Jak unieruchomić gripy ?

Data: 2010-07-11 18:31:29
Autor: Ave
Jak unieruchomić gripy ?
Witam,

Od ok.3 miesięcy mam gripy Author , -- -- > http://rower-sport.pl/index.php?products=product&prod_id=80
Do tej pory trzymały się nieruchomo. Od paru dni przesuwają się pod
niewielkim naciskiem ręki.Może upały powodują ,e guma jest bardziej
elastyczna?
Próbowałem je ścisnąć manetkami z jednej strony a rogami z drugiej,ale nie
pomogło.
Macie pomysły jak je unieruchomić? Pozdrawiam
Ave

Data: 2010-07-11 18:58:59
Autor: kml
Jak unieruchomić gripy ?

Użytkownik "Ave" <no@spam.pl> napisał w wiadomości news:ar3gofus3kf6.10buy5w2mc6qd$.dlg40tude.net...
[...]

Zdjąć, wymyć, założyć na lakier do włosów, poczekać noc i jeździć. Pamiętaj tylko, że po takim montażu rękami ich nie ruszysz :)

kml
Last update 14/06/2010 Zestaw do czyszczenia bukłaka za 15PLN :)

Data: 2010-07-11 20:13:07
Autor: raviz
Jak unieruchomić gripy ?

Zdjąć, wymyć, założyć na lakier do włosów, poczekać noc i jeździć. Pamiętaj tylko, że po takim montażu rękami ich nie ruszysz :)

Ja uzywam kleju w sprayu do przyklejenia materialow papierowych na plansze. Trzyma slicznie, w przypadku zdejmowania pod wiekszym naciskiem ustepuje.

Data: 2010-07-11 13:37:25
Autor: KubaS
Jak unieruchomić gripy ?
On 11 Lip, 20:13, raviz <ravizusu...@vp.pl> wrote:
> [...]

Ja uzywam kleju w sprayu do przyklejenia materialow papierowych na
plansze. Trzyma slicznie, w przypadku zdejmowania pod wiekszym naciskiem

Kup sobie gripy przykręcane na śruby.

Jest to praktyczniejsze niż kleje i lakiery, a do tego są one
zazwyczaj bardzo wygodne.

Pozdrawiam.
Kuba.

Data: 2010-07-11 22:53:13
Autor: kml
Jak unieruchomić gripy ?

Użytkownik "KubaS" <szczeniowski@gmail.com> napisał w wiadomości news:01c6f0e5-1c2f-4f55-9058-e634685cb347w12g2000yqj.googlegroups.com...

Kup sobie gripy przykręcane na śruby.

Jest to praktyczniejsze niż kleje i lakiery, a do tego są one
zazwyczaj bardzo wygodne.
-- -

Mam jedne gripy śrubowe, które sa niewygodne więc polecam WTB 4front. Są git :)

Data: 2010-07-12 23:28:44
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Jak unieruchomić gripy ?
Ave bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne skreślić):
[...]

Moje problemy z ruchomymi gripami i drętwieniem dłoni rozwiązała owijka.
Polecam.

Jak unieruchomić gripy ?