Jak unieszkodliwić kartę zbliżeniową?

Data: 2012-08-25 00:42:56
Autor: desertman
Jak unieszkodliwić kartę zbliżeniową?
W dniu 2012-08-24 01:58, Chris94 pisze:
Czy macie może jakieś linki do strony z opisem oraz zdjęciami, jak
unieszkodliwić tę funkcję w karcie Visa payWave mBanku?

http://niebezpiecznik.pl/post/klonowanie-zblizeniowych-kart-kredytowych-rfid/#comment-55480

Kiedyś sobie taki link zapisałem na wszelki wypadek gdyby mi mBank delfina z anteną wcisnął.
Nie testowałem, bo delfina z anteną się nie doczekałem, pożegnałem się z nimi chyba raczej na dobre.

pozdrawiam
desertman

Data: 2012-08-25 11:55:11
Autor: Chris94
Dnia Sat, 25 Aug 2012 00:42:56 +0200, desertman napisał(a):

http://niebezpiecznik.pl/post/klonowanie-zblizeniowych-kart-kredytowych-rfid/#comment-55480

Dzięki, tego szukałem!
Na wszelki wypadek podaję tutaj bezpośredni link do ilustracji, jak
unieszkodliwić RFID w karcie Visa payWave mBanku:
http://imageshack.us/photo/my-images/818/99785492.png

--
Pozdrowienia,
Krzysztof