Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   Jak uchronic sie przed takimi sytuacjami ?

Jak uchronic sie przed takimi sytuacjami ?

Data: 2009-03-16 10:56:37
Autor: -=MAKARENA=-
Jak uchronic sie przed takimi sytuacjami ?
Witka !
Kilka lat jezdzilem na GSX600F ce , jednak w tym roku postanowilem zmienic sprzeta na cos mocniejszego .
Z duzym optymizmem wybralem R1  , jednak po obejzeniu takich filmikow , zaczynam troszke wymiekac :-(

http://www.youtube.com/watch?v=Mpqdl6neKu4&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=ZqcUtx1ioCI&feature=PlayList&p=37926AE470746440&index=9&playnext=2&playnext_from=PL

Na dziendobry musze ja przyprowadzic z Olsztyna do Lodzi 250 km . Co zrobic zeby sie ustrzec przed takimi sytuacjami ?


--
--
Pozdrawiam :

MAKARENA UĆ

Kobiety, żeby się nie znudzić mężczyznom, zmieniają ubrania.
Mężczyźni, żeby się nie znudzić kobietom, zmieniają kobiety.

Data: 2009-03-16 11:01:13
Autor: paweł ACE
Jak uchronic sie przed takimi sytuacjami ?
-=MAKARENA=- <makarena@neostrada.pl> napisał(a): pytanie jakies takie:-)?
zebym Cie z listy wedkarskiej nie znal pomyslalbym ze podpucha i troll

do rzeczy, wybierz odpowiedni dzien, tzn z pogoda bez deszczu to najwazniejsze (nie bedzie kolein z woda, prysznoca z Tirow, poslizgow itp), jak sie jeszcze da dopasowac abys wyjechal z Olsztyna tak kolo 9-11 w sobote to i problem tloku na drodze mniejszy (wedlug mnie to najbardziej pusty czas na drodze w jasny dzien), masz zgryz to ruszaj z 2ki zamiast z 1ki, nie ciagnij po obrotach, inaczej to moto zachowuje sie majac 3 000 obrotow na 5 tym czy 6 biegu niz 12 000 na 2ce i aptekarsko z gazem i redukcjami i tyle...

pawel ACE

TT i ST

--


Data: 2009-03-16 11:23:49
Autor: Kosiek
Jak uchronic sie przed takimi sytuacjami ?
-=MAKARENA=- pisze:


Na dziendobry musze ja przyprowadzic z Olsztyna do Lodzi 250 km . Co zrobic zeby sie ustrzec przed takimi sytuacjami ?


hm, jechać spokojnie, nie szaleć od razu i uczyć się, jak sprzęt reaguje na gaz i hamulec bez gwałtownego dozowania żadnego z nich?
Przesiadka z GSXF na R1 chyba nie jest tak gwałtowna jak swego czasu moja z etezety na efjotę;)
--
Kosiek

Data: 2009-03-16 11:31:06
Autor: RadoslawF
Jak uchronic sie przed takimi sytuacjami ?
Dnia 2009-03-16 10:56, Użytkownik -=MAKARENA=- napisał:

Na dziendobry musze ja przyprowadzic z Olsztyna do Lodzi 250 km . Co zrobic zeby sie ustrzec przed takimi sytuacjami ?

Nie popisywać się przed kamerą.

Pozdrawiam

Data: 2009-03-16 11:33:43
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Jak uchronic sie przed takimi sytuacjami ?
-=MAKARENA=- napisał(a):
Na dziendobry musze ja przyprowadzic z Olsztyna do Lodzi 250 km . Co zrobic zeby sie ustrzec przed takimi sytuacjami ?

A moze GS500E?

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki
Krakuf

Data: 2009-03-16 12:04:41
Autor: Paweł Andziak
Jak uchronic sie przed takimi sytuacjami ?
-=MAKARENA=- pisze:

Na dziendobry musze ja przyprowadzic z Olsztyna do Lodzi 250 km . Co zrobic zeby sie ustrzec przed takimi sytuacjami ?




Na pewno nie zaszkodzi poczytac o tym, czym jest highside:

http://www.erkom.pl/piotrgpx/tips/tip001.htm

I podejsc do motocykla z respektem. Nie sprawdzac od razu ile poleci, potraktowac trase turystycznie i poleciec sobie spokojnie i z sensownymi predkosciami. Na testowanie sprzeta bedzie jeszcze czas.

Powodzenia

--
ganda
FZR 1000

Data: 2009-03-16 13:11:42
Autor: -=MAKARENA=-
Jak uchronic sie przed takimi sytuacjami ?
Link mi sie zle wkleil , te drugi to mial byc ten :

http://www.youtube.com/watch?v=Jpoe7Fp9eO4&feature=PlayList&p=37926AE470746440&playnext=1&playnext_from=PL&index=8


:-)



--
--
Pozdrawiam :

MAKARENA UĆ

Kobiety, żeby się nie znudzić mężczyznom, zmieniają ubrania.
Mężczyźni, żeby się nie znudzić kobietom, zmieniają kobiety.

Data: 2009-03-16 13:31:06
Autor: Solo
Jak uchronic sie przed takimi sytuacjami ?
-=MAKARENA=- pisze:

Na dziendobry musze ja przyprowadzic z Olsztyna do Lodzi 250 km . Co zrobic zeby sie ustrzec przed takimi sytuacjami ?


Bez przesady. To że erłan jest mocniejszy od GSXFa wiadomo ale jezdzic sie nim da. Jak nie bedziesz przeginał z gazem, hamowaniem na łukach czy skrętach jak w przypadku drugiego linka to nie taki diabeł straszny.
Miałem kilka nieciekawych sytuacji, po których musiałem sie zatrzymac co by pikawę uspokoić, ale własnie dla tego, że troche mnie poniosło.
Dlatego uważam, że to moto uczy respektu do siebie hiii.

Solo R1

Data: 2009-03-16 14:15:50
Autor: -=MAKARENA=-
Jak uchronic sie przed takimi sytuacjami ?
sie nim da. Jak nie bedziesz przeginał z gazem, hamowaniem na łukach czy


No wlasnie . Problem polega na tym ze GSXF ka byla dosc slaba i mialem zwyczaj odkrecania na maxa  przy wychodzeniu z zakretu . Martwie sie czy nie bede robil tego samego przy jezdzie R1 . Przyzwyczajenie jest podobna druga natura czlowieka :-)


--
--
Pozdrawiam :

MAKARENA UĆ

Kobiety, żeby się nie znudzić mężczyznom, zmieniają ubrania.
Mężczyźni, żeby się nie znudzić kobietom, zmieniają kobiety.

Data: 2009-03-16 13:42:19
Autor: Piotr Klimek
Jak uchronic sie przed takimi sytuacjami ?
Dnia (Mon, 16 Mar 2009 14:15:50 +0100) ktos podajacy sie za -=MAKARENA=-
wyklawiaturowal co nastepuje:

sie nim da. Jak nie bedziesz przeginał z gazem, hamowaniem na łukach czy


No wlasnie . Problem polega na tym ze GSXF ka byla dosc slaba i mialem zwyczaj odkrecania na maxa  przy wychodzeniu z zakretu . Martwie sie czy nie bede robil tego samego przy jezdzie R1 . Przyzwyczajenie jest podobna druga natura czlowieka :-)

Odkrecisz tak raz i szybko Ci sie przyzwyczajenia zmienia :)

--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2009-03-16 17:23:42
Autor: Solo
Jak uchronic sie przed takimi sytuacjami ?
Piotr Klimek pisze:
Dnia (Mon, 16 Mar 2009 14:15:50 +0100) ktos podajacy sie za -=MAKARENA=-
wyklawiaturowal co nastepuje:

sie nim da. Jak nie bedziesz przeginał z gazem, hamowaniem na łukach czy

No wlasnie . Problem polega na tym ze GSXF ka byla dosc slaba i mialem zwyczaj odkrecania na maxa  przy wychodzeniu z zakretu . Martwie sie czy nie bede robil tego samego przy jezdzie R1 . Przyzwyczajenie jest podobna druga natura czlowieka :-)

Odkrecisz tak raz i szybko Ci sie przyzwyczajenia zmienia :)

Tez mam takie wrażenie, że to bedzie jednorazowe przyzwyczajenie hee
A tak na marginesie to zawsze mozesz poprosic kolegę, który pewnie z wielką checią ci przyprowadzi moto do Łodzi.


Solo R1

Data: 2009-03-16 18:55:41
Autor: BartekGSXF
Jak uchronic sie przed takimi sytuacjami ?

Użytkownik "Solo" <solecki.daniel@gmail.com> napisał w wiadomości news:gplue9$kiv$1inews.gazeta.pl...
Tez mam takie wrażenie, że to bedzie jednorazowe przyzwyczajenie hee
A tak na marginesie to zawsze mozesz poprosic kolegę, który pewnie z wielką checią ci przyprowadzi moto do Łodzi.
Uhm. Np ja :)
W zeszlym roku odbylem jazde testowa na modelu 2007 i dalem rade :)  A jezdze na takim samym ibryku jak Makarena Chetnie sie przejade jeszcze raz :)
Tylko nie wiem czy Krzysiek pojdzie na takie rozwiazanie ;)

pozdr

--
BartekGSXF
Ave1,8
EL

Data: 2009-03-16 15:30:37
Autor: BartekGSXF
Jak uchronic sie przed takimi sytuacjami ?

Użytkownik "-=MAKARENA=-" <makarena@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gpl8cm$stl$1atlantis.news.neostrada.pl...
Witka !
Kilka lat jezdzilem na GSX600F ce , jednak w tym roku postanowilem zmienic sprzeta na cos mocniejszego .
Z duzym optymizmem wybralem R1  , jednak po obejzeniu takich filmikow , zaczynam troszke wymiekac :-(

http://www.youtube.com/watch?v=Mpqdl6neKu4&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=ZqcUtx1ioCI&feature=PlayList&p=37926AE470746440&index=9&playnext=2&playnext_from=PL

Na dziendobry musze ja przyprowadzic z Olsztyna do Lodzi 250 km . Co zrobic zeby sie ustrzec przed takimi sytuacjami ?
Nie zapierdalac tak? :)
Ty wez sie nie popisuj to bedzie dobrze. Spokojnie, na luziku, doturlasz sie.

pozdr

--
BartekGSX6F
Ave1,8
EL

Data: 2009-03-17 00:30:52
Autor: Rafal K
Jak uchronic sie przed takimi sytuacjami ?
-=MAKARENA=- napisał(a):

Na dziendobry musze ja przyprowadzic z Olsztyna do Lodzi 250 km . Co zrobic zeby sie ustrzec przed takimi sytuacjami ?


nie zapierdalac
G

Data: 2009-10-13 17:30:24
Autor: Hugon Von Szpak
Jak uchronic sie przed takimi sytuacjami ?
W dniu 16.03.2009 10:56, -=MAKARENA=- pisze:
Witka !
Kilka lat jezdzilem na GSX600F ce , jednak w tym roku postanowilem zmienic
sprzeta na cos mocniejszego .
Z duzym optymizmem wybralem R1  , jednak po obejzeniu takich filmikow ,
zaczynam troszke wymiekac :-(

http://www.youtube.com/watch?v=Mpqdl6neKu4&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=ZqcUtx1ioCI&feature=PlayList&p=37926AE470746440&index=9&playnext=2&playnext_from=PL

Na dziendobry musze ja przyprowadzic z Olsztyna do Lodzi 250 km . Co zrobic
zeby sie ustrzec przed takimi sytuacjami ?


Kupić Faukę, Singla albo Desmosedici RR i cieszyć się lepszą kontolą opony w zakręcie.

Pozdro.

Data: 2009-10-13 17:57:52
Autor: Arni
Jak uchronic sie przed takimi sytuacjami ?
Hugon Von Szpak pisze:
W dniu 16.03.2009 10:56, -=MAKARENA=- pisze:
        ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Na dziendobry musze ja przyprowadzic z Olsztyna do Lodzi 250 km . Co zrobic
zeby sie ustrzec przed takimi sytuacjami ?


Kupić Faukę, Singla albo Desmosedici RR i cieszyć się lepszą kontolą opony w zakręcie.


myslałem ze pod odcięciu sikacza juz mnie nikt tak nie rozbawi a tu prosze - ktos próbuje podtrzymac tradycje. Gratuluje refleksu  :)


--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"
'91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420
'91 Honda Prelude 2,0 EX  piękniejszej połowy
'01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat

Data: 2009-10-17 09:09:35
Autor: Power
Jak uchronic sie przed takimi sytuacjami ?

"Hugon Von Szpak" <komunista@op.pl> wrote in message news:hb26iv$fgt$1atlantis.news.neostrada.pl...

Kilka lat jezdzilem na GSX600F ce , jednak w tym roku postanowilem zmienic
sprzeta na cos mocniejszego .
Z duzym optymizmem wybralem R1  , jednak po obejzeniu takich filmikow ,
zaczynam troszke wymiekac :-(

http://www.youtube.com/watch?v=Mpqdl6neKu4&feature=related

Na dziendobry musze ja przyprowadzic z Olsztyna do Lodzi 250 km . Co zrobic
zeby sie ustrzec przed takimi sytuacjami ?

W czym problem? Może po prostu nie zapierdalaj na pierwszej trasie nowym moto, tak jak kolesie na pierwszym filmie?? Taki pomysł.. ;)) Generalnie wogóle nie zapierdalaja bo będzie mokro, a nawet jak przeschnie to na drodze bedzie syf, piach inne takie. Albo pożycz lawetę za 50 zł, 3 pasy za drugie 50 i ją przywieź? Albo jak youtube cie płoszy no to po prostu 600tka ale w wersji sportowej?

pozdr.
Power
http://www.bikepics.com/members/power997/

Data: 2009-10-18 18:46:14
Autor: Tytus
Jak uchronic sie przed takimi sytuacjami ?
Siemka

*** "Hugon Von Szpak" <komunista@op.pl> wrote in message
zmienic sprzeta na cos mocniejszego . Z duzym optymizmem wybralem R1  , jednak po obejzeniu takich filmikow , zaczynam troszke wymiekac http://www.youtube.com/watch?v=Mpqdl6neKu4&feature=related
 Na dziendobry musze ja przyprowadzic z Olsztyna do Lodzi 250 km . Co zrobic
 zeby sie ustrzec przed takimi sytuacjami ?

Z calym szacunkiem kolego ale chyba sporo trzeba cwiczyc zeby powymiatac tak jak Ci kolesie na filmie.
Wiec jak bedziesz po prostu jechal to gwarantuje, ze nie grozi Ci highside.
A jesli mimo wszystkostaloby sie to polecam:
  http://rzeszuf.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=104&Itemid=43


--
       Tytus
żółte najszybsze

Data: 2009-10-18 16:22:24
Autor: marider
Jak uchronic sie przed takimi sytuacjami ?
Na dziendobry musze ja przyprowadzic z Olsztyna do Lodzi 250 km . Co zrobic zeby sie ustrzec przed takimi sytuacjami ?

http://www.youtube.com/watch?v=lsH-bRi6d5w

+ miec troche szczescia w zapasie lub jezdzic nieco wolniej ;)

Pzdr
--
marider
Wsciekla R1 + dodatki
http://tinyurl.com/yvjtdk

Data: 2009-10-17 16:25:55
Autor: olob kowalski
Jak uchronic sie przed takimi sytuacjami ?
-=MAKARENA=- <makarena@neostrada.pl> napisał(a):
Witka !
Kilka lat jezdzilem na GSX600F ce , jednak w tym roku postanowilem zmienic sprzeta na cos mocniejszego .
Z duzym optymizmem wybralem R1  , jednak po obejzeniu takich filmikow , zaczynam troszke wymiekac :-(

http://www.youtube.com/watch?v=Mpqdl6neKu4&feature=related

http://www.youtube.com/watch?
v=ZqcUtx1ioCI&feature=PlayList&p=37926AE470746440&
index=9&playnext=2&playnext_from=PL

Na dziendobry musze ja przyprowadzic z Olsztyna do Lodzi 250 km . Co
zrobic
zeby sie ustrzec przed takimi sytuacjami ?


przeczytałem wypociny tych wszystkich buraków i stwierdzam że przygłupy niemyslące z was. jeżeli wasze wypowiedzi świadczą o waszym doświadczeniu to tragedia i nie ma dziwne że wielu kończy jako dawcy

co do tych sytacji to sprawa jest prosta

jak zachamujesz tylnym i przednim hamulcem na maksa i nie wyrzucisz na luz to koło tylne co prawda jest zblokowane lecz po puszczeniu hamulca mimo wszystko zacznie się obracać plus gaz da efekt że będzie obracać się  szybciej niż koło przednie nawet w poślizgu przy hamowaniu
tak więc jeśli zahamujesz tył i przód po czym puścisz tył to normalka że przednie koło stanie się osią obrotu motocykla
żeby tego uniknąć najlepiej kupić moto w którym za pomocą jednej dzwigni operuje się obydwoma hamulcami jednocześnie

--


Data: 2009-10-17 18:40:29
Autor: Ivam
Jak uchronic sie przed takimi sytuacjami ?
"olob kowalski" <bolo1975@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:hbcr6j$qjh$1inews.gazeta.pl...
co do tych sytacji to sprawa jest prosta

taaa... dlatego nawet zawodnicy popelniaja tak prosty blad;)

jak zachamujesz tylnym i przednim hamulcem na maksa i nie wyrzucisz na luz
to koło tylne co prawda jest zblokowane lecz po puszczeniu hamulca mimo
wszystko zacznie się obracać plus gaz da efekt że będzie obracać się
szybciej niż koło przednie nawet w poślizgu przy hamowaniu
tak więc jeśli zahamujesz tył i przód po czym puścisz tył to normalka że
przednie koło stanie się osią obrotu motocykla

Masz racje mistrzu z wielkim doswiadczeniem. Zwlaszcza, ze na pierwszym filmie widac, ze to bylo na wyjsciu z zakretu, na ktorym kazdy powinien hamowac i koles, ktory sie wyglebil, zrobil to wlasnie dlatego, ze hamowal i przodem i tylem na maksa.

żeby tego uniknąć najlepiej kupić moto w którym za pomocą jednej dzwigni
operuje się obydwoma hamulcami jednocześnie

I koniecznie z ABS, albo najlepiej C-ABS i kontrola trakcji... i poduszkami powietrznymi.

Na drugim poza gleba g* widac, wiec sie nie wypowiadam;)

--
pzdr:
Ivam

ps. BPNSP

Data: 2009-10-17 16:47:41
Autor: olob kowalski
Jak uchronic sie przed takimi sytuacjami ?
Ivam <filipz@-WYTNIJ-TO-BARDZO-PROSZE-poczta.fm> napisał(a):
"olob kowalski" <bolo1975@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:hbcr6j$qjh$1inews.gazeta.pl...
> co do tych sytacji to sprawa jest prosta

taaa... dlatego nawet zawodnicy popelniaja tak prosty blad;)

> jak zachamujesz tylnym i przednim hamulcem na maksa i nie wyrzucisz na
luz
> to koło tylne co prawda jest zblokowane lecz po puszczeniu hamulca mimo
> wszystko zacznie się obracać plus gaz da efekt że będzie obracać się
> szybciej niż koło przednie nawet w poślizgu przy hamowaniu
> tak więc jeśli zahamujesz tył i przód po czym puścisz tył to normalka że
> przednie koło stanie się osią obrotu motocykla

Masz racje mistrzu z wielkim doswiadczeniem. Zwlaszcza, ze na pierwszym filmie widac, ze to bylo na wyjsciu z zakretu, na ktorym kazdy powinien hamowac i koles, ktory sie wyglebil, zrobil to wlasnie dlatego, ze hamowal
i
przodem i tylem na maksa.

po czym jak zauważył że uślizguje się tylne koło puścił tylny hamulec trzymajac na maksa przedni no i wystrzelił do góry

> żeby tego uniknąć najlepiej kupić moto w którym za pomocą jednej dzwigni
> operuje się obydwoma hamulcami jednocześnie

I koniecznie z ABS, albo najlepiej C-ABS i kontrola trakcji... i
poduszkami
powietrznymi.

Na drugim poza gleba g* widac, wiec sie nie wypowiadam;)



--


Data: 2009-10-17 16:50:22
Autor: olob kowalski
Jak uchronic sie przed takimi sytuacjami ?
Ivam <filipz@-WYTNIJ-TO-BARDZO-PROSZE-poczta.fm> napisał(a):
"olob kowalski" <bolo1975@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:hbcr6j$qjh$1inews.gazeta.pl...
> co do tych sytacji to sprawa jest prosta

taaa... dlatego nawet zawodnicy popelniaja tak prosty blad;)

> jak zachamujesz tylnym i przednim hamulcem na maksa i nie wyrzucisz na
luz
> to koło tylne co prawda jest zblokowane lecz po puszczeniu hamulca mimo
> wszystko zacznie się obracać plus gaz da efekt że będzie obracać się
> szybciej niż koło przednie nawet w poślizgu przy hamowaniu
> tak więc jeśli zahamujesz tył i przód po czym puścisz tył to normalka że
> przednie koło stanie się osią obrotu motocykla

Masz racje mistrzu z wielkim doswiadczeniem.

co do mojego doświadczenia czyli pewnie ilości kilometrów na moto mam gówniane doświadczenie co nie zwalnia mnie z obowiązku myslenia :)
Zwlaszcza, ze na pierwszym filmie widac, ze to bylo na wyjsciu z zakretu, na ktorym kazdy powinien hamowac i koles, ktory sie wyglebil, zrobil to wlasnie dlatego, ze hamowal
i
przodem i tylem na maksa.

> żeby tego uniknąć najlepiej kupić moto w którym za pomocą jednej dzwigni
> operuje się obydwoma hamulcami jednocześnie

I koniecznie z ABS, albo najlepiej C-ABS i kontrola trakcji... i
poduszkami
powietrznymi.

Na drugim poza gleba g* widac, wiec sie nie wypowiadam;)



--


Data: 2009-10-17 19:13:05
Autor: Ivam
Jak uchronic sie przed takimi sytuacjami ?
"olob kowalski" <bolo1975@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:hbcskd$2ah$1inews.gazeta.pl...
co do mojego doświadczenia czyli pewnie ilości kilometrów na moto mam
gówniane doświadczenie co nie zwalnia mnie z obowiązku myslenia :)

Nie wiem czy go (doswiadczenia) nie masz, czy masz problem z interpretacja tego co widzisz, czy z przekazaniem tego co masz na mysli, ale na pierwszym filmiku koles nie hamowal.

Highside najogolniej powodowany jest utrata przyczepnosci tylnego kola (czy gaz czy hamulec - obojetne) i gwaltownym "chwyceniem" przyczepnosci. Nie wiem jak przedni hampel moglby miec glowne znaczenie (jak to wyczytalem z Twojej wypowiedzi).

Poza tym nie znam maszyny, w ktorej moglbym bezpiecznie zahamowac przednim hamulcem "na maksa" w zakrecie.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2009-10-17 20:04:25
Autor: Piotr Chamernik :: CHAMER
Jak uchronic sie przed takimi sytuacjami ?
Użytkownik "olob kowalski" <bolo1975@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hbcr6j$qjh$1inews.gazeta.pl...


jak zachamujesz

zachamowal to on pewnie po tym jak wstal, rzucajac mila wiazanke...
Hamowanie na wyjsciu? Widzisz je tam? Raczej za duzo gazu. Tam sie nie hamuje, ale ja to gowniane doswiadczenie jeszcze mam, to nie wiem... Co zle Ci chodzi ten need for speed.

--
Pozdrawiam,
Piotr Chamernik :: CHAMER
TDM 3VD "Locha"

Jak uchronic sie przed takimi sytuacjami ?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona