Jak uprać torbę na laptopa

Data: 2009-12-03 16:03:32
Autor: Onna
Jak uprać torbę na laptopa
Kot obsiusiał mi torbę na laptopa (leżała sobie na podłodze). Pralnia odmówiła wyprania jej ze względu na plastikowe elementy. Wyprałam w rękach, w najcieplejszej wodzie jak± ręce akceptowały. Niestety, torba dalej ¶mierdzi kocimi siu¶kami.
Ze względu na te same plastikowe elementy odpada wlanie domestosa który by skutecznie zabił zapach.
Ewentualnie mogę jeszcze w przypływie rozpaczy wrzucić torbę do pralki na 40stopni, albo się wypierze albo nie, jak tak, to fajnie, jak nie to kupię now± (kosztowała 50zł) i będę j± chronić przed kotem.

Ale może da się w czym¶ j± wyprać ręcznie tak, żeby przestała ¶mierdzieć?

Pozdrawiam

On_na

Data: 2009-12-03 16:23:38
Autor: misiczka
Jak uprać torbę na laptopa

Użytkownik "Onna" <on_na@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hf8k63$ca8$1inews.gazeta.pl...
[...]

Je¶li kot nie jest kastrowany pozbycie sie tego zapachu może być bardzo trudne.
Ciepła woda tylko nasila zapach niestety :(
Ja bym wyprała w pralce i to kilka razy z duza ilo¶ci± detergentu, ale w 30 stopniach. __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4613 (20091116) __________

Data: 2009-12-03 16:25:39
Autor: misiczka
Jak uprać torbę na laptopa

Użytkownik "misiczka" <montignac@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hf8l5p$7a8$1news.onet.pl...
Je¶li kot nie jest kastrowany pozbycie sie tego zapachu może być bardzo trudne.

Aha, jak jej dobrze nie wypierzesz, to jest duża szansa, ze kot czuj±c ten zapach będzie sikał na nia wielokrotnie :( __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4613 (20091116) __________

Data: 2009-12-03 16:48:55
Autor: Maciej ¦lużyński
Jak uprać torbę na laptopa
Użytkownik "misiczka" <montignac@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hf8l9i$7k3$1news.onet.pl...

[...]

Niestety, będzie :-(

Sam miałem takiego kota, uznali¶my, że kastracja nie będzie niezbędna i jak już co¶ obsikał - to zawsze trafiał w to samo miejsce...

Być może pomogłoby długotrwałe wietrzenie, najlepiej zaraz po praniu.

Możesz też wypłukać (namoczyć) w wodzie z odrobin± spirytusowego roztworu mentolu. Mój kot nie przepadał za tym zapachem i omijał dużym łukiem rzeczy tak pachn±ce...

--
Pozdrawiam serdecznie
Maciej ¦lużyński

Data: 2009-12-03 19:08:53
Autor: XL
Jak uprać torbę na laptopa
Dnia Thu, 3 Dec 2009 16:48:55 +0100, Maciej ¦lużyński napisał(a):

Możesz też wypłukać (namoczyć) w wodzie z odrobin± spirytusowego roztworu mentolu. Mój kot nie przepadał za tym zapachem i omijał dużym łukiem rzeczy tak pachn±ce...

Tylko żeby nie pomyliła z walerian± :-DDDD
--

Ikselka.

Data: 2009-12-04 09:17:22
Autor: Maciej ¦lużyński
Jak uprać torbę na laptopa
-- -- - Original Message -- -- - From: "XL" <ikselk@gazeta.pl>
[...]

Wielkie sorry - poszło na priva :-)))

A teraz tu:

Ta waleriana - to mit.

Moje koty (a miałem ich kilka) ignorowały j± całkowicie.

Teraz mam półrocznego kocurka, na balkonie cał± donicę kocimiętki, a jego
bardziej interesuje kopanie w ziemi niż tarzanie się w "kocich" ziołach ;-)

Data: 2009-12-04 09:55:04
Autor: Onna
Jak uprać torbę na laptopa

[...]
Kot jest kastrowany, jak najbardziej.
Złapał jednak okazało się zapalenie dróg moczowych :(
W takim razie wsadzam torbę do pralki, dam znać czy przeżyła i czy zapach zszedł.

Onna

Data: 2009-12-03 16:26:17
Autor: BartekK
Jak uprać torbę na laptopa
W dniu 2009-12-03 16:03, Onna pisze:
Kot obsiusiał mi torbę na laptopa (leżała sobie na podłodze). Pralnia
odmówiła wyprania jej ze względu na plastikowe elementy. Wyprałam w rękach,
w najcieplejszej wodzie jaką ręce akceptowały. Niestety, torba dalej
śmierdzi kocimi siuśkami.
Ale może da się w czymś ją wyprać ręcznie tak, żeby przestała śmierdzieć?
Może i ręcznie się da, spróboj kocie siki zneutralizować octem, lub ciepłą wodą z octem. Pośmierdzi octem i przestanie ;)

Data: 2009-12-03 17:29:52
Autor: JBP
Jak uprać torbę na laptopa
[...]

W wypadku torby za 50 zł to się raczej nie opłaca cenowo, ale - w razie zalania droższych przedmiotów - jest taki preparat o nazwie Beaphar Stain Remover. Możesz go sobie obejrzeć na przykład tutaj:
http://tiny.pl/hxl1w
Ewentualnie popytaj w sklepach zoologicznych.

JBP

Data: 2009-12-03 20:49:53
Autor: AW
Jak uprać torbę na laptopa
Onna pisze:

Ze względu na te same plastikowe elementy odpada wlanie domestosa który by skutecznie zabił zapach.

Domestos nie zaszkodzi żadnym plastikowym elementom.

AW

Data: 2009-12-05 08:49:06
Autor: Piotrek
Jak uprać torbę na laptopa
Użytkownik "AW" <spam_away@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hf94ov$j36$1news.onet.pl...
Onna pisze:

Ze względu na te same plastikowe elementy odpada wlanie domestosa który by skutecznie zabił zapach.

Domestos nie zaszkodzi żadnym plastikowym elementom.

Ale wybieli nieplastikowe. I to raczej nierównomiernie...

Piotrek

Data: 2009-12-04 19:00:16
Autor: Prawusek
Jak uprać torbę na laptopa
"Onna" <on_na@gazeta.pl> wrote in message
> [...]

Płyn do mycia naczyń - szczoteczk± do r±k.

Data: 2009-12-05 12:41:34
Autor: XL
Jak uprać torbę na laptopa
Dnia Fri, 4 Dec 2009 19:00:16 +0100, Prawusek napisał(a):

"Onna" <on_na@gazeta.pl> wrote in message

Płyn do mycia naczyń - szczoteczk± do r±k.

Nie pomoże.
Tylko proszek enzymatyczny - zamoczyć torbę na kilka godzin i wyszorować.
--

Ikselka.

Jak uprać torbę na laptopa