[Orange] Jak uratować środki z promocji "200% gratis"?

Data: 2009-05-12 22:39:12
Autor: MarekM
[Orange] Jak uratować środki z promocji "200% gratis"?
Chris pisze:

Niestety, aby skorzystać z tej promocji należy doładować konto gotówką,
a my już teraz mamy na koncie głównym więcej środków niż jesteśmy w
stanie wydzwonić,

Może więc nie warto zawracać sobie głowy środkami promocyjnymi, skoro nie jesteście w stanie tego wygadać? Widać daliście się skusić operatorowi na dużo większe doładowanie, niż potrzebowaliście - tylko po to, by dostać coś gratis (czyli dokładnie tak, jak operator by sobie życzył).

Jest kilka sposobów na przedłużenie ważności konta:
- promocja masz za staż (o czym pisałeś)
- doładowanie z telefonu abonamentowego (daje 20% gratis na konto promocyjne)
- poszukanie promocji w jakimś banku/portalu na którym doładowuje się karty (ostatnio w ING Bank była promocja 10% gratis na konto promocyjne w Orange)
- liczenie na łut szczęścia i poczekanie na promocję: SMS z kodem zdrapki pod numer 860, 870, 880 (pod *500 lub u konsultanta *100 można dowiedzieć się, czy w danym momencie jest tego typu promocja).

Marek

Data: 2009-05-13 00:31:03
Autor: Chris
Dnia Tue, 12 May 2009 22:39:12 +0200, MarekM napisał(a):

Może więc nie warto zawracać sobie głowy środkami promocyjnymi, skoro nie jesteście w stanie tego wygadać?

Te ewentualność tez rozważam i to od razu połączoną z przeniesieniem
numeru do Play.

Widać daliście się skusić operatorowi na dużo większe doładowanie, niż potrzebowaliście - tylko po to, by dostać coś gratis (czyli dokładnie tak, jak operator by sobie życzył).

Masz rację, ale nie do końca.
Nasze koszty utrzymania telefonów są zbliżone do minimalnych, gdyż
doładowujemy zazwyczaj po 50 zł na 3 m-ce, a tylko od czasu do czasu za
100 zł, gdy jest ku temu jakiś powód. Taka właśnie sytuacja zdarzyła się
na przełomie roku, gdy wydając dodatkowo tylko 5 zł i robiąc doładowanie
za 100 zł, udało nam się załapać na 3 promocje jednocześnie: - "200% gratis"
- "Minuty non stop"
- "Pogadaj sobie"

A biorąc pod uwagę, że wszystkie rozmowy poza Orange wykonuję z Playa,
to nie bardzo mam na co zużyć te swoje środki z konta głównego.

[...]

Dzięki za te pomysły, teraz już spokojniej będę oczekiwał końca okresu
ważności tych środków promocyjnych :)

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-05-12 22:17:48
Autor: tomaszjedrzejewski29
On 13 Maj, 00:31, Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:
> [...]

Playa,
to nie bardzo mam na co zużyć te swoje środki z konta głównego.

Nowe Orange go to nie jest najlepszy sposób na rozmawianie wewnątrz
sieci

Data: 2009-05-13 10:05:30
Autor: Chris
Jak uratować środki z promocji "200% gratis"?
Dnia Tue, 12 May 2009 22:17:48 -0700 (PDT),
tomaszjedrzejewski29@gmail.com napisał(a):

Nowe Orange go to nie jest najlepszy sposób na rozmawianie wewnątrz
sieci

Możliwe, ale moim obecnym celem jest obniżenie kosztu utrzymania
telefonu. Bo co mi z tego, że mam coraz tańsze rozmowy, jeśli rocznie
muszę zapłacić tyle samo co dotychczas, albo nawet i więcej?

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-05-13 10:23:27
Autor: MarekM
Chris pisze:

Możliwe, ale moim obecnym celem jest obniżenie kosztu utrzymania
telefonu. Bo co mi z tego, że mam coraz tańsze rozmowy, jeśli rocznie
muszę zapłacić tyle samo co dotychczas, albo nawet i więcej?

Bingo. Cel operatora jest dokładnie odwrotny: zwiększenie kosztu
utrzymania telefonu, choćby za cenę niższej stawki za minutę połączenia.
Tylko niewiele osób zwraca na to uwagę...

Marek

Data: 2009-05-13 17:57:55
Autor: J.F.
Użytkownik "MarekM" <muddy@wytnij-to.interia.i-popraw-tld.polska> napisał w wiadomości news:gudv2h$k0u$1news.interia.pl...
Chris pisze:
[...]

Tylko ze to sie moze na operatorze zemscic - np klient teraz wplaci nieco wiecej, ale w przyszlym miesiacu wygada za darmo, albo placi troche wiecej, a gada tyle ze kanalow zaczyna brakowac ..

J.

Data: 2009-05-13 01:44:17
Autor: SDD

Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości news:guctvi$5nq$1nemesis.news.neostrada.pl...

Te ewentualność tez rozważam i to od razu połączoną z przeniesieniem
numeru do Play.

Mialem Ci to nawet zasugerowac, ale nie chcialem byc stereotypowy :)

Pozdrawiam
SDD

[Orange] Jak uratować środki z promocji "200% gratis"?