Jak ulżyć finansowo wałkuńskim żonom?

Data: 2009-07-15 11:30:21
Autor: Andrzej Kokakolski
Jak ulżyć finansowo wałkuńskim żonom?
Już tam pewnie jakis Fryc dba o to aby jego żonie ulżyć.
Pod każdym względem...

AK

Data: 2009-07-15 13:38:17
Autor: Piotr
Jak ulżyć finansowo wałkuńskim żonom?
Dnia Wed, 15 Jul 2009 11:30:21 +0000 (UTC), Andrzej Kokakolski
napisał(a):

Już tam pewnie jakis Fryc dba o to aby jego żonie ulżyć.
Pod każdym względem...

Myślałem o finansach... Dla niej już sama izolacja od tego półgłówka
to musi być nieziemska ulga.
Piotr

Data: 2009-07-15 11:47:51
Autor: Andrzej Kokakolski
napisał(a):

> Już tam pewnie jakis Fryc dba o to aby jego żonie ulżyć.
> Pod każdym względem...

Myślałem o finansach...

Ja tez. Miedzy innymi.   :)

Dla niej już sama izolacja od tego półgłówka
to musi być nieziemska ulga.

Tak jej "sprytny" malzonek zorganizowal zycie, ze jest takze bez wlasnych dzieci. A dzieci bez matki. (To jest TEZ patologiczna rodzina)

Ale za to "Pan Maz", "Glowa Rodziny" nie placi w Polsce podatkow!!!  :)

AK

Data: 2009-07-15 13:54:42
Autor: Piotr
Jak ulżyć finansowo wałkuńskim żonom?
Dnia Wed, 15 Jul 2009 11:47:51 +0000 (UTC), Andrzej Kokakolski
napisał(a):

Tak jej "sprytny" malzonek zorganizowal zycie, ze jest takze bez wlasnych dzieci. A dzieci bez matki. (To jest TEZ patologiczna rodzina)

Ale za to "Pan Maz", "Glowa Rodziny" nie placi w Polsce podatkow!!!  :)

Jemu jest dobrze i tylko to się liczy, wszak żyje się tylko raz.
Piotr

Data: 2009-07-15 22:25:07
Autor: boukun

napisał(a):

> Już tam pewnie jakis Fryc dba o to aby jego żonie ulżyć.
> Pod każdym względem...

Myślałem o finansach...

Ja tez. Miedzy innymi.   :)

[...]

:)

AK

Żal dupę ściska. Trafił głupek na głupka...

boukun

Data: 2009-07-15 22:34:05
Autor: boukun

napisał(a):

> Już tam pewnie jakis Fryc dba o to aby jego żonie ulżyć.
> Pod każdym względem...

Myślałem o finansach...

Ja tez. Miedzy innymi.   :)

Dla niej już sama izolacja od tego półgłówka
to musi być nieziemska ulga.

Tak jej "sprytny" malzonek zorganizowal zycie, ze jest takze bez wlasnych
dzieci. A dzieci bez matki. (To jest TEZ patologiczna rodzina)

Kolejny tłuk się odezwał. Gwoli uzupełnienia, to system rozbija nagminnie rodziny, jest to w Polsce zjawisko powszechne i faktycznie, tworzą się często z tego powodu patologiczne rodziny. Najpierw zlikwidowano godziwe miejsca pracy, potem  tworzy się upodlające dla Polaków warunki społeczne i na końcu rozbija się wiele małżeństw. Moja żona na szczęście ma idealne warunki w Niemczech. właśnie przyjechała z synkiem i mówi, że koledzy Dawida (niemieccy) są nim zafascynowani i stale go prosili o wspólną zabawę. On ma tam jak w raju, jeżdzi tam stale, jak na wakacje.

boukun

Data: 2009-07-15 22:46:29
Autor: Piotr
Dnia Wed, 15 Jul 2009 22:34:05 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Patologiczną rodzinę tworzą patologiczni rodzice. Ty jesteś patologiczny
hałsfrał... Ja się nie dziwię, że żona od ciebie spierdoliła i woli płacić,
niż ciebie oglądać. Skalę niechęci wyznacza oderwanie się od dzieci.
A reszta to bleblanie dałna, Niemcy zachwyceni dawidkiem, he, he, he.
Piotr

Data: 2009-07-15 22:58:32
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1xgu5bigpxsmk.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

A teraz powiedz głupi Piotrusiu grzecznie wszystkim, co chciałes powiedzieć?

boukun

Data: 2009-07-15 23:07:52
Autor: Piotr
Dnia Wed, 15 Jul 2009 22:58:32 +0200, boukun napisał(a):

A teraz powiedz głupi Piotrusiu grzecznie wszystkim, co chciałes powiedzieć?

A po co? Jedyna osoba, która wymaga tu specjalnej troski, to ty. A ty w życiu nie zrozumiesz, co do ciebie napisałem.
No, pogadalim, a teraz już spierdalaj...
Piotr

Data: 2009-07-15 23:07:44
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1ebbn8y61zoap$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś napisał swoje głupoty i chciałby teraz jak najszybciej spierdalać. Kto takiego tłuka zrobił?

boukun

Jak ulżyć finansowo wałkuńskim żonom?