Jak ulżyć finansowo wałkuńskim żonom?

Data: 2009-07-15 12:55:23
Autor: Piotr
Jak ulżyć finansowo wałkuńskim żonom?
"Właściciel berlińskiej agencji towarzyskiej wpadł na pomysł
"zielonych rabatów": klient, który przyjedzie rowerem lub środkiem
komunikacji miejskiej, płaci mniej niż ten, który porusza się
samochodem - informuje brytyjski "The Guardian".
- Kryzys gospodarczy mocno uderzył w nasz biznes - mówi Thomas Goetz,
właściciel agencji Maison d'Envie w Berlinie. - Mamy nadzieję, że
zniżka sprowadzi do nas nowych, stałych klientów. To dobre dla
interesu, dla środowiska i dla dziewczyn - dodaje."

http://wiadomosci.onet.pl/2008616,69,ekoznizka_dla_klientow_agencji_towarzyskiej,item.html

Tylko kudy świdnickim burdelom do berlińskich? Bo sam rowerek to by
sobie wałkun wyszmendził, albo poszedł nawet na kolanach, he, he...
Piotr

Data: 2009-07-15 11:30:21
Autor: Andrzej Kokakolski
Jak ulżyć finansowo wałkuńskim żonom?
Już tam pewnie jakis Fryc dba o to aby jego żonie ulżyć.
Pod każdym względem...

AK

Data: 2009-07-15 13:38:17
Autor: Piotr
Jak ulżyć finansowo wałkuńskim żonom?
Dnia Wed, 15 Jul 2009 11:30:21 +0000 (UTC), Andrzej Kokakolski
napisał(a):

Już tam pewnie jakis Fryc dba o to aby jego żonie ulżyć.
Pod każdym względem...

Myślałem o finansach... Dla niej już sama izolacja od tego półgłówka
to musi być nieziemska ulga.
Piotr

Data: 2009-07-15 11:47:51
Autor: Andrzej Kokakolski
napisał(a):

> Już tam pewnie jakis Fryc dba o to aby jego żonie ulżyć.
> Pod każdym względem...

Myślałem o finansach...

Ja tez. Miedzy innymi.   :)

Dla niej już sama izolacja od tego półgłówka
to musi być nieziemska ulga.

Tak jej "sprytny" malzonek zorganizowal zycie, ze jest takze bez wlasnych dzieci. A dzieci bez matki. (To jest TEZ patologiczna rodzina)

Ale za to "Pan Maz", "Glowa Rodziny" nie placi w Polsce podatkow!!!  :)

AK

Data: 2009-07-15 13:54:42
Autor: Piotr
Jak ulżyć finansowo wałkuńskim żonom?
Dnia Wed, 15 Jul 2009 11:47:51 +0000 (UTC), Andrzej Kokakolski
napisał(a):

Tak jej "sprytny" malzonek zorganizowal zycie, ze jest takze bez wlasnych dzieci. A dzieci bez matki. (To jest TEZ patologiczna rodzina)

Ale za to "Pan Maz", "Glowa Rodziny" nie placi w Polsce podatkow!!!  :)

Jemu jest dobrze i tylko to się liczy, wszak żyje się tylko raz.
Piotr

Data: 2009-07-15 22:25:07
Autor: boukun

napisał(a):

> Już tam pewnie jakis Fryc dba o to aby jego żonie ulżyć.
> Pod każdym względem...

Myślałem o finansach...

Ja tez. Miedzy innymi.   :)

[...]

:)

AK

Żal dupę ściska. Trafił głupek na głupka...

boukun

Data: 2009-07-15 22:34:05
Autor: boukun

napisał(a):

> Już tam pewnie jakis Fryc dba o to aby jego żonie ulżyć.
> Pod każdym względem...

Myślałem o finansach...

Ja tez. Miedzy innymi.   :)

Dla niej już sama izolacja od tego półgłówka
to musi być nieziemska ulga.

Tak jej "sprytny" malzonek zorganizowal zycie, ze jest takze bez wlasnych
dzieci. A dzieci bez matki. (To jest TEZ patologiczna rodzina)

Kolejny tłuk się odezwał. Gwoli uzupełnienia, to system rozbija nagminnie rodziny, jest to w Polsce zjawisko powszechne i faktycznie, tworzą się często z tego powodu patologiczne rodziny. Najpierw zlikwidowano godziwe miejsca pracy, potem  tworzy się upodlające dla Polaków warunki społeczne i na końcu rozbija się wiele małżeństw. Moja żona na szczęście ma idealne warunki w Niemczech. właśnie przyjechała z synkiem i mówi, że koledzy Dawida (niemieccy) są nim zafascynowani i stale go prosili o wspólną zabawę. On ma tam jak w raju, jeżdzi tam stale, jak na wakacje.

boukun

Data: 2009-07-15 22:46:29
Autor: Piotr
Dnia Wed, 15 Jul 2009 22:34:05 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Patologiczną rodzinę tworzą patologiczni rodzice. Ty jesteś patologiczny
hałsfrał... Ja się nie dziwię, że żona od ciebie spierdoliła i woli płacić,
niż ciebie oglądać. Skalę niechęci wyznacza oderwanie się od dzieci.
A reszta to bleblanie dałna, Niemcy zachwyceni dawidkiem, he, he, he.
Piotr

Data: 2009-07-15 22:58:32
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1xgu5bigpxsmk.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

A teraz powiedz głupi Piotrusiu grzecznie wszystkim, co chciałes powiedzieć?

boukun

Data: 2009-07-15 23:07:52
Autor: Piotr
Dnia Wed, 15 Jul 2009 22:58:32 +0200, boukun napisał(a):

A teraz powiedz głupi Piotrusiu grzecznie wszystkim, co chciałes powiedzieć?

A po co? Jedyna osoba, która wymaga tu specjalnej troski, to ty. A ty w życiu nie zrozumiesz, co do ciebie napisałem.
No, pogadalim, a teraz już spierdalaj...
Piotr

Data: 2009-07-15 23:07:44
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1ebbn8y61zoap$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś napisał swoje głupoty i chciałby teraz jak najszybciej spierdalać. Kto takiego tłuka zrobił?

boukun

Data: 2009-07-15 13:47:39
Autor: Spawacz
Jak ulżyć finansowo wałkuńskim żonom?

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości
[...]
[...]

Z pewną taką nieśmiałością ośmielam się zauważyć, że w kraju nad Wisłą nie
ma burdeli a agencje towarzyskie :-)
Za Odrą jest na odwrót ;-)

Regards

--

Spawacz

Data: 2009-07-15 14:24:39
Autor: Jakub A. Krzewicki
Jak ulżyć finansowo wałkuńskim żonom?
środa, 15 lipca 2009 13:47. carbon entity 'Spawacz' <?u?m@kó?tó.p?>

Z pewną taką nieśmiałością ośmielam się zauważyć, że w kraju nad Wisłą nie
ma burdeli a agencje towarzyskie :-)
Za Odrą jest na odwrót ;-)

Regards

Cholerna hipokryzja. Domy publiczne powinny być zalegalizowane i dozwolone
pod własną nazwą i płacić _obowiązkowe_ podatki, podobnie jak kilka innych
wątpliwych społecznie interesów, m.in. handel alkoholem i innymi używkami
odurzającymi, bronią, lichwiarstwo, lombardy i hazard. Uczciwe biznesy
powinny natomiast płacić podatki _dobrowolnie_ . Ale świat socyaliści
postawili na głowie i ściągają pod przymusem pieniądze od tych, którzy na
to zasługują _najmniej_ !!!

--
tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Data: 2009-07-15 22:23:14
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:11kai3p2a3r2e$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś prawi SWOJE przepiękne, przemyślane fabryczne "mądrości" na pl.scoc. polityka. I sru, bez zażenowania z tekstem tłuka...

boukun

Data: 2009-07-15 22:47:20
Autor: Piotr
Dnia Wed, 15 Jul 2009 22:23:14 +0200, boukun napisał(a):

Głupi Piotruś prawi SWOJE przepiękne, przemyślane fabryczne "mądrości" na pl.scoc. polityka. I sru, bez zażenowania z tekstem tłuka...

A gdzie "Ooo", garkotłuku?
Piotr

Data: 2009-07-15 22:59:53
Autor: boukun

[...]