Jak ulokowac wieksza sume?

Data: 2009-06-01 15:35:47
Autor: Krzysztof
Jak ulokowac wieksza sume?
Witam
Mam 150 tys,chce je ulokowac.Nie jestem zachlanny,nie chce ryzykowac(przejechalem sie niedawno na funduszach ,na szczescie na niewielka sume ,ale jednak i wyleczylo mnie to z ryzyka.) Tak wiec obligacje lub lokata,obligacje ciut za malo wiec lokata.Ryzyko zero zysk niewielki ale ciut jest.Taki jest moj tok myslenia.
Pytanie ,ktory bank ,kasa da mi przy tej sumie najwiekszy procent.Wazne tez byloby aby nie trzeba bylo co pare miesiecy zmieniac lokaty,wolalbym ulokac pieniadze na dluzej.

Data: 2009-06-01 16:28:10
Autor: u
Jak ulokowac wieksza sume?

Uzytkownik "Krzysztof" <krzych3333@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:78i3pjF1lmvboU1mid.uni-berlin.de...
Pytanie ,ktory bank ,kasa da mi przy tej sumie najwiekszy procent.Wazne tez byloby aby nie trzeba bylo co pare miesiecy zmieniac lokaty,wolalbym ulokac pieniadze na dluzej.

rzuc okiem
http://openfinance.pl/ratingi/4/34
jak chcesz  miec szybki dostep to sa konta oszczednosciowe
typu:
http://www.ingbank.pl/u235/navi/59725
http://www.eurobank.pl/#products,konto,rachunek_oszczednosciowy
itp.

Data: 2009-06-01 23:30:10
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jak ulokowac wieksza sume?

"u" h00oi6$n55$1@news.wp.pl

http://www.ingbank.pl/u235/navi/59725
http://www.eurobank.pl/#products,konto,rachunek_oszczednosciowy

Odradzam zarówno ING, jak i Eurobank.

Postscriptum: Zapraszam z kodowaniem do Centrum Europy. ;)

Data: 2009-06-02 08:58:20
Autor: zly
Jak ulokowac wieksza sume?
Dnia Mon, 1 Jun 2009 23:30:10 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

Odradzam zarówno ING, jak i Eurobank.

to jak juz sie wyrwales, to uzasadnij. Zwlaszcza interesuje mnie czemu
eurobank
--
marcin

Data: 2009-06-02 10:40:55
Autor: Brzezi
Jak ulokowac wieksza sume?
wto, 02 cze 2009 o 08:58 GMT, zly napisał(a):

Odradzam zarówno ING, jak i Eurobank.

to jak juz sie wyrwales, to uzasadnij. Zwlaszcza interesuje mnie czemu
eurobank

Prosze nie wywoluj wilka z lasu, wystarczy ze przeczytasz kilka jego
postow, a teraz pewnie napisze powiesc na wiele stron, opisujac wszystko o
swoim dziecinstwie, przygodach, jak mu bylo zle, o samochodzie, o rodzinie,
a pewnie nawet o bogu, wszystko tylko nic na temat

A co do eurobanku to bardzo polecam jako skarbonke :)

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2009-06-02 10:42:12
Autor: Robert Kois
Jak ulokowac wieksza sume?
Dnia Tue, 2 Jun 2009 10:40:55 +0200, Brzezi napisał(a):

A co do eurobanku to bardzo polecam jako skarbonke :)

Jako normalne konto też. O ile się zna jego ograniczenia i się je
akceptuje.

--
Kojer

Data: 2009-06-05 14:18:17
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jak ulokowac wieksza sume?

"zly" 1085ocgcz4w4m$.dlg@piki.fixed

Odradzam zarówno ING, jak i Eurobank.

to jak juz sie wyrwales, to uzasadnij.
Zwlaszcza interesuje mnie czemu eurobank

 -- wprowadzaj± ludzi w bł±d (mnie wprowadzili)

 -- je¶li co¶ u nich reklamuję, zawsze (wg nich)
    maj± rację, choćby i wbrew rozs±dkowi

 -- je¶li wejdziesz z nimi w konflikt,
    będziesz wyzywany od Trolli, głupców itp...
    (co widać wła¶nie teraz,gdy pisze o znikaniu pieniędzy)

Zauważ, że ja piszę akurat teraz (w tych dniach) o znikaniu
pieniędzy, a inni twierdz±, że w razie czego -- będę pisał
poematy niezwi±zane z tematem. :)

Poprzednie moje trudno¶ci to zdublowane zlecenie.
Czy i wówczas nie pisałem na temat? :)
Eurobank mógł zlecenie anulować, gdyż jedynie zarezerwował
pieni±dze, ale nie uczynił tego pomimo moich starań. Innymi
słowy -- zadysponował moimi pieniędzmi.

Ponoć zlecenia cykliczne można anulować także wówczas,
gdy już opuszcz± bank, a nawet wtedy, gdy dotr± do
banku odbiorcy. U mnie pieni±dze nadal były w Eurobanku...

Na dodatek zlecenie zostało wykonane dwa razy,
gdyż Eurobank wprowadził mnie w bł±d. :)

Ale je¶li wolisz ewentualny zysk (który może znikn±ć
w wyniku nieporozumienia) niż spokój -- Twoja sprawa. :)
Jak się to mówi -- nie ma ryzyka, nie ma i zabawy. ;)

-=-

ING przyj±ł do wiadomo¶ci (dał mi nawet stosown± kserokopię stosownego
pisemka) moj± rezygnację z automagii spłatniczej karty kredytowej, po
czym twierdził zawzięcie, że nie zrezygnowałem z tej automagii i pobierał
pieni±dze za rzekome spłacanie karty. Na dodatek spłacał tę kartę z konta,
które już nie istniało, a było to konto prowadzone przez ING. I rezygnację
z automagii spłatniczej, i kartę, i konto -- wszystko załatwiałem w tym
samym budynku. :)

Innym razem polecili mi zastrzeżenie karty bankomatowej po tym, jak
zgłosiłem, iż bankomat mi j± zatrzymał w swoich czelu¶ciach, po czym
skasowali opłatę za to zastrzeżenie czy za wydanie nowej karty
i zauważyli, iż to ja zastrzegłem kartę (trudno zgadn±ć w jakim
celu), nie oni...

Trudno też odgadn±ć przyczynę zatrzymania karty. Było przed Bożym
Narodzeniem, więc nie zaczynał się nowy miesi±c (karta nie utraciła
ważno¶ci) a pobierałem pieni±dze niemal codziennie, gdyż miało to
miejsce swe wiele lat temu. :)

Mogę dopisać to i owo o tym dziwnym banku. :)
(oczywi¶cie dopisałbym prawdę)

Data: 2009-06-01 16:41:41
Autor: Brzezi
Jak ulokowac wieksza sume?
pon, 01 cze 2009 o 15:35 GMT, Krzysztof napisał(a):

obligacje ciut za malo wiec lokata

nie generalizuj :), na poczatku roku zarabialem na obligacjach po 10%
misiecznie :)

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2009-06-01 22:05:12
Autor: Brzezi
Jak ulokowac wieksza sume?
pon, 01 cze 2009 o 18:56 GMT, george napisał(a):

obligacje ciut za malo wiec lokata

nie generalizuj :), na poczatku roku zarabialem na obligacjach po 10%
misiecznie :)

na jakich ?

Moze troche za bardzo sie rozpedzilem, nie byly to bezposrednio obligacje,
tylko fundusze obligacji :)
np: PKO/CS Obli. Dł. - FIO, UniDolar Obligacje FIO, Allianz Obligacji FIO

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2009-06-01 22:47:44
Autor: Valdi.Pavlack
Jak ulokowac wieksza sume?
"Brzezi" news:slrn.pl.h28d3o.hr7.brzezibrzezi.chello.pl

> [...]

tylko fundusze obligacji :)
np: PKO/CS Obli. Dł. - FIO, UniDolar Obligacje FIO, Allianz Obligacji FIO

Przyznasz jednak Brzezi, że inwestycje w obligacje a ich kupno np. po przez
placówki PKO BP to dwie zupełnie inne bajki :)

Data: 2009-06-01 23:00:20
Autor: Brzezi
Jak ulokowac wieksza sume?
pon, 01 cze 2009 o 22:47 GMT, Valdi.Pavlack napisał(a):

> [...]

Przyznasz jednak Brzezi, że inwestycje w obligacje a ich kupno np. po przez
placówki PKO BP to dwie zupełnie inne bajki :)

zgoda, jednak ostatecznie tak czy tak inwestuje sie w obligacje :)

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2009-06-01 22:59:02
Autor: Valdi.Pavlack
Jak ulokowac wieksza sume?
"Brzezi" news:slrn.pl.h28gb4.hr7.brzezibrzezi.chello.pl

zgoda, jednak ostatecznie tak czy tak inwestuje sie w obligacje :)

100% racji :) + składu portfela nie stanowi± tylko obligacje skarbu państwa.

Data: 2009-06-01 23:07:45
Autor: george
Jak ulokowac wieksza sume?

"Brzezi" <brzezi@gmail.com> wrote in message news:slrn.pl.h28d3o.hr7.brzezibrzezi.chello.pl...
[...]

Czyli raczej zarobiłe¶ na załamce złotego niż na obligacjach...
juz jasne, my¶lałem że udało ci sie zrobić 120% w skali roku na obligacjach polskich.
Anyway, dzieki za info.

Data: 2009-06-02 11:14:02
Autor: Brzezi
Jak ulokowac wieksza sume?
pon, 01 cze 2009 o 23:07 GMT, george napisał(a):

[...]

mialem obligacje? mialem :)
zarobilem? zarobilem :)
jestem zadowolony i wiecej mnie nie interesuje :)

my¶lałem że udało ci sie zrobić 120% w skali roku na obligacjach polskich.

to co pisalem o 10% w skali miesiaca, to bylo w skali miesiaca przez kilka
miesiacy, chociaz i tak jeszcze teraz po spadkach srednia z ostatniego roku
tych funduszy to okolice 50% w skali roku

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2009-06-01 16:50:58
Autor: u
Jak ulokowac wieksza sume?

Uzytkownik "Krzysztof" <krzych3333@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:78i3pjF1lmvboU1mid.uni-berlin.de...
ryzykowac(przejechalem sie niedawno na funduszach ,na szczescie na niewielka

Teraz gielda ozyla. Dzis mozna bylo zarobic wiecej niz na rocznej lokacie

Data: 2009-06-01 17:06:07
Autor: Valdi.Pavlack
Jak ulokowac wieksza sume?
"Krzysztof" news:78i3pjF1lmvboU1mid.uni-berlin.de

Witam

Czesc!

[...]

Przy pieniadzach jakie chcesz wplacic na lokate to zysk wcale nie bedzie
jakis mizerny (chociaz zalezy jak kto na to wszystko patrzy).
Zastanów sie nad tym:
http://lokaty.open.pl/

Ja korzystam i sobie chwale :) IMHO oprocentowanie b. konkurencyjne.

Pozdrawiam.

Data: 2009-06-01 22:24:39
Autor: ffiona
Jak ulokowac wieksza sume?

Uzytkownik "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisal w wiadomosci

[...]

Jakos taki strach czulabym przed zainwestowaniem sporej gotówki w wirtualna lokate. Czy naprawde mozna im ufac?
I czy oni rzeczywiscie indywidualnie negocjuja przy kwocie powyzej 200 tys.? Czy mozna sie spotkac z namacalnym pracownikiem firmy przed zalozeniem lokaty rzedu 200 tys.?
Pozdr.
A.

Data: 2009-06-01 22:51:50
Autor: Valdi.Pavlack
Jak ulokowac wieksza sume?
"ffiona" news:h01dhj$r5l$1news.onet.pl

Jakos taki strach czulabym przed zainwestowaniem sporej gotówki w
wirtualna
lokate. Czy naprawde mozna im ufac?

A czemu nie?
Gwarancje BFG sa? - sa (kolege obejmuja w 100%). Ludzie wplacaja? -
wplacaja. Kasa wraca z lokat? - wraca.

I czy oni rzeczywiscie indywidualnie negocjuja przy kwocie powyzej 200
tys.?

Zalezy od banku. Znam ludzi, którzy przy takiej kwocie dostawali tyle co
przyslowiowy Kowalski z ulicy...

Czy mozna sie spotkac z namacalnym pracownikiem firmy przed zalozeniem
lokaty rzedu 200 tys.?

Jak zapewne wiesz lokaty zakladane za posrednictwem OF sa tak naprawde
zakladane w Noble banku. Jezeli zas mówimy o kwotach oscylujacych w
granicach 200 tysiecy, to przy takich pieniadzach warto juz sie przejsc do
oddzialu Noble (niestety nie maja ich za wiele - tylko duze miasta).

Data: 2009-06-01 18:55:29
Autor: Rafał
Jak ulokowac wieksza sume?
Krzysztof pisze:
Tak wiec obligacje lub lokata,obligacje ciut za malo wiec lokata.

Bo ja wiem czy tak malo te obligacje? Na 10-latkach masz 7%, a przy takim wzroscie inflacji jak obecnie to i pewnie w przyszlym roku bedzie z 6.5%. Zawsze mozna je sprzedac szybciej, 1zl za obligacje, czyli po roku i tak masz 6%.

--
Raf

Data: 2009-06-01 19:11:18
Autor: Krzysztof
Jak ulokowac wieksza sume?
Tak sie zastanawiam czy mozna znalezc lokate powiedzmy 7 procent na wiecej niz rok ze stalym oprocentowaniem?
Czy zmienne oprocentowanie oznacza pogorszenie sie oprocentowania w nastepnym roku?

Data: 2009-06-01 20:15:31
Autor: Valdi.Pavlack
Jak ulokowac wieksza sume?
"Krzysztof" news:78igdpF1k8410U1mid.uni-berlin.de

Tak sie zastanawiam czy mozna znalezc lokate powiedzmy 7 procent na wiecej
niz rok ze stalym oprocentowaniem?

Spóźniłeś się o jakieś dwa - trzy tygodnie. W OF była 24 - miesięczna lokata
oprocentowana 7% w skali roku... Niestety wszystko co dobre szybko siÄ™
kończy.

Czy zmienne oprocentowanie oznacza pogorszenie sie oprocentowania w
nastepnym roku?

Trudne pytanie. IMHO zmienne oprocentowanie depozytu jest to tyle "lipne",
że nie mam pewności czy z dnia na dzień bank mi nie zjedzie z % np. w
związku sytuacją makroekonomiczną kraju itp. A jak mam stałkę to sobie śpię
spokojnie i ĹĽyjÄ™ swoim ĹĽyciem, cierpliwie czekajÄ…c na odsetki :)

Data: 2009-06-01 21:54:15
Autor: Krzysztof
Jak ulokowac wieksza sume?
czyli pozostalo mi znalezc roczna na 7 procent a nastepnie za rok znowu szukac, ?
ciekawe czy banki przy tej kwocie negocjuja,czy tez to jest za malo?

Data: 2009-06-01 22:46:40
Autor: Valdi.Pavlack
Jak ulokowac wieksza sume?
"Krzysztof" news:78ipvbF1m0japU1mid.uni-berlin.de

czyli pozostalo mi znalezc roczna na 7 procent a nastepnie za rok znowu
szukac, ?
ciekawe czy banki przy tej kwocie negocjuja,czy tez to jest za malo?

A masz gdzieś lokatę na 7% (z wyłączeniem 3 letniej w OF, w której pierwszy
rok leci na 7%) - podaj namiary :)

Data: 2009-06-01 23:11:04
Autor: ffiona
Jak ulokowac wieksza sume?

UĹĽytkownik "Valdi.Pavlack"

A masz gdzieś lokatę na 7% (z wyłączeniem 3 letniej w OF, w której pierwszy
rok leci na 7%) - podaj namiary :)

Ja mam lokatę 12-miesięczną w Kredyt Banku na 7%, ale założyłam ja we wrzesniu 2008. Teraz chyba nie mają takiej oferty.
I też się rozglądam, co by tu od września wykombinować.
Pozdr.
A.

Data: 2009-06-01 23:17:43
Autor: Valdi.Pavlack
Jak ulokowac wieksza sume?
"ffiona" news:h01g8n$2rr$1news.onet.pl

Ja mam lokatę 12-miesięczną w Kredyt Banku na 7%, ale założyłam ja we
wrzesniu 2008. Teraz chyba nie majÄ… takiej oferty.
I też się rozglądam, co by tu od września wykombinować.

Widzisz ffiona ja też mam lokaty założone na 7%, no właśnie - założone :)
Bardzo chętnie bym sobie założył kolejne na taki procencik, no ale jak
widzisz nie mam takiej opcji :)

Data: 2009-06-02 00:01:38
Autor: ffiona
Jak ulokowac wieksza sume?

UĹĽytkownik "Valdi.Pavlack"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci

Widzisz ffiona ja też mam lokaty założone na 7%, no właśnie - założone :)
Bardzo chętnie bym sobie założył kolejne na taki procencik, no ale jak
widzisz nie mam takiej opcji :)

No widzisz Valdi, ja do tej pory nie śledziłam tych lokat, rachunków i innych dupereli. Ale teraz bym chciała zostać rentierką, hehe. Chyba to domena facetów, że chce im się ślęczeć na porównywaniu jakichś TOiP. No ale dziękuję za wskazówki, zawsze na Ciebie można liczyć.
Pozdr.
A.

Data: 2009-06-02 09:24:14
Autor: Valdi.Pavlack
Jak ulokowac wieksza sume?
"ffiona" news:h01j7l$9en$1news.onet.pl

No widzisz Valdi, ja do tej pory nie śledziłam tych lokat, rachunków i
innych dupereli.

Ale jak widzÄ™ teraz nadrabiasz stracony czas :)

Ale teraz bym chciała zostać rentierką, hehe.

Chyba nic nie stoi na przeszkodzie :)

Chyba to domena facetów, że chce im się ślęczeć na porównywaniu jakichś
TOiP.

To chyba zbyt duĹĽe uogĂłlnienie :)

No ale dziękuję za wskazówki, zawsze na Ciebie można liczyć.

Cała przyjemność po mojej stronie.

Data: 2009-06-01 23:13:03
Autor: ffiona
Jak ulokowac wieksza sume?
Wiem, wiem, wtedy OF oferował 15 %. Ale ja nie wiedziałam, co to OF.

Data: 2009-06-01 23:18:29
Autor: Valdi.Pavlack
Jak ulokowac wieksza sume?
"ffiona" news:h01gcf$34d$1news.onet.pl

Wiem, wiem, wtedy OF oferował 15 %. Ale ja nie wiedziałam, co to OF.

Ale teraz już wiesz i widzisz, że nadal względem konkurencji i ich oferty
depozytów OF/Noble trzyma fason i potrafi zaoferować coś sensownego.

Data: 2009-06-02 08:00:59
Autor: Darek
Jak ulokowac wieksza sume?
Krzysztof pisze:
ciekawe czy banki przy tej kwocie negocjuja,czy tez to jest za malo?

IMHO za mała kwota, żeby bank chciał negocjować oprocentowanie. Wg mnie tak o jedno zero więcej i możesz coś negocjować.

Data: 2009-06-02 09:14:59
Autor: Krzysztof
Jak ulokowac wieksza sume?
A co powiecie o skokach,szefczyka i innych.Daja przeciez bardzo dobre warunki.Czy ktos z was jest klientem?

Data: 2009-06-02 09:27:04
Autor: Valdi.Pavlack
Jak ulokowac wieksza sume?
"Krzysztof" news:78k1rnF1m7rrjU1mid.uni-berlin.de

A co powiecie o skokach,szefczyka i innych.Daja przeciez bardzo dobre
warunki.Czy ktos z was jest klientem?

Są dobre warunki, ale za dużo zamieszania przy zakładaniu lokat - jakieś
udziały trzeba wykupywać itp.
Zresztą po tym co można było oglądać ostatnimi czasy o SKOKach wolę ich
omijać szerokim łukiem. Po za tym jakoś nie odczuwam dużego zaufania do
instytucji, która pośrednio lub bezpośrednio jest powiązana z politykami i
radiem M.

Data: 2009-06-02 10:29:45
Autor: Zyga
Jak ulokowac wieksza sume?
Krzysztof pisze:
A co powiecie o skokach,szefczyka i innych.Daja przeciez bardzo dobre warunki.

Nie jestem ich klientem więc na dzień dobry najwięcej dostanę na 12miesięcznej - 6,8%. Jak uwzględnimy belkę to zostaje 5,508%. Na swoim rachunku oszczędnościowym (Eurobank) mam 6,06% i belkę da się ominąć do kwoty ~75000. Do tego skoki nie należą do bfg.

pzdr
Zyga

Data: 2009-06-02 17:11:05
Autor: Darek
Jak ulokowac wieksza sume?
Zyga pisze:

[...]

Wszystko prawda, natomiast SKOKi majÄ… ubezpieczone lokaty w TUW (do 50 tys euro).

Data: 2009-06-02 19:57:07
Autor: u
Jak ulokowac wieksza sume?

Użytkownik "Krzysztof" <krzych3333@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:78k1rnF1m7rrjU1mid.uni-berlin.de...
A co powiecie o skokach,szefczyka i innych.Daja przeciez bardzo dobre warunki.Czy ktos z was jest klientem?

Przyjrzyj siÄ™ jednak akcjom
Będziesz kupował za rok, jak się reklamy w TV pojawią ?

Data: 2009-06-03 05:18:36
Autor: mic49
Jak ulokowac wieksza sume?
No dobrze, grupowicze...

W takim razie - jaka¶ konkretna propozycja ulokowania oszczędno¶ci
BEZPIECZNIE, czyli nie fundusze, akcje...?

Michał

Data: 2009-06-03 16:44:46
Autor: u
Jak ulokowac wieksza sume?

Użytkownik "mic49" <michalp@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:9c2148a6-0950-4d79-9e47-0927d55f9ea2v4g2000vba.googlegroups.com...
W takim razie - jaka¶ konkretna propozycja ulokowania oszczędno¶ci
BEZPIECZNIE, czyli nie fundusze, akcje...?

Takie co¶ w przyrodzie nie występuję
Dawno temu kto¶ wymy¶lił weksle , "bilety NBP", banknoty.
Wymy¶lono tez inflację, by traciły warto¶ć.
Możesz co najwyżej łudzić się bezpieczeństwem.

Użyto mnóstwo liter by zachwalać swój produkt. Poczytaj, a nuż komu¶ uwierzysz.

Data: 2009-06-02 09:25:11
Autor: Valdi.Pavlack
Jak ulokowac wieksza sume?
"Darek" news:h02f7l$orm$1news.wp.pl

IMHO za mała kwota, żeby bank chciał negocjować oprocentowanie. Wg mnie
tak o jedno zero więcej i możesz coś negocjować.

Ma jednak pewność, że jak wrzuci tą kasę do OF to po zakończeniu lokaty
dostanie więcej niż standardowa oferta - podobnie jak wszyscy klienci,
którzy zdecydują się przedłużyć lokaty :)

Jak ulokowac wieksza sume?