Jak ulokowac wieksza sume?

Data: 2009-06-01 17:06:07
Autor: Valdi.Pavlack
Jak ulokowac wieksza sume?
"Krzysztof" news:78i3pjF1lmvboU1mid.uni-berlin.de

Witam

Czesc!

Mam 150 tys,chce je ulokowac.Nie jestem zachlanny,nie chce
ryzykowac(przejechalem sie niedawno na funduszach ,na szczescie na
niewielka
sume ,ale jednak i wyleczylo mnie to z ryzyka.) Tak wiec obligacje lub
lokata,obligacje ciut za malo wiec lokata.Ryzyko zero zysk niewielki ale
ciut jest.Taki jest moj tok myslenia.
Pytanie ,ktory bank ,kasa da mi przy tej sumie najwiekszy procent.Wazne
tez
byloby aby nie trzeba bylo co pare miesiecy zmieniac lokaty,wolalbym
ulokac
pieniadze na dluzej.

Przy pieniadzach jakie chcesz wplacic na lokate to zysk wcale nie bedzie
jakis mizerny (chociaz zalezy jak kto na to wszystko patrzy).
Zastanów sie nad tym:
http://lokaty.open.pl/

Ja korzystam i sobie chwale :) IMHO oprocentowanie b. konkurencyjne.

Pozdrawiam.

Data: 2009-06-01 22:24:39
Autor: ffiona
Jak ulokowac wieksza sume?

Uzytkownik "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisal w wiadomosci

[...]

Jakos taki strach czulabym przed zainwestowaniem sporej gotówki w wirtualna lokate. Czy naprawde mozna im ufac?
I czy oni rzeczywiscie indywidualnie negocjuja przy kwocie powyzej 200 tys.? Czy mozna sie spotkac z namacalnym pracownikiem firmy przed zalozeniem lokaty rzedu 200 tys.?
Pozdr.
A.

Data: 2009-06-01 22:51:50
Autor: Valdi.Pavlack
Jak ulokowac wieksza sume?
"ffiona" news:h01dhj$r5l$1news.onet.pl

Jakos taki strach czulabym przed zainwestowaniem sporej gotówki w
wirtualna
lokate. Czy naprawde mozna im ufac?

A czemu nie?
Gwarancje BFG sa? - sa (kolege obejmuja w 100%). Ludzie wplacaja? -
wplacaja. Kasa wraca z lokat? - wraca.

I czy oni rzeczywiscie indywidualnie negocjuja przy kwocie powyzej 200
tys.?

Zalezy od banku. Znam ludzi, którzy przy takiej kwocie dostawali tyle co
przyslowiowy Kowalski z ulicy...

Czy mozna sie spotkac z namacalnym pracownikiem firmy przed zalozeniem
lokaty rzedu 200 tys.?

Jak zapewne wiesz lokaty zakladane za posrednictwem OF sa tak naprawde
zakladane w Noble banku. Jezeli zas mówimy o kwotach oscylujacych w
granicach 200 tysiecy, to przy takich pieniadzach warto juz sie przejsc do
oddzialu Noble (niestety nie maja ich za wiele - tylko duze miasta).

Jak ulokowac wieksza sume?