany przez nie ciąg przewyższał masę samolotu. W efekcie sztuki tej są w stanie dokonać głównie myśliwce i to zazwyczaj po pozbyciu się większości uzbrojenia i uruchomieniu dopalacza. Dla F-15 stosunek ciągu do wagi wynosi 1,2:1, dla F-22 jest on bliższy 1:1."

I podobnie. Ciąg silników B747-400 wynosi 112,58 tony. Masa własna 183 tony (całkowita 396 ton). Czyli ciąg silników jest mniejszy niż waga samolotu pasażerskiego. I nie da rady wznosić się pionowo.

I właśnie o to chodzi.

To jest mĂłj ostatni post w tym temacie.

Data: 2011-11-11 20:13:16
Autor: KiloSierra
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....
W dniu 11/11/11 16:39, Bogdan Idzikowski pisze:

UĹĽytkownik "KiloSierra"<foru@10g.pl>  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
news:4ebd28bc$0$5808$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 11/11/10 13:36, Bogdan Idzikowski pisze:

Poier...enie kotka przy pomocy młotka.
Porównaciej ciąg silnika(ów) myśliwca i samolotu pasażerskiego i dopiero
wtedy siÄ™ wymÄ…drzajcie.

porownujac przykladowe:

F-15E ciag 2x129kN = 258kN
B747-400  ciag 4x276 = 1104kN

czyli benek ~4x wiecej i co w/g Ciebie z tego wynika?

tobie jak zwykle dzwoni i dalej nie wiesz gdzie ;)

Koniecznie chcesz się przyp...ać i palisz głupa.

to ty palisz gloopa bo myla ci sie *elementarne* pojecia jak
ciag i moc jednostkowej czyli stosunek ciagu do masy

ot i wszystko
i wyzej ci to wykazalem

Data: 2011-11-11 19:51:48
Autor: Dariusz K. Ładziak
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....
Użytkownik Bogdan Idzikowski napisał:

Użytkownik "KiloSierra" <foru@10g.pl> napisał w wiadomo¶ci
news:4ebbbf3d$0$5799$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 11/11/10 11:20, Krzysztof Weber pisze:


Za wyj±tkiem F-15, który bez skrzydła kontynuował lot i wyl±dował
bezpiecznie na lotnisku.

Także z tym samym naruszeniem poszycia byłbym ostrożny.

ale wiesz ze w F15 spora czesc sily nosnej daje kadłub?

A angielskie my¶liwce wcale skrzydeł nie potrzebuj± i lataj±.
Poier...enie kotka przy pomocy młotka.
Porównaciej ci±g silnika(ów) my¶liwca i samolotu pasażerskiego i dopiero
wtedy się wym±drzajcie.

Może nie tyle sam ci±g co stosunek ci±gu do masy. Już wojskowe transportowce maj± stosunek ci±g/masa nieakceptowalny ekonomicznie w samolotach pasażerskich, niektóre my¶liwce na pusto (bez uzbrojenia i z minimalnym zapasem paliwa) miewaj± ci±g większy od ciężaru...

Data: 2011-11-11 20:00:32
Autor: Bogdan Idzikowski
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....

Użytkownik ""Dariusz K. Ładziak"" <dariusz.ladziak@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4ebd6ebf$0$5805$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik Bogdan Idzikowski napisał:

Użytkownik "KiloSierra" <foru@10g.pl> napisał w wiadomo¶ci
news:4ebbbf3d$0$5799$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 11/11/10 11:20, Krzysztof Weber pisze:


Za wyj±tkiem F-15, który bez skrzydła kontynuował lot i wyl±dował
bezpiecznie na lotnisku.

Także z tym samym naruszeniem poszycia byłbym ostrożny.

ale wiesz ze w F15 spora czesc sily nosnej daje kadłub?

A angielskie my¶liwce wcale skrzydeł nie potrzebuj± i lataj±.
Poier...enie kotka przy pomocy młotka.
Porównaciej ci±g silnika(ów) my¶liwca i samolotu pasażerskiego i dopiero
wtedy się wym±drzajcie.

Może nie tyle sam ci±g co stosunek ci±gu do masy. Już wojskowe
transportowce maj± stosunek ci±g/masa nieakceptowalny ekonomicznie w
samolotach pasażerskich, niektóre my¶liwce na pusto (bez uzbrojenia i z
minimalnym zapasem paliwa) miewaj± ci±g większy od ciężaru...

==============================================

Masz rację. To był skrót my¶lowy - moja wina.
I tu mały cytacik, który oddaje sens mojego toru my¶lenia:
"Podczas lotu pionowo w górę skrzydła samolotu ( to o my¶liwcu - dopisek mój) nie zapewniaj± mu żadnej siły no¶nej, oznacza to że samolot leci tylko 'na silnikach'. To z kolei wymaga silników wystarczaj±co potężnych, aby uzyskiwany przez nie ci±g przewyższał masę samolotu. W efekcie sztuki tej s± w stanie dokonać głównie my¶liwce i to zazwyczaj po pozbyciu się większo¶ci uzbrojenia i uruchomieniu dopalacza. Dla F-15 stosunek ci±gu do wagi wynosi 1,2:1, dla F-22 jest on bliższy 1:1."

Data: 2011-11-10 00:49:45
Autor: /dev/SU45
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....
Nie jest to żadna ideologia. Chcę widzieć jak zachowuje się samolot pasażerski po uwaleniu skrzydła.

Tak jak szybowiec po wej¶ciu w korkoci±g blisko ziemi. Zdarza się że
zainteresowani wychodz± z wraku o własnych siłach, a zdarza się (i to
czę¶ciej) że odjeżdżaj± karawanem. O czym to ¶wiadczy? No o czym? Co na
to Zespół Macierewicza?

Data: 2011-11-09 18:53:39
Autor: Endriu
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....
Co by wyszło... ???????
Wyszłoby przy kazdym eksperymencie inaczej.
WeĽ kurwa sie zastanów nad tym chociaż kilka sekund

Pu¶cić ze trzy jakie¶ trzy rupcie z demobilu tuż przed zełomowaniem. Koszty niewielkie a gdyby się okazało, że jest jak mówisz, to by była jakas informacja. A tak to jest tylko i wył±cznie czysta spekulacja.

Tzn nie jest to spekulacja bo programy licz±ce w na pewno przy zadanych parametrach to umiej± obliczyć, pytanie tylko który leming czy tam teraz już inny wyborca Palikota zaufa komputerowym grafikom stworzonym na podstawie obliczeń przez niewiadomo jakie silne komputery (przypadek prof. Biniendy oraz Nawoczyka), .

--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-09 19:35:58
Autor: skippy
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j9een7$9cm$1usenet.news.interia.pl...
Co by wyszło... ???????
Wyszłoby przy kazdym eksperymencie inaczej.
WeĽ kurwa sie zastanów nad tym chociaż kilka sekund

Pu¶cić ze trzy jakie¶ trzy rupcie z demobilu tuż przed zełomowaniem. Koszty niewielkie a gdyby się okazało, że jest jak mówisz, to by była jakas informacja. A tak to jest tylko i wył±cznie czysta spekulacja.

Tzn nie jest to spekulacja bo programy licz±ce w na pewno przy zadanych parametrach to umiej± obliczyć, pytanie tylko który leming czy tam teraz już inny wyborca Palikota zaufa komputerowym grafikom stworzonym na podstawie obliczeń przez niewiadomo jakie silne komputery (przypadek prof. Biniendy oraz Nawoczyka), .

problem polega na podstawowym fakcie, że nie istniej± (nie s± znane) parametry wej¶ciowe

to tak jak z moim przykładem z pocz±tku
nie trafisz 2 razy lotk± z 10m w te sam± dziurkę w płocie

NIE DA SIE

w ten sposób nie udowodnisz że się nie da trafić, bo za milion lat może sie udać

nie da się zaproponowanym eksperymentem udowodnić, że znany przebieg katastrofy był niemożliwy
istnieje za to "ryzyko", ze za którym¶ podej¶ciem (może drugim a może za milion lat), wszystko przebiegnie tak samo

czyli inaczej - teoretycznie przy X podej¶ciach można by powtórzyć przebieg wypadku i tym samym powiedzieć że to możliwe
ale dowodu negatywnego, że to niemożliwe, nie da się zrobić

je¶li wierzysz tym co tak twierdz±, to po prostu Endriu nie my¶lisz
nie umiesz wniskować i my¶leć a ufasz jedynie emocjom

więc pisz o emocjach a nie pierdol pseudonaukowym bełkotem

Data: 2011-11-09 20:12:23
Autor: Endriu
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....
więc pisz o emocjach a nie pierdol pseudonaukowym bełkotem

Wiesz dobrze, że takie eksperymenty były by bardzio wskazane, bo 1/3 społeczeńtwa czeka na nie z niecieprliwo¶ci±. Boisz się na sam± my¶l o przeprowadznieu takich eksperymentów.


--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-11-09 20:19:27
Autor: skippy
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....
Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j9ejas$gu4$1usenet.news.interia.pl...
więc pisz o emocjach a nie pierdol pseudonaukowym bełkotem

Wiesz dobrze, że takie eksperymenty były by bardzio wskazane, bo 1/3 społeczeńtwa czeka na nie z niecieprliwo¶ci±. Boisz się na sam± my¶l o przeprowadznieu takich eksperymentów.

czego niby
jesli to był zamach to si nie boję, bo nie brałem w nim udziału
je¶li nie był, to też się nie boję
ty naprawdę nie my¶lisz

Data: 2011-11-10 15:26:48
Autor: CeSaR
Jak tu tutka sobie skrzyde? na drzewach nie po?ama?a podczas l?dowania.....
Tzn nie jest to spekulacja bo programy licz±ce w na pewno przy zadanych parametrach to umiej± obliczyć, pytanie tylko który leming czy tam teraz już inny wyborca Palikota zaufa komputerowym grafikom stworzonym na podstawie obliczeń przez niewiadomo jakie silne komputery (przypadek prof. Biniendy oraz Nawoczyka), .

GIGO. Garbage In Garbage Out
Ten pan profesor jak rozmiescil ludzi w samolocie do tego modelowania? Wiesz czy nie wiesz?

C

Data: 2011-11-08 21:24:09
Autor: saturn5
Jak tu tutka sobie skrzydeł na drzewach nie połamała podczas l±dowania.....
Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):
http://englishrussia.com/2011/11/04/the-lucky-tu-154/#more-74596


Wlasnie, genialna ilustracja ... czy myslec potrafisz???

Rozumiesz teraz dlaczego wszystkie symulacje tych profesorow POLSKIEGO
pochodzenia z USA sa absolutnie guzik warte??? Takie zniszczenia jakie ich
symulacje przewidywaly w przypadku 280 km/godz i pnia szerkosci 30 cm widzisz
w samolocie tego samego typu przy 60-100 km/godz i pniu 5 cm.


--


Data: 2011-11-08 22:43:44
Autor: Endriu
Jak tu tutka sobie skrzydeł na drzewach nie połamała podczas l±dowania.....
Rozumiesz teraz dlaczego wszystkie symulacje tych profesorow POLSKIEGO
pochodzenia z USA sa absolutnie guzik warte??? Takie zniszczenia jakie ich
symulacje przewidywaly w przypadku 280 km/godz i pnia szerkosci 30 cm widzisz
w samolocie tego samego typu przy 60-100 km/godz i pniu 5 cm.

Kurna dziwię się, że tym tematem do tej pory nie zajęli się jeszcze:

Pogromcy mitów
http://pl.wikipedia.org/wiki/Pogromcy_mit%C3%B3w

Obalaj± wszystko tylko nie to co jest najważniejsze.....

--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Jak tu tutka sobie skrzydeł na drzewach nie połamała podczas l±dowania.....

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona