Jak ulokowac wieksza sume?

Data: 2009-06-01 16:41:41
Autor: Brzezi
Jak ulokowac wieksza sume?
pon, 01 cze 2009 o 15:35 GMT, Krzysztof napisał(a):

obligacje ciut za malo wiec lokata

nie generalizuj :), na poczatku roku zarabialem na obligacjach po 10%
misiecznie :)

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2009-06-01 22:05:12
Autor: Brzezi
Jak ulokowac wieksza sume?
pon, 01 cze 2009 o 18:56 GMT, george napisał(a):

obligacje ciut za malo wiec lokata

nie generalizuj :), na poczatku roku zarabialem na obligacjach po 10%
misiecznie :)

na jakich ?

Moze troche za bardzo sie rozpedzilem, nie byly to bezposrednio obligacje,
tylko fundusze obligacji :)
np: PKO/CS Obli. Dł. - FIO, UniDolar Obligacje FIO, Allianz Obligacji FIO

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2009-06-01 22:47:44
Autor: Valdi.Pavlack
Jak ulokowac wieksza sume?
"Brzezi" news:slrn.pl.h28d3o.hr7.brzezibrzezi.chello.pl

> [...]

tylko fundusze obligacji :)
np: PKO/CS Obli. Dł. - FIO, UniDolar Obligacje FIO, Allianz Obligacji FIO

Przyznasz jednak Brzezi, że inwestycje w obligacje a ich kupno np. po przez
placówki PKO BP to dwie zupełnie inne bajki :)

Data: 2009-06-01 23:00:20
Autor: Brzezi
Jak ulokowac wieksza sume?
pon, 01 cze 2009 o 22:47 GMT, Valdi.Pavlack napisał(a):

> [...]

Przyznasz jednak Brzezi, że inwestycje w obligacje a ich kupno np. po przez
placówki PKO BP to dwie zupełnie inne bajki :)

zgoda, jednak ostatecznie tak czy tak inwestuje sie w obligacje :)

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2009-06-01 22:59:02
Autor: Valdi.Pavlack
Jak ulokowac wieksza sume?
"Brzezi" news:slrn.pl.h28gb4.hr7.brzezibrzezi.chello.pl

zgoda, jednak ostatecznie tak czy tak inwestuje sie w obligacje :)

100% racji :) + składu portfela nie stanowią tylko obligacje skarbu państwa.

Data: 2009-06-01 23:07:45
Autor: george
Jak ulokowac wieksza sume?

"Brzezi" <brzezi@gmail.com> wrote in message news:slrn.pl.h28d3o.hr7.brzezibrzezi.chello.pl...
[...]

Czyli raczej zarobiłeś na załamce złotego niż na obligacjach...
juz jasne, myślałem że udało ci sie zrobić 120% w skali roku na obligacjach polskich.
Anyway, dzieki za info.

Data: 2009-06-02 11:14:02
Autor: Brzezi
Jak ulokowac wieksza sume?
pon, 01 cze 2009 o 23:07 GMT, george napisał(a):

[...]

mialem obligacje? mialem :)
zarobilem? zarobilem :)
jestem zadowolony i wiecej mnie nie interesuje :)

myślałem że udało ci sie zrobić 120% w skali roku na obligacjach polskich.

to co pisalem o 10% w skali miesiaca, to bylo w skali miesiaca przez kilka
miesiacy, chociaz i tak jeszcze teraz po spadkach srednia z ostatniego roku
tych funduszy to okolice 50% w skali roku

Pozdrawiam
Brzezi

Jak ulokowac wieksza sume?