Jak unieruchomić iPhone'a raz a dobrze

Data: 2016-02-12 18:29:07
Autor: Uncle Pete
Jak unieruchomić iPhone'a raz a dobrze
Podobno w nowszych modelach wystarczy ustawić datę na 1 stycznia 1970 r. i zrestartować telefon.

http://tinyurl.com/gnpnz66

I jeszcze sporo o tym na Youtubie, np.: https://youtu.be/ri5Dw73hriY

Data: 2016-02-12 09:58:51
Autor: krzysztofsf
W dniu piątek, 12 lutego 2016 18:28:58 UTC+1 użytkownik Uncle Pete napisał:
Podobno w nowszych modelach wystarczy ustawić datę na 1 stycznia 1970 r. i zrestartować telefon.

http://tinyurl.com/gnpnz66

I jeszcze sporo o tym na Youtubie, np.: https://youtu.be/ri5Dw73hriY

A próbowałeś już na swoim telefonie z Androidem?

Data: 2016-02-12 20:21:10
Autor: Uncle Pete
On 2016-02-12 18:58, krzysztofsf wrote:
[...]

Nie rozumiem przytyku. Po prostu zabawny bug, zwykły użytkownik raczej go nie doświadczy, chyba że bardzo wyraźnie na własne życzenie. Zresztą, jak zrozumiałem, problem leczy się odłączeniem i ponownym podłączeniem baterii. Co jest zadaniem w przypadku iPhonów nieco mniej trywialnym, niż większości telefonów na Androidzie, ale do wykonania w warunkach domowych.

Data: 2016-02-12 12:43:02
Autor: krzysztofsf
On 2016-02-12 18:58, krzysztofsf wrote:

> A próbowałeś już na swoim telefonie z Androidem?

Nie rozumiem przytyku.

Po prostu jestem ciekawy, czy wyprobowano to na innych OS. Byloby zabawnie jakby tez uceglalo.

We wczesniejszych doniesieniach pisano, ze  uszkodzenie jest raczej bezpowrotne.

Data: 2016-02-13 08:43:09
Autor: Big Jack
Jak unieruchomić iPhone'a raz a dobrze
W wiadomości
*krzysztofsf* napisał(-a):

Po prostu jestem ciekawy, czy wyprobowano to na innych OS. Byloby
zabawnie jakby tez uceglalo.

Na moim Galaxy J5 + Lolipop nie da się ustawić roku wcześniejszego niż 2000

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2016-02-13 08:51:12
Autor: Marek
On Fri, 12 Feb 2016 18:29:07 +0100, Uncle Pete <433koz@gmail.com> wrote:
I jeszcze sporo o tym na Youtubie, np.: https://youtu.be/ri5Dw73hriY

Serio w iphone trzeba tyle skrobąć ekran by przestawić rok, nie można wpisać wartości bezpośrednio??

--
Marek

Data: 2016-02-13 11:01:42
Autor: Marek
On Sat, 13 Feb 2016 08:51:12 +0100, Marek <fake@fakeemail.com> wrote:
On Fri, 12 Feb 2016 18:29:07 +0100, Uncle Pete <433koz@gmail.com> wrote:
> I jeszcze sporo o tym na Youtubie, np.: https://youtu.be/ri5Dw73hriY
Serio w iphone trzeba tyle skrobąć ekran by przestawić rok, nie
moĹźna
wpisać wartości bezpośrednio??

Ĺťeby nie było nieporozumień, Ĺźe nie wiem na czym polega taki widget. Rozumiem, Ĺźe dla niektĂłrych takie przewijanie to bajer ale: albo idiotą był ten z Appla  co go wymyślił bez moĹźliwości wprowadzenia żądanej wartości bezpośrednio (szczegĂłlnie w przypadku gdy wartość jest skrajna.tak jest to w Androidzie) albo idiotą jest ten co zrobił ten film bo nie wie jak wprowadzić tę skrajną wartość bez robienia przed kamerą z siebie idioty przewijając jak w amoku ten widget.

--
Marek

Data: 2016-02-13 11:39:58
Autor: z
Jak unieruchomić iPhone'a raz a dobrze
W dniu 2016-02-13 o 11:01, Marek pisze:
Żeby nie było nieporozumień, że nie wiem na czym polega taki widget.
Rozumiem, że dla niektórych takie przewijanie to bajer ale:

Znaczy jednak taka rolka przewijania jest jedynym sposobem?
A ja myślałem że jako amator nie pojmuję geniuszu tego systemu i tylko marudzę bo nie stać mnie na ajfona :-)

Swoją drogą to jeszcze gdzieś to widziałem przy ustawianiu budzika i chyba na WP. Ta zaraza się szerzy :-)

Data: 2016-02-13 12:34:04
Autor: Uncle Pete
Jak unieruchomić iPhone'a raz a dobrze
Rozumiem, że dla niektórych takie przewijanie to bajer ale: albo idiotą
był ten z Appla  co go wymyślił bez moĹźliwości wprowadzenia żądanej
wartości bezpośrednio (szczególnie w przypadku gdy wartość jest
skrajna.tak jest to w Androidzie) albo idiotą jest ten co zrobił ten
film bo nie wie jak wprowadzić tę skrajną wartość bez robienia przed
kamerą z siebie idioty przewijając jak w amoku ten widget.

W kilku filmikach widać takie przewijanie.

Data: 2016-02-13 15:36:21
Autor: J.F.
Dnia Sat, 13 Feb 2016 11:01:42 +0100, Marek napisał(a):
[...]

Żeby nie było nieporozumień, że nie wiem na czym polega taki widget. Rozumiem, że dla niektórych takie przewijanie to bajer ale: albo idiotą był ten z Appla  co go wymyślił bez możliwości wprowadzenia żądanej wartości bezpośrednio (szczególnie w przypadku gdy wartość jest skrajna.tak jest to w Androidzie)

Marku, przeciez to tylko telefon, tu sie wprowadza gora 2 lata naprzod
:-)

A wprowadzanie ... wszystko juz bylo, ten z apple nie bylby glupszy
niz wielu innych.

Poza tym widzisz - jednorazowa zmiana daty nawet nie pozwala sie
cofnac do 1970, wiec zadnego buga nie ma :-)

J.

Data: 2016-02-14 12:43:02
Autor: Marek
On Sat, 13 Feb 2016 15:36:21 +0100, "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Marku, przeciez to tylko telefon, tu sie wprowadza gora 2 lata
naprzod
:-)

A na co ten argument? Interfejs ma czas.życia dłuższy niż konkretny model telefonu.

Poza tym widzisz - jednorazowa zmiana daty nawet nie pozwala sie
cofnac do 1970, wiec zadnego buga nie ma :-)

Buga nie komentuję, tylko interfejs.

--
Marek

Data: 2016-02-13 17:53:11
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jak unieruchomić iPhone'a raz a dobrze

"Uncle Pete" n9l4oo$uj9$1@node2.news.atman.pl

http://tinyurl.com/gnpnz66

I jeszcze sporo o tym na Youtubie, np.: https://youtu.be/ri5Dw73hriY

Łatwiej unieruchomić za sprawą ,,nielegalnych'' części zamiennych.
Przy apdejcie softu taki telefon może zostać trwale zastopowany na
tak zwane zawsze. I nie jest to żaden bug, ale rozmyślne działanie
Ogryzka.

Co może być tą nielegalną częścią zamienną? Ano ponoć ekran
wstawiony przez ,,nieautoryzowany'' serwis w miejsce ekranu
potłuczonego.

Problem ujawni się nie tuż po uruchomieniu zreperowanego urządzenia,
lecz przy okazji apdejtu softu. Człek odbierze z serwisu sprawny
telefon i dopiero po jakimś czasie zrozumie swój błąd...

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-02-13 18:08:37
Autor: Pszemol
"Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote in message news:n9nn1r$gr0$1node2.news.atman.pl...
[...]

A skąd czerpiesz takie rewelacje?

Data: 2016-02-14 02:14:21
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jak unieruchomić iPhone'a raz a dobrze

"Pszemol" n9ogci$m18$1@dont-email.me

[...]

Z internetu. ;)

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-02-14 12:11:26
Autor: masti
Pszemol wrote:

[...]

A ty masz wybiórczą dysguglię?

Data: 2016-02-14 19:29:40
Autor: Pszemol
"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:n9pqte$69k$1dont-email.me...
A skąd czerpiesz takie rewelacje?

A ty masz wybiórczą dysguglię?

Raczej brak czasu na małoważne pierdoły.

Data: 2016-02-13 18:28:39
Autor: atm
On 2016-02-13 17:53, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

[...]

Z innej perspektywy: Apple dba o calosc systemu zabezpieczen, ktorego jednym z elementow jest czytnik linii papilarnych wbudowany w guzik Home. System dba o to, zeby gdzies w obiegu nie pojawil sie lepszy lub gorszy element zamienny niekoniecznie spelniajacy normy.
A przy okazji, jest patent na wymiane potluczonego ekranu: przelozyc przycisk Heme ze starego i po zawodach.

Data: 2016-02-13 17:40:03
Autor: masti

On 2016-02-13 17:53, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

[...]

tak się bedą tłumaczyć w sądzie?

Data: 2016-02-14 20:44:08
Autor: Irokez
Jak unieruchomić iPhone'a raz a dobrze