Jak ukarać/zapobiec nielegalnemu parkowaniu

Data: 2009-04-03 18:16:02
Autor: mike
Jak ukarać/zapobiec nielegalnemu parkowaniu

"Filozof71" <filozof71bez@spamugmail.com> wrote in message news:gr4sb5$psn$1news.onet.pl...
Mam pytanie : co mozna zrobić w takiej sytuacji ?

Zaparkuj na parkingu strzeżonym, weź rachunek, wróć taksówką do domu, weź kolejny rachunek. Potem wezwanie do zwrotu poniesionych kosztów. itd. itd.

O działaniach z przymrużeniem oka nie muszę już chyba opowiadać?

--
mike

Data: 2009-04-03 19:27:03
Autor: mike

"mike" <dnd@noadress.com> wrote in message news:gr5cnp$e97$1news.wp.pl...

[...]

Źle przeczytałem. Myślałem, że ktoś parkuje na Twoim miejscu. Niestety pozostałe przypadki są raczej beznadziejne.

--
mike

Jak ukarać/zapobiec nielegalnemu parkowaniu