Jak umieścić opony pod sufitem garażu?

Data: 2009-11-17 18:11:58
Autor: Jerry
Jak umieścić opony pod sufitem garażu?
Mam tam wolne miejsce. Jest jakiś gotowy wieszak, uchwyt
Ja zrobiłem półkę na wysokość opony, półka jest podczepiona do sufitu. Opony sie wsuwa ot i cała filozofia. Czytając inne wypowiedzi z tego wątku mam pytanie ludzie jesteście idiotami czy też poczucie humoru współczesnej młodzieży to rzeczywiście taka żenada?
pzdr J.

Data: 2009-11-17 20:42:40
Autor: Agent

Użytkownik "Jerry" <nnn@ccc.pl> napisał w wiadomości news:hdulh3$18b$1inews.gazeta.pl...
[...]
Nie, to pytania obecnych "starych wyjadaczy" są po prostu poniżej pasa.

Data: 2009-11-18 00:03:27
Autor: Pab_lo

Użytkownik "Agent" <wojciech.przyjemski@op.pl> napisał w wiadomości news:hduubc$m25$1news.onet.pl...

Nie, to pytania obecnych "starych wyjadaczy" są po prostu poniżej pasa.

Jak to bylo... nie ma glupich pytan sa tylko glupie odpowiedzi :P

Picasso

Data: 2009-11-18 00:08:43
Autor: Pab_lo
[...]

To jest taka nowa swiecka tradycja na PMSie :) drzemy sobie lacha zamiast udzielic merytorycznej i poprawnej odpowiedzi.

Picasso

Jak umieścić opony pod sufitem garażu?