[Orange] Jak uratować środki z promocji "200% gratis"?

Data: 2009-05-12 22:19:09
Autor: Chris
[Orange] Jak uratować środki z promocji "200% gratis"?
Witam!

I ja i żona mamy sporo (>150 zł każde) niewykorzystanych środków
uzyskanych w promocji "200% gratis", które nam niedługo przepadną.
Czy macie pomysł, w jaki sposób można by te środki uratować?
Jedyne co mi przychodzi do głowy, to dwukrotne doładowanie konta w
przeciągu mniej niż 25 dni, by dostać premię z tytułu promocji "Masz za
staż". Niestety, aby skorzystać z tej promocji należy doładować konto gotówką,
a my już teraz mamy na koncie głównym więcej środków niż jesteśmy w
stanie wydzwonić, a i na rachunku Profit też mamy punkty, które już nam
zaczynają przepadać z powodu przeterminowania, więc najchętniej
użylibyśmy właśnie tych punktów w celu doładowania konta.
Czy są może jeszcze jakieś inne promocje lub sposoby na uratowanie tych
promocyjnych środków?

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-05-12 20:37:48
Autor: Olgierd
Dnia Tue, 12 May 2009 22:19:09 +0200, Chris napisał(a):

Czy są może jeszcze jakieś inne
promocje lub sposoby na uratowanie tych promocyjnych środków?

Doładowanie z telefonu z abonamentem.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

Data: 2009-05-12 22:39:12
Autor: MarekM
Chris pisze:

Niestety, aby skorzystać z tej promocji należy doładować konto gotówką,
a my już teraz mamy na koncie głównym więcej środków niż jesteśmy w
stanie wydzwonić,

Może więc nie warto zawracać sobie głowy środkami promocyjnymi, skoro nie jesteście w stanie tego wygadać? Widać daliście się skusić operatorowi na dużo większe doładowanie, niż potrzebowaliście - tylko po to, by dostać coś gratis (czyli dokładnie tak, jak operator by sobie życzył).

Jest kilka sposobów na przedłużenie ważności konta:
- promocja masz za staż (o czym pisałeś)
- doładowanie z telefonu abonamentowego (daje 20% gratis na konto promocyjne)
- poszukanie promocji w jakimś banku/portalu na którym doładowuje się karty (ostatnio w ING Bank była promocja 10% gratis na konto promocyjne w Orange)
- liczenie na łut szczęścia i poczekanie na promocję: SMS z kodem zdrapki pod numer 860, 870, 880 (pod *500 lub u konsultanta *100 można dowiedzieć się, czy w danym momencie jest tego typu promocja).

Marek

Data: 2009-05-13 00:31:03
Autor: Chris
Dnia Tue, 12 May 2009 22:39:12 +0200, MarekM napisał(a):

Może więc nie warto zawracać sobie głowy środkami promocyjnymi, skoro nie jesteście w stanie tego wygadać?

Te ewentualność tez rozważam i to od razu połączoną z przeniesieniem
numeru do Play.

Widać daliście się skusić operatorowi na dużo większe doładowanie, niż potrzebowaliście - tylko po to, by dostać coś gratis (czyli dokładnie tak, jak operator by sobie życzył).

Masz rację, ale nie do końca.
Nasze koszty utrzymania telefonów są zbliżone do minimalnych, gdyż
doładowujemy zazwyczaj po 50 zł na 3 m-ce, a tylko od czasu do czasu za
100 zł, gdy jest ku temu jakiś powód. Taka właśnie sytuacja zdarzyła się
na przełomie roku, gdy wydając dodatkowo tylko 5 zł i robiąc doładowanie
za 100 zł, udało nam się załapać na 3 promocje jednocześnie: - "200% gratis"
- "Minuty non stop"
- "Pogadaj sobie"

A biorąc pod uwagę, że wszystkie rozmowy poza Orange wykonuję z Playa,
to nie bardzo mam na co zużyć te swoje środki z konta głównego.

[...]

Dzięki za te pomysły, teraz już spokojniej będę oczekiwał końca okresu
ważności tych środków promocyjnych :)

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-05-12 22:17:48
Autor: tomaszjedrzejewski29
On 13 Maj, 00:31, Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:
> [...]

Playa,
to nie bardzo mam na co zużyć te swoje środki z konta głównego.

Nowe Orange go to nie jest najlepszy sposób na rozmawianie wewnątrz
sieci

Data: 2009-05-13 10:05:30
Autor: Chris
Jak uratować środki z promocji "200% gratis"?
Dnia Tue, 12 May 2009 22:17:48 -0700 (PDT),
tomaszjedrzejewski29@gmail.com napisał(a):

Nowe Orange go to nie jest najlepszy sposób na rozmawianie wewnątrz
sieci

Możliwe, ale moim obecnym celem jest obniżenie kosztu utrzymania
telefonu. Bo co mi z tego, że mam coraz tańsze rozmowy, jeśli rocznie
muszę zapłacić tyle samo co dotychczas, albo nawet i więcej?

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-05-13 10:23:27
Autor: MarekM
Chris pisze:

Możliwe, ale moim obecnym celem jest obniżenie kosztu utrzymania
telefonu. Bo co mi z tego, że mam coraz tańsze rozmowy, jeśli rocznie
muszę zapłacić tyle samo co dotychczas, albo nawet i więcej?

Bingo. Cel operatora jest dokładnie odwrotny: zwiększenie kosztu
utrzymania telefonu, choćby za cenę niższej stawki za minutę połączenia.
Tylko niewiele osób zwraca na to uwagę...

Marek

Data: 2009-05-13 17:57:55
Autor: J.F.
Użytkownik "MarekM" <muddy@wytnij-to.interia.i-popraw-tld.polska> napisał w wiadomości news:gudv2h$k0u$1news.interia.pl...
Chris pisze:
[...]

Tylko ze to sie moze na operatorze zemscic - np klient teraz wplaci nieco wiecej, ale w przyszlym miesiacu wygada za darmo, albo placi troche wiecej, a gada tyle ze kanalow zaczyna brakowac ..

J.

Data: 2009-05-13 01:44:17
Autor: SDD

Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości news:guctvi$5nq$1nemesis.news.neostrada.pl...

Te ewentualność tez rozważam i to od razu połączoną z przeniesieniem
numeru do Play.

Mialem Ci to nawet zasugerowac, ale nie chcialem byc stereotypowy :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-05-12 22:49:10
Autor: SDD

Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości news:gucmhv$ppu$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Mysle, ze wiecej takich postow na grupie i specjalisci od marketingu w Orange dostana wysokie premie.
Nie dosc, ze ludzie laszcza sie na cos, co im jest niepotrzebne, to jeszcze sa gotowi doplacic, zeby utrzymac owe niepotrzebne wirtualne pieniadze :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-05-12 23:48:10
Autor: Chris
Dnia Tue, 12 May 2009 22:49:10 +0200, SDD napisał(a):

Nie dosc, ze ludzie laszcza sie na cos, co im jest niepotrzebne, to jeszcze sa gotowi doplacic, zeby utrzymac owe niepotrzebne wirtualne pieniadze :)

Sporo racji w tym jest, sam też doszedłem do tego wniosku :)

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-05-13 07:43:55
Autor: Kamtzu
[...]

srodki z konta glownego mozesz w calosci sprzedac na allegro (przelew sms), skoro dzwonisz z tej karty tylko do orange to mozesz korzystac tylko z konta promocyjnego

Data: 2009-05-13 09:53:17
Autor: tomek
[...]

Zerknij na promocję w mBank
http://www.telepolis.pl/grafika/newsy/2009-05/regulamin_orange_10procent.pdf
oraz można doładować ponoć - " promocja doładowan 20 za 50. Wyslij
niewykorzystany kod z karty 50 pod numer 880. Promocja trwa do 23.59 15.5.09
" informacja z wątku na forum telepolis
http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=4957&start=2220

Data: 2009-05-13 12:34:53
Autor: Chris
Dnia Wed, 13 May 2009 09:53:17 +0200, tomek napisał(a):

Zerknij na promocję w mBank
http://www.telepolis.pl/grafika/newsy/2009-05/regulamin_orange_10procent.pdf

Z Regulaminu wynika, że te środki idą na główne konto, czyli nie
przedłużają ważności środków promocyjnych. Poza tym warto zwrócić uwagę
na fakt, że to premiowe doładowanie następuje dopiero po 14 dniach.

[...]

To już prędzej, chociaż jak dla nas, to ta promocja kończy się zbyt
wcześnie :)

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-05-13 18:03:15
Autor: J.F.
Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości news:guedtg$9fq$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

z regulaminu wynika "i moze byc wykorzystane na rozmowy i SMSy do sieci Orange" ze idzie na osobne konto, ale ponos jeszcze inne niz to z poprzedniej promocji.

A tak swoja droga jakby poszlo na to samo .. co na to Orange ? Doladowuje za 50 zl, za chwile przychodzi ekstra doladowanie za 5 zl, a taryfa zalezy od ostatniego doladowania ..

J.

Data: 2009-05-13 21:46:44
Autor: Arek
J.F. napisał(a) w wiadomości: ...
[...]

Niejaki Nawara kiedyś wyjaśniał, że nie wszystkie niskie doładowania
miały wpływ na podwyżkę taryfy. M. in. te "z automatu" podobno nie.
Zmienili po głosach protestu, gdy użytkownicy sobie wzajemnie złośliwe
"prezenty" robili...
Podawał regułę ale nie pamiętam, nie byłem szczególnie zainteresowany.
Ale w Orange nie zawsze musi to działać... BOK musi mieć zajęcie.

Arek

Data: 2009-05-14 06:35:37
Autor: Olgierd
Dnia Wed, 13 May 2009 21:46:44 +0200, Arek napisał(a):

[...]

Nb. dziś rano doładowałem z telefonu z abonamentem (za 50 zł) i... zmiana stawek. Dzwonię do BOK, a panna mówi, że "na liczne prośby klientów" zmienili tę zasadę już 2 miesiące temu.
Aż muszę poszukać w regulaminach, bo coś mi nie pasuje.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-05-14 06:39:09
Autor: Olgierd
Dnia Thu, 14 May 2009 06:35:37 +0000, Olgierd napisał(a):

[...]

Dodam, że takie doładowanie dołożyło 1200 minut na połączenia z wybranym numerem ale na... 30 dni. Coś się pozajączkowało chyba.

Data: 2009-05-14 08:47:17
Autor: MarekM
Olgierd pisze:

[...]

W regulaminie "od zawsze" doładowanie z telefonu nie było wymienione
wśród sposobów doładowań, które NIE ZMIENIAJĄ stawki (są tam: przelew
SMS, doładowanie Profit, doładowania reklamacyjne). Stąd, zgodnie z
regulaminem, doładowanie z telefonu powinno zmieniać stawki. Wcześniej
tak się nie działo i było to niezgodne z regulaminem. Czyli "naprawili".

Dodam, że takie doładowanie dołożyło 1200 minut na połączenia z wybranym numerem ale na... 30 dni.

Czyli zgodnie z regulaminem: 50zł to 30 dni, dopiero przy 100zł jest to
60 dni.

Marek

Data: 2009-05-14 06:56:27
Autor: Olgierd
Dnia Thu, 14 May 2009 08:47:17 +0200, MarekM napisał(a):

[...]

Tak było? To nawet nie wiedziałem, bo wiem jak to działało.
Ale mi usprawnienie, niech ich kule.

Dodam, że takie doładowanie dołożyło 1200 minut na połączenia z
wybranym numerem ale na... 30 dni.

Czyli zgodnie z regulaminem: 50zł to 30 dni, dopiero przy 100zł jest to
60 dni.

Hmm a mi się wydawało, że przy doładowaniach z abonamentu miało nie dokładać tych minut... No cóż chyba faktycznie będzie trzeba pozbyć się tej karty bo coś za bardzo Orąż mięsza ostatnio. --

Data: 2009-05-14 09:15:16
Autor: MarekM
Olgierd pisze:

[...]
Tak było?

Owszem.

[...]

Sytuacja identyczna jak powyżej: w regulaminie doładowania z telefonu
nie były wyłączone z promocji, ale minuty nie były przyznawane.

No cóż chyba faktycznie będzie trzeba pozbyć się tej karty bo coś za bardzo Orąż mięsza ostatnio.

Po prostu zaczęli stosować się do własnych regulaminów - w obydwu
przypadkach. Szkoda, że tak późno - też byłem przyzwyczajony do
niezmieniania stawek w Nowym Go, ale z drugiej strony drażniło mnie
nieprzyznawanie minut w Pogadaj Sobie ;-)

Marek

Data: 2009-05-14 08:01:34
Autor: Olgierd
Dnia Thu, 14 May 2009 09:15:16 +0200, MarekM napisał(a):

No cóż chyba faktycznie będzie trzeba pozbyć się tej karty bo coś za
bardzo Orąż mięsza ostatnio.

Po prostu zaczęli stosować się do własnych regulaminów - w obydwu
przypadkach. Szkoda, że tak późno

Ja mam raczej odwrotną myśl, ale cóż... ;-)