Jak uniknąć bycia oszukanym podczas sprzedaży samochodu?

Data: 2012-08-31 16:45:09
Autor: dorato
Jak uniknąć bycia oszukanym podczas sprzedaży samochodu?
Użytkownik "dorato"

1. Przelew internetowy jest możliwy ale chyba by się sprawdził tylko jak kupujący miałby konto w tym samym banku co ja. Moj bank chyba nie obsługuje błyskawicznych.

2. Opcja z pojsciem do banku jest mozliwa. Ale w miejscu gdzie mieszkam nie ma oddziału mojego banku. Musiałbym pojsc do innego niz mam konto. No i zastanawia mnie czy w ogóle kupujący da się namówić na chodzenie do banku - bo to i czas, i może trzeba okazywać dowód itd.

Data: 2012-08-31 18:37:22
Autor: J.F
Użytkownik "dorato"  napisał w wiadomości grup
[...]

Generalnie nie ma takego zwyczaju ... ale wez pod uwage ze i druga strona ma swoje obawy. Tez moze nie lubic chodzic z grubsza gotowka - i bedzie szukac kogos kto przyjmie przelewem :-)

J.

Jak uniknąć bycia oszukanym podczas sprzedaży samochodu?