Jak uprać torbę na laptopa

Data: 2009-12-03 17:29:52
Autor: JBP
Jak uprać torbę na laptopa
Użytkownik "Onna" <on_na@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hf8k63$ca8$1inews.gazeta.pl...
Kot obsiusiał mi torbę na laptopa (leżała sobie na podłodze). Pralnia odmówiła wyprania jej ze względu na plastikowe elementy. Wyprałam w rękach, w najcieplejszej wodzie jaką ręce akceptowały. Niestety, torba dalej śmierdzi kocimi siuśkami.

W wypadku torby za 50 zł to się raczej nie opłaca cenowo, ale - w razie zalania droższych przedmiotów - jest taki preparat o nazwie Beaphar Stain Remover. Możesz go sobie obejrzeć na przykład tutaj:
http://tiny.pl/hxl1w
Ewentualnie popytaj w sklepach zoologicznych.

JBP

Jak uprać torbę na laptopa