Jak uruchomic grę *.ipa na komputerze

Data: 2014-07-06 15:08:57
Autor: rageofhonor
Jak uruchomic grę *.ipa na komputerze
Mam plik instalacyjny z grą przewidziany na IOS. Problem w tym że mam komórkę z Androidem a nie mam zamiaru kupować Iphonea tylko po by zagrać w jedną grę. Niestety nie ma wersji tej gry na Androida dlatego muszę w jakiś sposób uruchomic ja na PC. Spotakałem sie z emulatorami aplikacji na Androida jednak nie mogę znaleźć emulatora na IOS. Wszsytkie które testowałem nie posiadają możliwości dodawania własnych aplikacji bo posiadaja własny App Center lub przedinstalowane gry.  Rozpakowałem plik Win Rar'em jednak to też nie przyniosło pozytywnych rezultatów.

Data: 2014-07-07 22:32:59
Autor: Pszemol
"rageofhonor" <wein@wp.pl> wrote in message news:53b94a63$0$2238$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A które emulatory iOS na peceta już próbowałeś? :-)

Data: 2014-07-08 16:07:24
Autor: rageofhonor

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:lpfoq5$qdm$1dont-email.me...
"rageofhonor" <wein@wp.pl> wrote in message news:53b94a63$0$2238$65785112news.neostrada.pl...
A które emulatory iOS na peceta już próbowałeś? :-)

No właśnie w tym problem że takiego prawdziwego emulatora nie znalazłem.

IPadian to nie emulator tylko program który tylko symuluje IPada i ma preinstalowane gry. Nie można dodać własnych.
Desktop Phone też nie pomógł.

Próbowałem jakoś uruchomic tę grę przez narzędzie dla progrmaistów MobiOne jednak nie udało mi się.

Na wszystko jest emulator czyli powinen gdzieś być też emulator iOS

Data: 2014-07-08 18:09:18
Autor: Maciej Bebenek
W dniu 2014-07-08 16:07, rageofhonor pisze:

Na wszystko jest emulator czyli powinen gdzieś być też emulator iOS

Sam napisz, nie proś się byle kogo :-P

Jak uruchomic grę *.ipa na komputerze