Jak ustalic NIP osoby zmarlej

Data: 2011-10-29 11:47:42
Autor: Dysiek
Jak ustalic NIP osoby zmarlej
Witam

Odziedziczylem spadek droga sadowa i chciabym wypelnic papiery do US, niestety nie mam NIP-u zmarlego, a mieszal on kilkadziesiat km ode mnie. Jak ustalic NIP? Wystarczy podejsc do dowolnego US?

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2011-10-29 10:03:30
Autor: Wojciech Bancer
On 2011-10-29, Dysiek <brak@brak.pl> wrote:

[...]

Odziedziczylem spadek droga sadowa i chciabym wypelnic papiery do US, niestety nie mam NIP-u zmarlego, a mieszal on kilkadziesiat km ode mnie. Jak ustalic NIP? Wystarczy podejsc do dowolnego US?

NIP jest na sporej ilo¶ci dokumentów - PIT-11, zeznaniach podatkowych,
dokumentach założycielskich firmy, czasem różnego rodzaju umowach.
Je¶li mimo wszystko nie umiesz żadnego dokumentu znaleĽć, to ja bym zwyczajnie
zadzwonił do Urzędu Skarbowego (wła¶ciwego dla osoby zmarłej) i zapytał
ich jak post±pić by NIP uzyskać.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2011-10-29 12:14:34
Autor: Dysiek
Jak ustalic NIP osoby zmarlej
NIP jest na sporej ilo¶ci dokumentów - PIT-11, zeznaniach podatkowych,
dokumentach założycielskich firmy, czasem różnego rodzaju umowach.

Nie dysponuje takimi rzeczami niestety - spadek jest po dalekiej rodzinie.

Je¶li mimo wszystko nie umiesz żadnego dokumentu znaleĽć, to ja bym zwyczajnie
zadzwonił do Urzędu Skarbowego (wła¶ciwego dla osoby zmarłej) i zapytał
ich jak post±pić by NIP uzyskać.

Chyba tak zrobie, ale myslalem, ze moze ktos bedzie umial cos podpowiedziec :-)

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2011-10-29 13:08:43
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Jak ustalic NIP osoby zmarlej
W dniu 2011-10-29 12:14, Dysiek pisze:
NIP jest na sporej ilości dokumentów - PIT-11, zeznaniach podatkowych,
dokumentach założycielskich firmy, czasem różnego rodzaju umowach.
Nie dysponuje takimi rzeczami niestety - spadek jest po dalekiej rodzinie.
Jeśli mimo wszystko nie umiesz żadnego dokumentu znaleźć, to ja bym
zwyczajnie
zadzwonił do Urzędu Skarbowego (właściwego dla osoby zmarłej) i zapytał
ich jak postąpić by NIP uzyskać.
Chyba tak zrobie, ale myslalem, ze moze ktos bedzie umial cos podpowiedziec
:-)

Pamiętaj, że UoODO nie dotyczy zmarłych, więc na pyskówki z tępym urzędnikami przygotuj się w wyciąg z tejże :)

--
          Czas na odwaĹĽne decyzje:

=>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

Data: 2011-10-31 18:44:09
Autor: _±ćęłń󶼿.
Jak ustalic NIP osoby zmarlej
NA pewno znasz ostatnie miejsce zamieszkania zmarłego, jego inne dane, IMHO bez NIP-u Cię nie rozstrzelaj±, sami sobie ustal±.

Data: 2011-10-31 11:30:58
Autor: HatMan
Jak ustalic NIP osoby zmarlej

Użytkownik "Wojciech Bancer" <proteus@post.pl> napisał w wiadomo¶ci
On 2011-10-29, Dysiek <brak@brak.pl> wrote:

[...]
(..)
Je¶li mimo wszystko nie umiesz żadnego dokumentu znaleĽć, to ja bym
zwyczajnie
zadzwonił do Urzędu Skarbowego (wła¶ciwego dla osoby zmarłej)

[OT]
??? To one - owe osoby zmarłe - też maj± tam USy ???
Sformułowanie hm...

--
HatMan

Jak ustalic NIP osoby zmarlej