Jak umyć auto przy takiej pogodzie?

Data: 2010-12-06 20:38:18
Autor: Agent
Jak umyć auto przy takiej pogodzie?
?
Użytkownik "kolo" <kolo@ko.lo> napisał w wiadomości news:idg6v4$8b3$1news.dialog.net.pl...
Zamierzam sprzedać samochód. Ze względu na pogodę jest teraz zabłocony, zaśnieżony, brud jest poprzymarzany i wygląda niewyjściowo. Jak go bez szkody dla auta umyć, żeby chociaż zdjęcia można było zrobić i pokazywać ludziom? Garażem nie dysponuję.
Jak narazie myłem 3 auta w myjni ręcznej przy mrozach -6 i więcej i nic się złego z nimi nie stało. Myjnia jest z ciepłą wodą i schodzi wszystko cacy. Wczesniej jedynie uszczelki przesmarowane a po przyjeździe na miejsce wszystkie drzwi otworzyłem i zamknąłem. Na drugi dzień tylko lekki szronik na dachu. Mało kto wie ale przy dużych mrozach zachodzi sublimacja czyli przejscie lodu bezośrednio w stan gazowy. Lód znikał z auta mimo że nie było nigdy w plusie.

Jak umyć auto przy takiej pogodzie?