Jak umyć ręce?

Data: 2020-02-27 18:58:40
Autor: Yogi
Jak umyć ręce?
Uczcie się fachowo czyli jak chirurdzy przed wej¶ciem na salę operacyjn±
myć ręce bo jak nie to Karczewski was skarci.Dozowniki oczywi¶cie nie moga
być made in China. Y

Data: 2020-02-27 11:34:46
Autor: Zenek Kapelinder
Jak umyć ręce?
To naciskał kciukiem czy nie naciskal? https://www.google.com/search?q=tomasz+grodzki+myje+rece&client=tablet-android-lenovo&tbm=isch&prmd=inmv&sxsrf=ALeKk03LEeqRTbcZ_alOowZJkVOqpQmk3g:1582831958692&source=lnms&sa=X&ved=0ahUKEwi78IvFvPLnAhWCqIsKHRvACqYQ_AUIEygB&biw=1280&bih=800&dpr=1#imgrc=6mpiBjtajEM-dM

Data: 2020-02-27 11:56:22
Autor: Bruno Brunowski
Jak umyć ręce?
W dniu czwartek, 27 lutego 2020 20:34:47 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

Nieważne. Ważne, jest by umyć porz±dnie ręce.
A jeszcze ważniejsze, że Karczewski nadal nie znalazł pozwolenia na odpłatn± pracę w szpitalu w którym ma bezpłatny urlop. A 400 tys. wpadło do kieszonki.

Może łokciami szuka?

--
Bruno

Data: 2020-02-27 13:52:55
Autor: Zenek Kapelinder
Jak umyć ręce?
Mylisz sie, bardzo ważne. Je¶li kto¶, w tym przypadku marszałek senatu, kłamie w tak duperelnej sprawie to znaczy że nie jest on uczciwy. Nie chcę na tak wysokim stanowisku kłamcy. Poza tym cała sytuacja wskazuje że lotnosc umysłu ma tak± jak płyta chodnikowa. Jak mu drugi m±dry inaczej zarzucił że nie myje r±k jak chirurg to jak by był chociaż trochę inteligentny to by znalazł kilka pasuj±cych odpowiedzi że do krojenia chleba nie trzeba myć r±k jak przed operacj±. A on wybrał kłamstwo że nie naciskał kciukiem.

Data: 2020-02-27 23:09:05
Autor: Pisiorowy Escobar
Jak umyć ręce?
w <bf227faa-4123-46fe-b922-b32833ea5a53@googlegroups.com>, Zenek Kapelinder
<4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Mylisz sie, bardzo ważne. Je¶li kto¶, w tym przypadku marszałek senatu, kłamie w tak duperelnej sprawie to znaczy że nie jest on uczciwy.

no to że Karczewski kłamie i nie jest uczciwy to już chyba wiadomo ?

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocze¶nie wyja¶niał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymy¶la jakie¶ bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedz±, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Mimo nadej¶cia ostrzeżeń z IMGW rz±d nie wysłał ostrzeżeń RSO na komórki zalogowane na zagrożonym terytorium mimo że system działa od 2015 roku.
Tym razem Szydło i Płaszczak maj± na rękach krew 6 osób, w tym 2 nastolatek.

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rz±du
82% - przeciwnicy

"Polska prawica jest nie tylko zaczadzona, podobnie jak radykalni muzułmanie, chor± wersj± religii,
ale też i bezdennie aintelektualna - te obie grupy więcej ł±czy, niż dzieli."

ojca Rydzyka - tak wygl±da codzienno¶ć tych, którzy walcz± o odzyskanie

Poznaje kto¶ panów racz±cych się pyszn± rosyjsk± wódeczk±?

Reuters: Media publiczne w Polsce to fabryka rz±dowych fake newsów

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]
gdy się w podziemiu spotykasz z kim¶, kto nie jest w strukturach podziemia, bo trzeba się odpowiednio ubezpieczyć.
że "Solidarno¶ć kaputt, że to koniec z Solidarno¶ci±" - i mówię to z ręk± na sercu - "że tak naprawdę jedynym ratunkiem jest,
żeby¶my tak autentycznie, naprawdę pokochali ZSRR, bo tylko, jak oni nam uwierz±, że my ich kochamy, to dadz± nam więcej wolno¶ci".
Taki człowiek! On ma być dzi¶ liderem tamtej Solidarno¶ci?!

PiS podejmuje "ohydn± próbę wyrzeczenia się odpowiedzialno¶ci,
nie mniej haniebnej i nieprzekonuj±cej, jak własna żałosna defleksja Rosji
potępiaj±cej zestrzelenie samolotu MH17" i jest "tchórzostwem na potwornym poziomie". - Je¶li poprzecie Platformę Obywatelsk±, pomożecie sobie,

Data: 2020-02-27 23:56:26
Autor: u2
Jak umyć ręce?
[...]

no niestety to jest kłamca i łapówkarz, to wła¶nie jest pełomafia, moi ¶miertelni wrogowie

Data: 2020-02-28 06:35:33
Autor: Runt
Jak umyć ręce?
W dniu 2020-02-27 o 23:56, u2 pisze:

no niestety to jest kłamca i łapówkarz, to wła¶nie jest pełomafia, moi ¶miertelni wrogowie

Jeste¶ chory.

--
Runt
"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2020-03-01 06:51:37
Autor: Bruno Brunowski
Jak umyć ręce?
W dniu czwartek, 27 lutego 2020 22:52:56 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

A z drugiej strony zupełnie ci nie przeszkadza, że Karczewski nadal nie znalazł pozwolenia na odpłatn± pracę w szpitalu w którym ma bezpłatny urlop. Albo że zarzekał się, że nigdy nie latał z rodzin± rz±dowym samolotem.
Albo, dla odmiany, że nigdy nie wył±czał opozycji mikrofonu.

--
Bruno

Data: 2020-03-01 10:16:06
Autor: Zenek Kapelinder
Jak umyć ręce?
Załóż temat o Karczewskim i jak będę miał kaprys to napiszę czy mi przeszkadza czy mi pasuje co robi. Ten jest marszałku senatu który okazał się kłamca w duperelnej sprawie. Znaczy się kłamstwo ma wpisane do sposobu działania.. Poza tym to tlumok. Jak by był bystrzejszy od kamienia przy drodze to by wybrnal z sytuacji bez klamania.

Data: 2020-02-28 06:34:16
Autor: Runt
Jak umyć ręce?
W dniu 2020-02-27 o 18:58, Yogi pisze:
Uczcie się fachowo czyli jak chirurdzy przed wej¶ciem na salę operacyjn±
myć ręce bo jak nie to Karczewski was skarci.Dozowniki oczywi¶cie nie moga
być made in China.

Poczatkowo s±dziłem, że ten Karczewski to wporzo go¶ciu ale okazuje się, że to mały zawistny człowieczek. Przerypał koryto, oskar żony o 400 tys branych na lewo. Wszelkimi siłami próbuje dokopać Grodzkiemu. Takie samo zachowanie można obserwoać na psp. Typki takie jak biały, zenu¶, u2, trefni¶ itp usiłuj± odwracać kuwetę do góry nogami i zamiast merytorycznej dyskusji "rzucaj± gównem, bo może co¶ przylgnie".

Data: 2020-03-01 06:35:08
Autor: Jacek Bialy
Jak umyć ręce?
    -- - Typki takie jak biały, zenu¶, u2,
trefni¶ itp usiłuj± odwracać kuwetę do góry nogami

Trefni¶ ty łobuzie!  -  Popraw kuwetę Runcikowi, bo znowu będzie na mnie..

Buuu ha-ha!

JB

Data: 2020-03-01 18:10:35
Autor: Runt
Jak umyć ręce?
W dniu 2020-03-01 o 15:35, Jacek Bialy pisze:
     -- - Typki takie jak biały, zenu¶, u2,
trefni¶ itp usiłuj± odwracać kuwetę do góry nogami

Trefni¶ ty łobuzie!  -  Popraw kuwetę Runcikowi, bo znowu będzie na mnie..

Dlaczego trefni¶? ty to robisz profesjonalnie! ;-)))

Data: 2020-03-01 10:10:44
Autor: Jacek Bialy
Jak umyć ręce?
[...]

Ale i tak j± posikałe¶ - chcesz now±?

Data: 2020-03-01 20:09:02
Autor: Runt
Jak umyć ręce?
W dniu 2020-03-01 o 19:10, głupek Jacek Bialy pisze:
[...]
Ale i tak j± posikałe¶
zrobiłe¶ to przed przebudzeniem>? A fe dziadzia, a fe!
- chcesz now±?
sam sobie przynies pajacu.

Data: 2020-03-01 18:27:35
Autor: Trefni¶
Jak umyć ręce?
W dniu .03.2020 o 15:35 Jacek Bialy <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

    -- - Typki takie jak biały, zenu¶, u2,trefni¶ itp usiłuj± odwracać  kuwetę do góry nogami

Trefni¶ ty łobuzie!  -  Popraw kuwetę Runcikowi, bo znowu będzie na  mnie..

Buuu ha-ha!

Przeca, jak pisze, jest emerytem i renist±. Jemu kuweta niepotrzebna, robi  pod siebie.
Poza tym może nie przeżyć koronawirusa, niech sobie Szpunt analny ga¶nie w  komforcie...

--
Trefni¶

Data: 2020-03-01 20:07:45
Autor: Runt
Jak umyć ręce?
W dniu 2020-03-01 o 18:27, idiotab genetyczny Trefni¶ pisze:
[...]

Nie ja pisze tylko ty napisales.
I nie emerytem/rencist± tylko nas trzech ma tyle lat.

Jemu kuweta niepotrzebna, robi pod siebie

Zalosny cienaisie, ty robisz w kalesony jeszcze przed przebudzeniem.

Poza tym może nie przeżyć koronawirusa,

Jutro będziesz rabał w gacie ze strachu.

niech sobie Szpunt analny ga¶nie w komforcie...

Oby¶ ty gasł w szambie.

Data: 2020-03-01 20:09:26
Autor: u2
Jak umyć ręce?
W dniu 01.03.2020 o 20:07, Runt pisze:
Poza tym może nie przeżyć koronawirusa,

Jutro będziesz rabał w gacie ze strachu.

nie strasz runcik bo się zesrasz:))))))))))))))

Data: 2020-03-01 10:19:27
Autor: Jacek Bialy
Jak umyć ręce?
   -- - Uczcie się fachowo czyli jak chirurdzy przed wej¶ciem na salę operacyjn± myć ręce

A widzicie Piszczyk...   Wam musiał czaszkę otwierać brudnym rękami, ale cóż - to były rewolucyjne czasy..

_kolektyw

Jak umyć ręce?