Jak urządzić M2 - proszę o pomoc

Data: 2011-12-25 10:27:47
Autor: Zofia
Jak urządzić M2 - proszę o pomoc
Witam

Mieszkam w mieszkaniu tzw. M2 - wielka płyta z lat 70-tych,
31 m2, w tym
- pokój z szerokim oknem (i drzwiami balkonowymi) ok. 18 m2
- widna kuchnia ok. 6 m2
- łazienka z wc ok. 3,5 m2
- korytarz ok. 3 m2
Wejście z klatki schodowej do korytarza i dalej do pokoju.
Wejście do kuchni przez pokój.
W tamtym okresie takich mieszkań budowano bardzo dużo.

Chciałabym zrobić remont i urządzić to mieszkanie od nowa.

Jeśli ktoś wie o jakichś propozycjach urządzenia takiego
mieszkania (czasopisma, Internet), to bardzo proszę o informacje.
Przy tak małym metrażu rozkład jest bardzo ważny.

Ponadto jeśli gdzieś jest plan takiego mieszkania, to też byłabym
wdzięczna za namiar.

Pozdrawiam
Zofia

Data: 2011-12-25 11:41:00
Autor: Pooh
Jak urządzić M2 - proszę o pomoc
Dnia Sun, 25 Dec 2011 10:27:47 +0100, Zofia napisa(a):
Przy tak maym metrau rozkad jest bardzo wany.
Wiesz ile osb zaogi mgby tam wcisn budowniczy jachtw? Moe t drog
pj, skoro interesuje Ci maksymalne wykorzystanie miejsca :-)

A danych podaa za mao. Ile osb mieszka, co lubi, czym si zajmuj, czy
pracuj w domu itp itd.

--
- bo zaburza naturaln kolejno czytania.
- dlaczego?

Data: 2011-12-25 12:29:21
Autor: Zofia
Jak urzdzi M2 - prosz o pomoc
Przy tak maym metrau rozkad jest bardzo wany.
Wiesz ile osb zaogi mgby tam wcisn budowniczy jachtw? Moe t drog
pj, skoro interesuje Ci maksymalne wykorzystanie miejsca :-)
Moe to jest jaka myl. :-)

A danych podaa za mao. Ile osb mieszka, co lubi, czym si zajmuj, czy
pracuj w domu itp itd.
Masz racj.
Mieszkam sama. Jeli przyjmuj goci (bez noclegu), to nie wicej ni 3 osoby.
Gdy musz pracowa w domu, to wystarcza mi komputer ze skanerem i drukark.

Kiedy w czasopismach widywaam propozycje urzdzenia, ale to nigdy nawet z grubsza
nie odpowiadao mojemu rozkadowi, a przecie jest on raczej typowy.

Pozdrawiam
Zofia

Data: 2011-12-25 21:01:00
Autor: Pooh
Jak urzdzi M2 - prosz o pomoc
Dnia Sun, 25 Dec 2011 12:29:21 +0100, Zofia napisa(a):
Mieszkam sama. Jeli przyjmuj goci (bez noclegu), to nie wicej ni 3 osoby.
Gdy musz pracowa w domu, to wystarcza mi komputer ze skanerem i drukark.
Nadal nie wiemy czy waniejszy jest dla Ciebie st czy kanapa.
Czy masz setk butw czy tylko trzy pary.

Moe zatrudnij fachowca, ktry wycignie z Ciebie co potrzeba i co
zaproponuje.

--
Pooh                                 Homepage: http://www.pooh.priv.pl/
Moe chocia pocigasz si z innymi? -- -- -- -- -- -- -- -> http://zwijaj.pl/

Data: 2011-12-25 21:08:06
Autor: Zofia
Jak urzdzi M2 - prosz o pomoc
[...]

Ale jakie to ma teraz znaczenie? Nie zakadam, e mi kto na tej grupie
zaprojemtuje urzdzenie mieszkania. Chodzi mi o przykady, z ktrych
sama, biorc pod uwag moje uwarunkowania, co wybior, prawdopodobnie
rne rzeczy zmieniajc.

Pozdrawiam
Zofia

Data: 2011-12-25 22:21:33
Autor: Pooh
Jak urzdzi M2 - prosz o pomoc
Dnia Sun, 25 Dec 2011 21:08:06 +0100, Zofia napisa(a):
Chodzi mi o przykady, z ktrych
sama, biorc pod uwag moje uwarunkowania, co wybior
No to wpisz w googla "aranacja wntrz" lub co podobnego i ogldaj,
ogldaj, ogldaj. Zapominajc o ukadzie caego mieszkania i wybierajc z
tego co obejrzysz to co Ci si spodoba i co da si wykorzysta u Ciebie.
Z tych klockw potem poskadasz sobie to co chcesz.

Mi spodobao si kilka rzeczy na stronce http://www.ap-studio.pl/
Od razu mwi, e nie mam z nimi nic wsplnego, poza tym, e bieni z
ostatnich zdj widziaem na ywo wczeniej (nie wiedzc czyj to projekt).

--
Dzisiaj dziennikarstwo bardziej funkcjonuje na tej grupie, ni w tych
rzekomych mediach. I nawet kiedy tutaj si bluzga i pisze po pijaku,

Data: 2011-12-26 11:41:20
Autor: Ghost
Jak urzdzi M2 - prosz o pomoc

Uytkownik "Pooh" <news@nospam.pooh.priv.pl> napisa w wiadomoci news:101bc4vilscec.dlgpooh.priv.pl...
[...]

Slabiutkie.

Zobacz tu:
http://artdesign.pl/

Data: 2011-12-26 14:10:29
Autor: Pooh
Jak urzdzi M2 - prosz o pomoc
Dnia Mon, 26 Dec 2011 11:41:20 +0100, Ghost napisa(a):
Zobacz tu:
http://artdesign.pl/
Chyba inna liga i inne powierzchnie.

--
Pooh                                                           Zwijasz?
                                                      http://zwijaj.pl/

Data: 2011-12-25 17:46:27
Autor: anhin
Jak urządzić M2 - proszę o pomoc

Ponadto jeśli gdzieś jest plan takiego mieszkania, to też byłabym
wdzięczna za namiar.

Plan TWOJEGO mieszkania? chyba za dużo wymagasz. Może lepiej byłoby gdybyś to Ty sporządziła plan swojego mieszkania i wrzuciła gdzieś w sieć? Łatwiej byłoby coś poradzić... zwłaszcza gdybyś przy okazji napisała co właściwie chcesz osiągnąć przez nową aranżację i co Ci się nie podoba w starej.

Data: 2011-12-25 17:58:17
Autor: Zofia
[...]

W latach 70-tych był to chyba jedyny plan wg którego budowano M2 w wielkiej
płycie. Przypuszczam więc, że gdzieś w sieci takie typowe plany się znajdują.
Nie mogę jednak tego znaleźć. W Google otrzymuję tylko oferty sprzedaży,
niestety, bez planu.

Co do sporządzenia własnego planu i umieszczeniu w sieci, to nie mam pod ręką
gotowego narzędzia do tego. Jakaś podpowiedź?

Chciałabym obejrzeć jakieś przykłady żeby coś wybrać. Obecna aranżacja
już mi się znudziła, od lat taka sama, a ponadto rozmieszczenie mebli (tapczan,
telewizor, itd.) identyczna u wszystkich sąsiadów.

Pozdrawiam
Zofia

Data: 2011-12-25 18:07:58
Autor: Big Jack
Jak urzdzi M2 - prosz o pomoc
W wiadomoci
*Zofia* napisa(-a):

W latach 70-tych by to chyba jedyny plan wg ktrego budowano M2 w
wielkiej pycie. Przypuszczam wic, e gdzie w sieci takie typowe
plany si znajduj.
Nie mog jednak tego znale. W Google otrzymuj tylko oferty
sprzeday, niestety, bez planu.

A pytaa o ten plan w SM, czy te wsplnocie? Jestem niemal pewny, e tam takimi dysponuj. Kiedy ja kupowaem swoje pierwsze mieszkanie (budowa te lata '70), to dostaem plan nie tylko mieszkania, ale caego pitra (ssiednich niedzka). Oprcz tego te plan piwnicy.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-12-25 18:13:51
Autor: anhin
Jak urządzić M2 - proszę o pomoc

W latach 70-tych był to chyba jedyny plan wg którego budowano M2 w wielkiej
płycie. Przypuszczam więc, że gdzieś w sieci takie typowe plany się
znajdują.

ależ skąd. Na osiedlu z lat 70-tych, na którym przez jakiś czas mieszkałem, zbudowanym w jakichś 60% z wielkiej płyty (zmodyfikowana "cegła żerańska") a w 40% z ramy H (mieszkańcy też uważają że mieszkają w "wielkiej płycie") były co najmniej 3 różne plany mieszkań 1-pokojowych, z czego 2 odpowiadają Twojemu opisowi (widna kuchnia dostępna z pokoju, ale w jednym w przedpokoju była wydzielona miniaturowa garderoba, a w drugim szafa ścienna, dodatkowo różne były proporcje kuchni i łazienki przy podobnej powierzchni).
Unifikacja unifikacją, ale z tych samych klocków można było stawiać różne mieszkania, i bardziej ambitni architekci próbowali to robić. Zresztą samo określenie "wielka płyta" jak wyżej wspomniałem jest dość mylące i zbyt ogólne.
Dodatkowo nawet w ramach tego samego planu były możliwe przesunięcia wymiarowe, spowodowane np. położeniem względem klatek schodowych, pionów, konstrukcją loggi czy balkonu etc. A w mieszkaniach tej wielkości różnice nawet kilkunastocentymetrowe mogą być kluczowe dla projektu wnętrza.

[...]

Miarka, linijka, ołówek, kartka papieru i skaner

[...]

hmmm... więc powinno przede wszystkim być inaczej niż teraz. A jak jest teraz?

Data: 2011-12-25 18:52:52
Autor: cef
Zofia wrote:

Co do sporządzenia własnego planu i umieszczeniu w sieci, to nie mam
pod ręką
gotowego narzędzia do tego. Jakaś podpowiedź?

Kartka papieru, ołówek oraz  posiadany komputer i skaner?

Data: 2011-12-25 19:32:20
Autor: Zofia
Jak urządzić M2 - proszę o pomoc
Co do sporządzenia własnego planu i umieszczeniu w sieci, to nie mam
pod ręką gotowego narzędzia do tego. Jakaś podpowiedź?

Kartka papieru, ołówek oraz  posiadany komputer i skaner?

Znalazłam nawet plan otrzymany dawno temu ze spółdzielni, mocno zniszczony.
Problem jednak w tym, że skaner mam aktualnie zepsuty :-(.
Spróbuję ten plan przerysować.

Pisząc o narzędziu miałam na myśli program, który kiedyś miałam, a który właśnie
do takiego planowania służył. Nie pamiętam jednak jak się nazywał.

Pozdrawiam
Zofia

Data: 2011-12-25 20:31:01
Autor: Zofia
Jak urządzić M2 - proszę o pomoc
Narysowany plan znajduje się pod adresem:
http://www.voila.pl/217/3yfe8

Pozdrawiam
Zofia

Data: 2011-12-25 20:37:26
Autor: anhin
Jak urządzić M2 - proszę o pomoc

Narysowany plan znajduje się pod adresem:
http://www.voila.pl/217/3yfe8

aha... a wymiary poprzeczne ('pionowe')? Rozumiem, że można je obliczyć z powierzchni, ale w ten sposób nie całkiem się zgadzają :-(

Data: 2011-12-25 20:52:22
Autor: Zofia
[...]

Niczego nie mierzyłam, przerysowałam z planu, który znalazłam w teczce
z dokumentami ze spółdzielni.
Oczywiście mogę to zrobić, ale chyba nie o wymiary na tym etapie chodzi.
Pytałam o miejsce (czasopisma, Internet), w którym mogłabym znaleźć
przykłady urządzenia takiego mieszkania, a nie o zaplanowanie konkretnej
aranżacji..Zaplanowanie bowiem wymagałoby już teraz nie tylko precyzyjnego
wymierzenia każdego odcinka ściany, ale także wszystkich mebli, przy założeniu,
że zostawię stare meble. Nie jest to pewne.
Moje meble są stare, z okresu największych trudności w kupieniu czegokolwiek,
więc zakładam raczej zakup nowych mebli
Szukam przykładów aranżacje mieszkania rozkładem możliwie najbardziej zbliżonego
do mojego. Przy tak małym metrażu przykłady muszą dotyczyć sytuacji podobnych.

Pozdrawiam
Zofia

Data: 2011-12-25 22:49:16
Autor: Bydl
On 2011-12-25 19:52:22 +0000, "Zofia" <abc@def.com> said:

Pytaam o miejsce (czasopisma, Internet), w ktrym mogabym znale
przykady urzdzenia takiego mieszkania

Nie znajdziesz.
Bo nie ma.
Dlaczego?
Bo nikt nie zna wymiarw...

, a nie o zaplanowanie konkretnej
aranacji..

I chwaa niebiosom.

Zaplanowanie bowiem wymagaoby ju teraz nie tylko precyzyjnego
wymierzenia kadego odcinka ciany,

BINGO!

Szukam przykadw aranacje mieszkania rozkadem moliwie najbardziej zblionego
do mojego.

Powodzenia!
Ggle maj szwankujcy rozpoznawanie obrazw, s wyszukiwarki, ktre znajduj w sieci wskazany obrazek.
Ale jeszcze nie ma wyszukiwarek: "Komputer! Znajd w sieci rne aranacje mojego mieszkania".
Ba! Nawet gdyby bya, to komputerowi temusiaabypowiedzie jakie masz wymiary lokum.

 Przy tak maym metrau przykady musz dotyczy sytuacji podobnych.

Oczywicie nie.

--
Bydl

Data: 2011-12-25 23:20:36
Autor: Andrzej Lawa
Jak urzdzi M2 - prosz o pomoc
W dniu 25.12.2011 17:58, Zofia pisze:

Co do sporzdzenia wasnego planu i umieszczeniu w sieci, to nie mam pod
rk gotowego narzdzia do tego. Jaka podpowied?

Kartka papieru. Owek. Linijka. Miarka.

Data: 2011-12-26 01:10:17
Autor: Zofia
Jak urzdzi M2 - prosz o pomoc
Co do sporzdzenia wasnego planu i umieszczeniu w sieci, to nie mam pod
rk gotowego narzdzia do tego. Jaka podpowied?

Kartka papieru. Owek. Linijka. Miarka.

Masz refleks. :-)

Pozdrawiam
Zofia

Data: 2011-12-26 01:19:35
Autor: s_13
Jak urzdzi M2 - prosz o pomoc
Mieszkam w mieszkaniu tzw. M2 - wielka pyta z lat 70-tych,

Jeli kto wie o jakich propozycjach urzdzenia takiego
mieszkania (czasopisma, Internet), to bardzo prosz o informacje.
Przy tak maym metrau rozkad jest bardzo wany.

hmmm... opierdalasz kolegw, wymagasz zaangaowania, a sama nie bardzo
si starasz... to nie zachca do pomocy...
wrzu jakie wasne propozycje, przemylenia, projekty aranacji,
ocenimy, poprawimy, a nie tak: "dawa mi tu"...
BTW pierwsze mieszkanko chciaem urzdzi funkcjonalnie, a e byem
studentem, to budet by bardzo ekonomiczny, napisaem do redakcji
"Cztery kty:, opisaem swoje wymagania, preferencje, styl ycia i
oczywicie budet i dostaem po jakim czasie list zwrotny z piknie
rozrysowanym projektem i to w dwch wersjach i to cakowicie za
darmo...:-) ale jak bdziesz tam pisa w ten sposb jak tutaj, to na
wiele nie licz...

pozdrawiam
s_13

Data: 2011-12-26 10:47:28
Autor: Zofia
Jak urzdzi M2 - prosz o pomoc

Uytkownik "s_13" <s_13@interia.pl> napisa w wiadomoci news:fe547f50-f673-49d8-a3df-23624c0523d7b32g2000yqn.googlegroups.com...

[...]

opierdalasz kolegw
Sucham ???
Naucz si wpierw kultury. Przynosisz wstyd swoim rodzicom.

a nie tak: "dawa mi tu"...
No i czyta ze zrozumieniem te si naucz.

[...]
Rozumiem, e tam napisae unienie i grzecznie, bo to nie byo anonimowo.

Zofia

Data: 2011-12-26 09:00:39
Autor: s_13
Jak urzdzi M2 - prosz o pomoc
> opierdalasz kolegw

Sucham ???

OPIERDALASZ KOLEGW...

Naucz si wpierw kultury. Przynosisz wstyd swoim rodzicom.

nazywam rzeczy po imieniu... mam to po rodzicach...:-)

Rozumiem, e tam napisae unienie i grzecznie, bo to nie byo anonimowo.

jakbym napisa twoim tonem, to nawet zwrotki bym nie dosta...:-)
ale widz, e si szybko uczysz, wic troch grzecznoci i moe kto
na tej grupie zdecyduje si jednak ci pomc...

pozdrawiam
s_13

Data: 2011-12-27 10:34:15
Autor: Pooh
Jak urzdzi M2 - prosz o pomoc
Dnia Mon, 26 Dec 2011 09:00:39 -0800 (PST), s_13 napisa(a):
OPIERDALASZ KOLEGW...
Otrzyj pian z pyszczka.

Data: 2011-12-27 01:58:45
Autor: s_13
Jak urzdzi M2 - prosz o pomoc
Otrzyj pian z pyszczka.

ot si wyrwa...:-)
niech wtkotwrca otrze z uszu, bo nie dosyszy (albo ma problemy z
czytaniem ze zrozumieniem, czy jak to zwa...)

pozdrawiam
s_13

Data: 2011-12-28 15:38:52
Autor: Nixe
Jak urzdzi M2 - prosz o pomoc
W dniu 2011-12-27 10:58, s_13 pisze:

ot si wyrwa...:-)

Nie, to Ty si wyrwae.
Totalnie bez sensu.

N.

Data: 2011-12-28 15:41:34
Autor: Nixe
W dniu 2011-12-25 10:27, Zofia pisze:
[...]

Może warto napisać do któregoś z magazynów tematycznych z prośbą o pomoc w takiej aranżacji? Z tego, co wiem, to świadczą takie usługi nieodpłatnie i bez większych problemów.
A tak poza tym pozostaje Ci po prostu szukanie na piechotę w googlach, magazynach, katalogach.

N.

Data: 2011-12-28 15:44:16
Autor: Kris
Użytkownik "Nixe"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jdf9qs$k5l$2@inews.gazeta.pl...

Może warto napisać do któregoś z magazynów tematycznych z prośbą o pomoc w takiej aranżacji?

Tylko mniej roszczeniowym tonem niż tutaj;)

A tak poza tym pozostaje Ci po prostu szukanie na piechotę w googlach, magazynach, katalogach.

Albo podjechać do Ikei i popatrzeć, mają tam gotowe rozwiązania na niewielkie mieszkania

Data: 2011-12-28 15:56:06
Autor: Zofia

Użytkownik "Kris" <kszysztofcWYWAL@wp.pl> napisał w wiadomości news:jdfa03$m4m$1inews.gazeta.pl...

Może warto napisać do któregoś z magazynów tematycznych z prośbą o pomoc w takiej aranżacji?

Tylko mniej roszczeniowym tonem niż tutaj;)

A możesz zacytować choćby jedno MOJE zdanie,
które było "roszczeniowe"?
Ludzie, czy Wy nie umiecie czytać?
To osoby odpowiadające wmawiały mi, że oczekiwałam
pomocy w aranżacji mojego mieszkania. NIE i jeszcze raz NIE.
Prosiłam tylko o informacje gdzie (czasopisma, Internet) można
znaleźć przykłady urządzenia małego mieszkania, typowego,
jak mi się wydaje. Liczyłam na to, że ktoś przeglądając czasopisma
lub Internet na takie miejsca natrafił i mógłby podać gdzie to było.
Nawet plan mojego mieszkania podałam tylko dlatego, że ktoś
sugerował, że powinnam to zrobić.

Zofia

Data: 2011-12-28 17:26:55
Autor: anhin
Jak urządzić M2 - proszę o pomoc

Nawet plan mojego mieszkania podałam tylko dlatego, że ktoś
sugerował, że powinnam to zrobić.

ktoś, znaczy ja. Zapewne ta sugestia była natrętna i nie na miejscu, ale wydawało mi się, że znając plan mieszkania łatwiej będzie coś doradzić, cytuję:
"Przy tak małym metrażu rozkład jest bardzo ważny. "
niestety nie zauważyłem że p.t. wątkotwórczyni jest zainteresowana wyłącznie gotowymi rozwiązaniami, a nie radami. Bardzo mi z tego powodu przykro i przepraszam p.t. wątkotwórczynię za doznane w związku z tym niedogodności. Przyznam się nawet, że gotów byłem narysować na przedstawionym planie parę wariantów aranżacji, ale na szczęście rozwój dyskusji w wątku uchronił mnie przed narzuceniem p.t. wątkotwórczyni, niepotrzebnej i bezsensownej pomocy. Życzę w związku z tym owocnych poszukiwań gotowych rozwiązań w sieci i bibliotekach.

Data: 2011-12-28 17:48:56
Autor: Zofia

Użytkownik "anhin" <anhin@o2.pl> napisał w wiadomości news:jdfg0s$kig$1mx1.internetia.pl...

[...]

Ale skąd pomysł, że oczekuję doradzenia ? Nigdzie nic takiego nie pisałam.
Zaczynając wątek nawet nie przyszło mi do głowy żeby prosić o radę
jak mam urządzić moje mieszkanie. Stąd od początku moje opory co do
podawania ile osób, jakie zaintersowania, jakie wymiary itd. Nie o to mi
chodziło.

cytuję:
"Przy tak małym metrażu rozkład jest bardzo ważny. "
Tak i podałam mój rozklad po to żeby poinformować jakie mieszkanie mam na myśli.
Te mieszkania od lat 70-tych są tak typowe, że każdy, kto w takim mieszkaniu był,
mógł od razu skojarzyć o jakie mieszkanie mi chodzi i ewentualnie przypomnieć
sobie czy przykładów urządzenia takiego mieszkania nie widział gdzieś w Internecie
lub jakimś czasopiśmie. I tyle.

Dalszy sarkazm w Twoim newsie jest zupełnie  nie na miejscu.

Z mojej strony EOT. Nie ma sensu dalej czegokolwiek wyjaśniać.

Za wszystkie odpowiedzi dziękuję.

Zofia

Data: 2011-12-28 18:11:02
Autor: anhin
[...]

no właśnie nie są aż tak typowe, co usiłowałem Ci uzmysłowić. Jak rozumiem, kontrprzykłady Cię nie interesują, być może po prostu nie widziałaś innego planu M2 z lat 70-tych i nie dopuszczasz możliwości istnienia innych planów mieszkań.

Dalszy sarkazm w Twoim newsie jest zupełnie nie na miejscu.

to co napisałem wyżej wydaje mi się częściowym usprawiedliwieniem sarkazmu. Prośba o plan nie była zamachem na Twoją prywatność, tylko próbą uściślenia o czym właściwie mówimy. Też nie wydaje mi się żeby ktokolwiek z dyskutantów zmuszał Cię do przyjęcia nieproszonych rad, a np. Bydlę całkiem sensownie wytłumaczył Ci dlaczego Twoje oczekiwania są niezbyt rozsądne. W tej sytuacji można Ci tylko życzyć powodzenia w samodzielnym poszukiwaniu gotowych rozwiązań projektowych.

Data: 2011-12-28 19:03:16
Autor: Qrczak
Jak urządzić M2 - proszę o pomoc
Dnia 2011-12-28 15:56, niebożę Zofia wylazło do ludzi i marudzi:

[...]

Wydaje Ci się.

Liczyłam na to, że ktoś przeglądając czasopisma
lub Internet na takie miejsca natrafił i mógłby podać gdzie to było.
Nawet plan mojego mieszkania podałam tylko dlatego, że ktoś
sugerował, że powinnam to zrobić.

http://fotoforum.gazeta.pl/71,1,794.html

Qra

Data: 2011-12-28 19:30:37
Autor: Zofia

Użytkownik "Qrczak" <qrka@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jdfll4$sco$1inews.gazeta.pl...

http://fotoforum.gazeta.pl/71,1,794.html

Wielkie dzięki.
To forum to kopalnia wiedzy, daleko wykraczająca
poza moje oczekiwania. :-)

Pozdrawiam
Zofia

Data: 2011-12-28 15:59:47
Autor: Nixe
W dniu 2011-12-28 15:44, Kris pisze:
[...]

O to też niezły pomysł.
Albo w ogóle przejrzeć katalogi IKEI z ostatnich lat (może mają jakieś archiwa)

N.
co do tonu roszczeniowego Zofii to szczerze mówiąc nie zauważyłam ;-)

Data: 2011-12-28 13:06:44
Autor: s_13
Jak urzdzi M2 - prosz o pomoc
co do tonu roszczeniowego Zofii to szczerze mwic nie zauwayam ;-)

masz, widz, jakie oglne problemy z percepcj, nie zauwaya te,
e kilka postw wczeniej zapodaem pomys z napisaniem do jakiego
magazynu i opisaem tego skutki... ale... ot wyrwao ci si... :-)

pozdrawiam
s_13

Data: 2011-12-28 22:24:59
Autor: Nixe
Jak urzdzi M2 - prosz o pomoc
W dniu 2011-12-28 22:06, s_13 pisze:
[...]

Jakby Ci tu delikatnie ...
A moe jednak nie.
Nie ma sensu.

N.

Data: 2011-12-28 23:54:49
Autor: s_13
Jak urzdzi M2 - prosz o pomoc
Jakby Ci tu delikatnie ...
A moe jednak nie.
Nie ma sensu.

nie jest dobrze... nawet enter z delete ci si ju miesza...

pozdrawiam
s_13

Data: 2011-12-28 16:08:25
Autor: Zofia

Użytkownik "Nixe" <nixe@nixe.pl> napisał w wiadomości news:jdfat0$p63$2inews.gazeta.pl...

Albo w ogóle przejrzeć katalogi IKEI z ostatnich lat (może mają jakieś archiwa)
Dziękuję.
To jest bardzo dobry pomysł. Co prawda nie wiem w tej chwili jak do nich
dotrzeć, ale może mi się uda. To byłoby najlepsze źródło pomysłów.

Ponadto już myślałam o tym żeby wybrać się do biblioteki i przeszukać
czasopisma związane z urządzaniem mieszkań. Pewnie niewiele będzie
tam przykladów mieszkania tak małego jak moje, ale myślę, że warto
to przejrzeć.

co do tonu roszczeniowego Zofii to szczerze mówiąc nie zauważyłam ;-)
Za to też dziękuję.

Pozdrawiam
Zofia

Jak urządzić M2 - proszę o pomoc