Jak unieruchomić iPhone'a raz a dobrze

Data: 2016-02-12 09:58:51
Autor: krzysztofsf
Jak unieruchomić iPhone'a raz a dobrze
W dniu piątek, 12 lutego 2016 18:28:58 UTC+1 użytkownik Uncle Pete napisał:
Podobno w nowszych modelach wystarczy ustawić datę na 1 stycznia 1970 r. i zrestartować telefon.

http://tinyurl.com/gnpnz66

I jeszcze sporo o tym na Youtubie, np.: https://youtu.be/ri5Dw73hriY

A próbowałeś już na swoim telefonie z Androidem?

Data: 2016-02-12 20:21:10
Autor: Uncle Pete
On 2016-02-12 18:58, krzysztofsf wrote:
[...]

Nie rozumiem przytyku. Po prostu zabawny bug, zwykły użytkownik raczej go nie doświadczy, chyba że bardzo wyraźnie na własne życzenie. Zresztą, jak zrozumiałem, problem leczy się odłączeniem i ponownym podłączeniem baterii. Co jest zadaniem w przypadku iPhonów nieco mniej trywialnym, niż większości telefonów na Androidzie, ale do wykonania w warunkach domowych.

Data: 2016-02-12 12:43:02
Autor: krzysztofsf
On 2016-02-12 18:58, krzysztofsf wrote:

> A próbowałeś już na swoim telefonie z Androidem?

Nie rozumiem przytyku.

Po prostu jestem ciekawy, czy wyprobowano to na innych OS. Byloby zabawnie jakby tez uceglalo.

We wczesniejszych doniesieniach pisano, ze  uszkodzenie jest raczej bezpowrotne.

Data: 2016-02-13 08:43:09
Autor: Big Jack
Jak unieruchomić iPhone'a raz a dobrze
W wiadomości
*krzysztofsf* napisał(-a):

Po prostu jestem ciekawy, czy wyprobowano to na innych OS. Byloby
zabawnie jakby tez uceglalo.

Na moim Galaxy J5 + Lolipop nie da się ustawić roku wcześniejszego niż 2000

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Jak unieruchomić iPhone'a raz a dobrze