Jak unikać świętokradztwa przy Komunii św.

Data: 2010-12-18 19:08:38
Autor: abc
Jak unikać świętokradztwa przy Komunii św.
Łaskę uświęcającą możemy uzyskać przez Sakrament Pokuty. Komunia św. ma
umocnić łaskę uświęcającą.

Gdy nie mamy łaski uświęcającej, to przyjmowanie Komunii św. mającej tę
łaskę umocnić na nic się nie zda, jest świętokradztwem i jest zabronione.

SOBÓR TRYDENCKI Sesja XIII (1551) Dekret o Najświętszym Sakramencie)

Kan. 11. Jeśli ktoś twierdzi, że dostatecznym przygotowaniem do przyjęcia
Najświętszego Sakramentu Eucharystii jest sama wiara - niech będzie wyklęty.

I aby tak wielkiego Sakramentu nie przyjmować niegodnie - a więc ku śmierci
i potępieniu - ten sam święty Sobór postanawia i oświadcza, że ci, którzy
świadomi są ciężkiego grzechu, jakkolwiek sądziliby, że za niego żałują, o
ile mogą mieć spowiednika, powinni najpierw odbyć sakramentalną spowiedź.
JEŚLIBY ZAŚ KTOŚ ODWAŻYŁ SIĘ INACZEJ UCZYĆ, głosić albo uparcie twierdzić,
lub też bronić w publicznej dyskusji, tym samym - niech będzie wyklęty.

Data: 2010-12-18 20:27:06
Autor: sofu

--

I to słuszne jest! Dobrze, że uświadamiasz to grzeszne bydło.
Katolik musi najpierw zdać relacje kotabasowi ze swoich spraw, a dopiero później domagać się wafelka.

Sofu

-- -

Dom Pana piękny jest, a na odrzwiach jego wyraźnie stoi: psom, kurwom i
księżom katolickim wstęp wzbroniony!

Data: 2010-12-18 20:33:42
Autor: abc
Jak unikać świętokradztwa przy Komunii św.
Bluznierstwo jest grzechem szatanskim - to szatan jest pierwszym bluznierca
przeciwko Bogu. Ten grzech podszyty jest zawsze nienawiscia do tego, co
swiete.

Data: 2010-12-18 21:27:34
Autor: K.S.
ciesz się Sofu
Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości

[...]

Kodeks 1932
Art 173. Kto publicznie lży lub wyszydza uznane prawnie wyznanie lub związek
religijny, jego dogmaty, wierzenia lub obrzędy, albo znieważa przedmiot jego
czci religijner lub miejsce przeznaczone do wykonywania jego obrzędów
religijnych
                  podlega karze więzienia do lat 3.

Kodeks 1997
Art. 196. Kto obraża uczucia religijne innych osób, znieważając publicznie
przedmiot czci religijnej lub miejsce przeznaczone do publicznego
wykonywania obrzędów religijnych,
podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.

Ciesz się Sofu,
Jak widzisz teraz znacznie mniej się narażasz niż w 1932 -
najprawdopodobniej za taki wpis nie podpadłbyś dzisiaj pod ten artykuł, a jeśłi nawet, to kara byłaby lżejsza.
Oczywiście zupełnie inaczej byłoby, gdybyś homoseksualistę nazwał pedałem -
o , to już znacznie poważniejsze przestępstwo - wręcz bluźnierstwo.

Najlepiej miałbyś jednak w Sowietach, zwłaszcza  przed wojną - zapewne
zostałbyś pochwalony za walkę z zabobonem i nagrodzony.
Nawet za zwykły udział w "wypędzaniu boga z cerkwi" dawano butelkę wódki.

Data: 2010-12-18 22:37:16
Autor: jadrys
ciesz się Sofu
W dniu 2010-12-18 21:27, K.S. pisze:

[...]

Czyli gdy ktoś prowokuje jawnie i nachalnie propaguje swoja wiarę w miejscach nie do tego przeznaczonych to lepiej milczeć, i w żadnym wypadku nie mówić głośno co się o tym myśli?

Data: 2010-12-19 00:37:18
Autor: K.S.
czy ja wiem?
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:iej9i8$npr$1news.onet.pl...
[...]

Ostatecznie propagowanie jakiegoś poglądu politycznego, ideologii, ustroju jest dość podobne do propagowania religii względnie ateizmu.
Ty np kilkakrotnie propagowałeś tutaj komunizm - oczywiście pisałeś że chodzi ci o "prawdziwy"  komunizm, sprawiedliwy  (nb sądzę że łatwiej udowodnić istnienie Boga niż możłiwość zaistnienia sprawiedliwego ludzkiego komunizmu).
Niektórzy propagowali tutaj ateizm poprzez obelżywe wyrażanie się o wszelkich religiach lub nazywanie ich głupotą i zabobonem.
Inni wreszcie pasjonują się pisaniem obelg, wyzwisk i oszczerstw pod adresem konkretnych osób  - to ja już wolę kiedy ABC napisze coś o postach czy Adwencie.

Data: 2010-12-19 09:35:43
Autor: jadrys
czy ja wiem?
W dniu 2010-12-19 00:37, K.S. pisze:

[...]

Zwróć jednak swoją  uwagę że ja wymieniałem korzyści płynące z komunizmu w miejscu które do takich rzeczy zostało stworzone - czyli grupa dyskusyjna o polityce.. Czyli twoje zastrzeżenia co do mojej postawy mają sie do tego tak, jakbym ja miał pretensje do księży że oni propaguja katolicyzm w kościołach.

A to bardzo ciekawe, z tym udowodnieniem że istnieje Bóg.. Ja osobiście "otarłem" się o prawdziwy komunizm. Natomiast każdy kolejny dzień, każde koejne zdarzenie na swiecie zdaje się potwierdzać i utrwalać przekonanie że Boga nie ma. A przynajmniej w takiej formie, jak go przekazuje kościół, czyli dobro i miłość.

Zeby nie było niejasności - ja absolutnie nic nie mam do abc. Jego posty to miły przerywnik na psp w monotemacie Tusk-Kaczyński, PO-PIS.

Data: 2010-12-19 13:13:02
Autor: Grzegorz Z.
czy ja wiem?
K.S. napisał:

Inni wreszcie pasjonują się pisaniem obelg, wyzwisk i oszczerstw pod adresem konkretnych osób  - to ja już wolę kiedy ABC napisze coś o postach czy Adwencie.

Ale do pisania o postach i adwencie jest inna grupa.

--
"Tylko nie wołajcie Miśka!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

Data: 2010-12-19 01:28:14
Autor: Jaksa
ciesz siĂŞ Sofu
On Sat, 18 Dec 2010 21:27:34 +0100, K.S. <kochamspam@poczta.onet.pl> wrote:

UÂżytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisaÂł w wiadomoÂści

UÂżytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisaÂł w wiadomoÂści
ÂŁaskĂŞ uÂświĂŞcajÂącÂą moÂżemy uzyskaĂŚ przez Sakrament Pokuty. Komunia Âśw. ma
umocniĂŚ ÂłaskĂŞ uÂświĂŞcajÂącÂą.

Gdy nie mamy Âłaski uÂświĂŞcajÂącej, to przyjmowanie Komunii Âśw. majÂącej tĂŞ
ÂłaskĂŞ umocniĂŚ na nic siĂŞ nie zda, jest ÂświĂŞtokradztwem i jest  zabronione.

SOBÓR TRYDENCKI Sesja XIII (1551) Dekret o Naj¶wiêtszym Sakramencie)

Kan. 11. JeÂśli ktoÂś twierdzi, Âże dostatecznym przygotowaniem do  przyjĂŞcia
NajÂświĂŞtszego Sakramentu Eucharystii jest sama wiara - niech bĂŞdzie
wyklĂŞty.

I aby tak wielkiego Sakramentu nie przyjmowaĂŚ niegodnie - a wiĂŞc ku
Âśmierci
i potĂŞpieniu - ten sam ÂświĂŞty SobĂłr postanawia i oÂświadcza, Âże ci,  ktĂłrzy
Âświadomi sÂą ciĂŞÂżkiego grzechu, jakkolwiek sÂądziliby, Âże za niego  ÂżaÂłujÂą,
ile mogÂą mieĂŚ spowiednika, powinni najpierw odbyĂŚ sakramentalnÂą  spowiedÂź.
JE¦LIBY ZA¦ KTO¦ ODWA¯Y£ SIÊ INACZEJ UCZYÆ, g³osiæ albo uparcie
twierdziĂŚ,
lub teÂż broniĂŚ w publicznej dyskusji, tym samym - niech bĂŞdzie wyklĂŞty.

--

I to sÂłuszne jest! Dobrze, Âże uÂświadamiasz to grzeszne bydÂło.
Katolik musi najpierw zdaĂŚ relacje kotabasowi ze swoich spraw, a dopiero

Sofu

-- -

Dom Pana piĂŞkny jest, a na odrzwiach jego wyraÂźnie stoi: psom, kurwom i
ksiĂŞÂżom katolickim wstĂŞp wzbroniony!

Kodeks 1932
Art 173. Kto publicznie lÂży lub wyszydza uznane prawnie wyznanie lub  zwiÂązek
religijny, jego dogmaty, wierzenia lub obrzĂŞdy, albo zniewaÂża przedmiot  jego
czci religijner lub miejsce przeznaczone do wykonywania jego obrzĂŞdĂłw
religijnych
                  podlega karze wiĂŞzienia do lat 3.

Kodeks 1997
Art. 196. Kto obraÂża uczucia religijne innych osĂłb, zniewaÂżajÂąc  publicznie
przedmiot czci religijnej lub miejsce przeznaczone do publicznego
wykonywania obrzĂŞdĂłw religijnych,
podlega grzywnie, karze ograniczenia wolnoÂści albo pozbawienia wolnoÂści  do
lat 2.

Ciesz siĂŞ Sofu,
Jak widzisz teraz znacznie mniej siĂŞ naraÂżasz niÂż w 1932 -
najprawdopodobniej za taki wpis nie podpadÂłbyÂś dzisiaj pod ten artykuÂł, a
jeœ³i nawet, to kara by³aby l¿ejsza.
OczywiÂście zupeÂłnie inaczej byÂłoby, gdybyÂś homoseksualistĂŞ nazwaÂł  pedaÂłem -
o , to juÂż znacznie powaÂżniejsze przestĂŞpstwo - wrĂŞcz bluÂźnierstwo.

Najlepiej miaÂłbyÂś jednak w Sowietach, zwÂłaszcza  przed wojnÂą - zapewne
zostaÂłbyÂś pochwalony za walkĂŞ z zabobonem i nagrodzony.
Nawet za zwykÂły udziaÂł w "wypĂŞdzaniu boga z cerkwi" dawano butelkĂŞ wĂłdki.

Sofu to biedny syfilityk, zbyt czesto zapuszczal katabasa w tanie rury
wydechowne panienek po 150 zl za godzine, no i rzucilo mu sie na glowe.

Jaksa

Data: 2010-12-19 08:12:07
Autor: sofu
ciesz sie Sofu

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:op.vnxp9cj51j561patlantis...
On Sat, 18 Dec 2010 21:27:34 +0100, K.S. <kochamspam@poczta.onet.pl> wrote:

-- -- -- --
Sofu to biedny syfilityk, zbyt czesto zapuszczal katabasa w tanie rury
wydechowne panienek po 150 zl za godzine, no i rzucilo mu sie na glowe.

Jaksa

-- -- -- -- -- -

Jaksa to biedna męska kurwa za grosze dajaca dupy w dworcowych kiblach,
a marzaca o stałym partnerze najlepiej w czarnej kiecce.
Tylko biedak nie wie, ze niepotrzebnie sie stara, z twardym szankrem nie ma już na to szans.

sofu

Data: 2010-12-21 02:02:25
Autor: Jaksa
ciesz sie Sofu
On Sun, 19 Dec 2010 08:12:07 +0100, sofu <manhunter1@o2.pl> wrote:

UÂżytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisaÂł w wiadomoÂści
[...]

Jaksa to biedna mĂŞska kurwa za grosze dajaca dupy w dworcowych kiblach,
a marzaca o staÂłym partnerze najlepiej w czarnej kiecce.
Tylko biedak nie wie, ze niepotrzebnie sie stara, z twardym szankrem nie  ma
juÂż na to szans.

Cha cha cha:)) Ein Treffer!

No co ty nie powiesz, maniakalny jebaku kurwiszonow? Nie to zebym
cie zaraz potepial, dzielac zone zapewne z rozlicznymi sasiadami,
a i wieloma swoimi kolegami, zapewne nie masz juz do malzonki zadnych
cieplejszych uczuc. Z drugiej stony, to ze znasz kazda kurwia pizde
w promieniu 1.5 godziny jazdy samochodem od domu, wcale o tobie
dobrze nie swiadczy, z czego sobie podswiadomie zdajesz sprawe.

Az musialem sprawdzic w slownikach, co to jest ten szanker.

Widac znawce sofu, albo jestes lekarzem (co wykluczam!) albo
masz wlasne doswiadczenia z powiklaniami pokilowymi.
Coz, wszystko jest dla ludzi, ale co za duzo, to niezdrowo,
i teraz musisz te slady kily nosic na zniszczonej dziobatej
wlasnej gebie. Czy to prawda ze nos od tego rowniez wrzodzieje,
moj ty znawco?

Jaksa

Data: 2010-12-22 10:22:06
Autor: sofu
ciesz sie Sofu

U?ytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisa3 w wiadomo?ci
[...]

Jaksa to biedna meska kurwa za grosze dajaca dupy w dworcowych kiblach,
a marzaca o sta3ym partnerze najlepiej w czarnej kiecce.
Tylko biedak nie wie, ze niepotrzebnie sie stara, z twardym szankrem nie ma
ju? na to szans.

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --

Nie mecz się meska kurwo mysleniem i dociekaniem skad wiem o tym czy owym?!
Wazne, że prawidłowo zdiagnozowałem twoje dolegliwości, które jak mniemam bedą się z czasem nasilać tak, że bedziesz chciał dawac dupy swojemu cieniowi.

sofu

Data: 2010-12-26 02:15:14
Autor: Jaksa
ciesz sie Sofu

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:iesg0a$jml$1node1.news.atman.pl...

> [...]

Wazne, że prawidłowo zdiagnozowałem twoje dolegliwości, które jak mniemam
bedą się z czasem nasilać tak, że bedziesz chciał dawac dupy swojemu

Jakie moje dolegliwości, syfiliku z dziobatym ryjkiem?

Jaksa

Data: 2010-12-19 08:32:32
Autor: sofu
ciesz się Sofu

===========>
Najlepiej miałbyś jednak w Sowietach, zwłaszcza  przed wojną - zapewne
zostałbyś pochwalony za walkę z zabobonem i nagrodzony.
Nawet za zwykły udział w "wypędzaniu boga z cerkwi" dawano butelkę wódki.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

A gdzie ty byś miał lepiej jak nie w łóżku kieckowego?
Niejaki Jaksa od lat o tym marzy bezskutecznie.
I gdzie tu widzisz wyszydzanie religii?
Przeciez to tylko przełożenie na "ludzki język" tego czego rządają pod grożba najsurowszych kar kotabasy:
kapowania na samego siebie i innych, niby na rządanie Boga, co wszakże nie ma żadnego udokumentowania merytorycznego.

sofu

Data: 2010-12-19 13:11:42
Autor: Grzegorz Z.
ciesz się Sofu
K.S. napisał:

Kodeks 1997
Art. 196. Kto obraża uczucia religijne innych osób

"Księżom katolickim wstęp wzbroniony" obraża twoje uczucia religijne?

Oczywiście zupełnie inaczej byłoby, gdybyś homoseksualistę nazwał pedałem -

"Sprawdzić czy nie ksiądz."

Data: 2010-12-18 23:02:10
Autor: abc
Dlaczego nie zamieszczasz religijnych ekkhhmm... treści - na grupie do tego
przeznaczonej?

Ołtarze boczne nie służą do oddawania na nie kału i moczu, a grupa
dyskusyjna o polityce nie służy do pastowania lefebrystycznej propagandy.

Azor - może i jego, w imię obiektywizmu byś "ostrzegł", a nie tylko
p.Kaweckiego?

--
Ave Wojewódzki&Figurski!
G.

Data: 2010-12-22 10:46:17
Autor: Polok_Prawdziwy
Jak unikać świętokradztwa przy Komunii św.

Noajak FRATER krutko psed podaniem hostyji, sobie, abo jakiemuś mimistrantowi wjojkach gzeboł isem łobleśne paluchy łokrutnie spryskoł, to podano hostyja
PSENOJśWINTSOM MOC jesce mo, cyjus nie...?

--

Jak unikać świętokradztwa przy Komunii św.