Jak urządzić M2 - proszę o pomoc

Data: 2011-12-26 01:19:35
Autor: s_13
Jak urządzić M2 - proszę o pomoc
Mieszkam w mieszkaniu tzw. M2 - wielka płyta z lat 70-tych,

Jeśli ktoś wie o jakichś propozycjach urządzenia takiego
mieszkania (czasopisma, Internet), to bardzo proszę o informacje.
Przy tak małym metrażu rozkład jest bardzo ważny.

hmmm... opierdalasz kolegów, wymagasz zaangażowania, a sama nie bardzo
się starasz... to nie zachęca do pomocy...
wrzuć jakieś własne propozycje, przemyślenia, projekty aranżacji,
ocenimy, poprawimy, a nie tak: "dawać mi tu"...
BTW pierwsze mieszkanko chciałem urządzić funkcjonalnie, a że byłem
studentem, to budżet był bardzo ekonomiczny, napisałem do redakcji
"Cztery kąty:, opisałem swoje wymagania, preferencje, styl życia i
oczywiście budżet i dostałem po jakimś czasie list zwrotny z pięknie
rozrysowanym projektem i to w dwóch wersjach i to całkowicie za
darmo...:-) ale jak będziesz tam pisać w ten sposób jak tutaj, to na
wiele nie licz...

pozdrawiam
s_13

Data: 2011-12-26 10:47:28
Autor: Zofia

Użytkownik "s_13" <s_13@interia.pl> napisał w wiadomości news:fe547f50-f673-49d8-a3df-23624c0523d7b32g2000yqn.googlegroups.com...

[...]

opierdalasz kolegów
Słucham ???
Naucz się wpierw kultury. Przynosisz wstyd swoim rodzicom.

a nie tak: "dawać mi tu"...
No i czytać ze zrozumieniem też się naucz.

[...]
Rozumiem, że tam napisałeś uniżenie i grzecznie, bo to nie było anonimowo.

Zofia

Data: 2011-12-26 09:00:39
Autor: s_13
Jak urządzić M2 - proszę o pomoc
> opierdalasz kolegów

Słucham ???

OPIERDALASZ KOLEGÓW...

Naucz się wpierw kultury. Przynosisz wstyd swoim rodzicom.

nazywam rzeczy po imieniu... mam to po rodzicach...:-)

Rozumiem, że tam napisałeś uniżenie i grzecznie, bo to nie było anonimowo.

jakbym napisał twoim tonem, to nawet zwrotki bym nie dostał...:-)
ale widzę, że się szybko uczysz, więc trochę grzeczności i może ktoś
na tej grupie zdecyduje się jednak ci pomóc...

pozdrawiam
s_13

Data: 2011-12-27 10:34:15
Autor: Pooh
Jak urządzić M2 - proszę o pomoc
Dnia Mon, 26 Dec 2011 09:00:39 -0800 (PST), s_13 napisał(a):
OPIERDALASZ KOLEGÓW...
Otrzyj pianę z pyszczka.

--
Pooh                                 Homepage: http://www.pooh.priv.pl/
Może chociaż pościgasz się z innymi? -- -- -- -- -- -- -- -> http://zwijaj.pl/

Data: 2011-12-27 01:58:45
Autor: s_13
Jak urządzić M2 - proszę o pomoc
Otrzyj pianę z pyszczka.

ot się wyrwał...:-)
niech wątkotwórca otrze z uszu, bo nie dosłyszy (albo ma problemy z
czytaniem ze zrozumieniem, czy jak to zwał...)

pozdrawiam
s_13

Data: 2011-12-28 15:38:52
Autor: Nixe