Jak umyć ręce?

Data: 2020-02-28 06:34:16
Autor: Runt
Jak umyć ręce?
W dniu 2020-02-27 o 18:58, Yogi pisze:
Uczcie się fachowo czyli jak chirurdzy przed wej¶ciem na salę operacyjn±
myć ręce bo jak nie to Karczewski was skarci.Dozowniki oczywi¶cie nie moga
być made in China.

Poczatkowo s±dziłem, że ten Karczewski to wporzo go¶ciu ale okazuje się, że to mały zawistny człowieczek. Przerypał koryto, oskar żony o 400 tys branych na lewo. Wszelkimi siłami próbuje dokopać Grodzkiemu. Takie samo zachowanie można obserwoać na psp. Typki takie jak biały, zenu¶, u2, trefni¶ itp usiłuj± odwracać kuwetę do góry nogami i zamiast merytorycznej dyskusji "rzucaj± gównem, bo może co¶ przylgnie".

--
Runt
"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2020-03-01 06:35:08
Autor: Jacek Bialy
Jak umyć ręce?
    -- - Typki takie jak biały, zenu¶, u2,
trefni¶ itp usiłuj± odwracać kuwetę do góry nogami

Trefni¶ ty łobuzie!  -  Popraw kuwetę Runcikowi, bo znowu będzie na mnie..

Buuu ha-ha!

JB

Data: 2020-03-01 18:10:35
Autor: Runt
Jak umyć ręce?
W dniu 2020-03-01 o 15:35, Jacek Bialy pisze:
     -- - Typki takie jak biały, zenu¶, u2,
trefni¶ itp usiłuj± odwracać kuwetę do góry nogami

Trefni¶ ty łobuzie!  -  Popraw kuwetę Runcikowi, bo znowu będzie na mnie..

Dlaczego trefni¶? ty to robisz profesjonalnie! ;-)))

Data: 2020-03-01 10:10:44
Autor: Jacek Bialy
Jak umyć ręce?
[...]

Ale i tak j± posikałe¶ - chcesz now±?

Data: 2020-03-01 20:09:02
Autor: Runt
Jak umyć ręce?
W dniu 2020-03-01 o 19:10, głupek Jacek Bialy pisze:
[...]
Ale i tak j± posikałe¶
zrobiłe¶ to przed przebudzeniem>? A fe dziadzia, a fe!
- chcesz now±?
sam sobie przynies pajacu.

Data: 2020-03-01 18:27:35
Autor: Trefni¶
Jak umyć ręce?
W dniu .03.2020 o 15:35 Jacek Bialy <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

    -- - Typki takie jak biały, zenu¶, u2,trefni¶ itp usiłuj± odwracać  kuwetę do góry nogami

Trefni¶ ty łobuzie!  -  Popraw kuwetę Runcikowi, bo znowu będzie na  mnie..

Buuu ha-ha!

Przeca, jak pisze, jest emerytem i renist±. Jemu kuweta niepotrzebna, robi  pod siebie.
Poza tym może nie przeżyć koronawirusa, niech sobie Szpunt analny ga¶nie w  komforcie...

--
Trefni¶

Data: 2020-03-01 20:07:45
Autor: Runt
Jak umyć ręce?
W dniu 2020-03-01 o 18:27, idiotab genetyczny Trefni¶ pisze:
[...]

Nie ja pisze tylko ty napisales.
I nie emerytem/rencist± tylko nas trzech ma tyle lat.

Jemu kuweta niepotrzebna, robi pod siebie

Zalosny cienaisie, ty robisz w kalesony jeszcze przed przebudzeniem.

Poza tym może nie przeżyć koronawirusa,

Jutro będziesz rabał w gacie ze strachu.

niech sobie Szpunt analny ga¶nie w komforcie...

Oby¶ ty gasł w szambie.

Data: 2020-03-01 20:09:26
Autor: u2
Jak umyć ręce?
W dniu 01.03.2020 o 20:07, Runt pisze:
Poza tym może nie przeżyć koronawirusa,

Jutro będziesz rabał w gacie ze strachu.

nie strasz runcik bo się zesrasz:))))))))))))))