Data: 2009-10-17 16:25:55 | |
Autor: olob kowalski | |
Jak uchronic sie przed takimi sytuacjami ? | |
-=MAKARENA=- <makarena@neostrada.pl> napisał(a):
Witka !v=ZqcUtx1ioCI&feature=PlayList&p=37926AE470746440& index=9&playnext=2&playnext_from=PLzrobic zeby sie ustrzec przed takimi sytuacjami ?przeczytałem wypociny tych wszystkich buraków i stwierdzam że przygłupy niemyslące z was. jeżeli wasze wypowiedzi świadczą o waszym doświadczeniu to tragedia i nie ma dziwne że wielu kończy jako dawcy co do tych sytacji to sprawa jest prosta jak zachamujesz tylnym i przednim hamulcem na maksa i nie wyrzucisz na luz to koło tylne co prawda jest zblokowane lecz po puszczeniu hamulca mimo wszystko zacznie się obracać plus gaz da efekt że będzie obracać się szybciej niż koło przednie nawet w poślizgu przy hamowaniu tak więc jeśli zahamujesz tył i przód po czym puścisz tył to normalka że przednie koło stanie się osią obrotu motocykla żeby tego uniknąć najlepiej kupić moto w którym za pomocą jednej dzwigni operuje się obydwoma hamulcami jednocześnie -- |
|
Data: 2009-10-17 18:40:29 | |
Autor: Ivam | |
Jak uchronic sie przed takimi sytuacjami ? | |
"olob kowalski" <bolo1975@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:hbcr6j$qjh$1inews.gazeta.pl...
co do tych sytacji to sprawa jest prosta taaa... dlatego nawet zawodnicy popelniaja tak prosty blad;) jak zachamujesz tylnym i przednim hamulcem na maksa i nie wyrzucisz na luz Masz racje mistrzu z wielkim doswiadczeniem. Zwlaszcza, ze na pierwszym filmie widac, ze to bylo na wyjsciu z zakretu, na ktorym kazdy powinien hamowac i koles, ktory sie wyglebil, zrobil to wlasnie dlatego, ze hamowal i przodem i tylem na maksa. żeby tego uniknąć najlepiej kupić moto w którym za pomocą jednej dzwigni I koniecznie z ABS, albo najlepiej C-ABS i kontrola trakcji... i poduszkami powietrznymi. Na drugim poza gleba g* widac, wiec sie nie wypowiadam;) -- pzdr: Ivam ps. BPNSP |
|
Data: 2009-10-17 16:47:41 | |
Autor: olob kowalski | |
Jak uchronic sie przed takimi sytuacjami ? | |
Ivam <filipz@-WYTNIJ-TO-BARDZO-PROSZE-poczta.fm> napisał(a):
"olob kowalski" <bolo1975@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:hbcr6j$qjh$1inews.gazeta.pl...luz > to koło tylne co prawda jest zblokowane lecz po puszczeniu hamulca mimoi przodem i tylem na maksa. po czym jak zauważył że uślizguje się tylne koło puścił tylny hamulec trzymajac na maksa przedni no i wystrzelił do góry > żeby tego uniknąć najlepiej kupić moto w którym za pomocą jednej dzwignipoduszkami powietrznymi. -- |
|
Data: 2009-10-17 16:50:22 | |
Autor: olob kowalski | |
Jak uchronic sie przed takimi sytuacjami ? | |
Ivam <filipz@-WYTNIJ-TO-BARDZO-PROSZE-poczta.fm> napisał(a):
"olob kowalski" <bolo1975@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:hbcr6j$qjh$1inews.gazeta.pl...luz > to koło tylne co prawda jest zblokowane lecz po puszczeniu hamulca mimo co do mojego doświadczenia czyli pewnie ilości kilometrów na moto mam gówniane doświadczenie co nie zwalnia mnie z obowiązku myslenia :) Zwlaszcza, ze na pierwszym filmie widac, ze to bylo na wyjsciu z zakretu, na ktorym kazdy powinien hamowac i koles, ktory sie wyglebil, zrobil to wlasnie dlatego, ze hamowali przodem i tylem na maksa.poduszkami powietrznymi. -- |
|
Data: 2009-10-17 19:13:05 | |
Autor: Ivam | |
Jak uchronic sie przed takimi sytuacjami ? | |
"olob kowalski" <bolo1975@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:hbcskd$2ah$1inews.gazeta.pl...
co do mojego doświadczenia czyli pewnie ilości kilometrów na moto mam Nie wiem czy go (doswiadczenia) nie masz, czy masz problem z interpretacja tego co widzisz, czy z przekazaniem tego co masz na mysli, ale na pierwszym filmiku koles nie hamowal. Highside najogolniej powodowany jest utrata przyczepnosci tylnego kola (czy gaz czy hamulec - obojetne) i gwaltownym "chwyceniem" przyczepnosci. Nie wiem jak przedni hampel moglby miec glowne znaczenie (jak to wyczytalem z Twojej wypowiedzi). Poza tym nie znam maszyny, w ktorej moglbym bezpiecznie zahamowac przednim hamulcem "na maksa" w zakrecie. -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2009-10-17 20:04:25 | |
Autor: Piotr Chamernik :: CHAMER | |
Jak uchronic sie przed takimi sytuacjami ? | |
Użytkownik "olob kowalski" <bolo1975@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hbcr6j$qjh$1inews.gazeta.pl...
jak zachamujesz zachamowal to on pewnie po tym jak wstal, rzucajac mila wiazanke... Hamowanie na wyjsciu? Widzisz je tam? Raczej za duzo gazu. Tam sie nie hamuje, ale ja to gowniane doswiadczenie jeszcze mam, to nie wiem... Co zle Ci chodzi ten need for speed. -- Pozdrawiam, Piotr Chamernik :: CHAMER TDM 3VD "Locha" |