Jak usun±æ immo?

Data: 2010-08-01 00:41:19
Autor: Krzysiek Niemkiewicz
Jak usun±æ immo?
U¿ytkownik "maurycy123" napisa³:

Immo nie dzia³a. Nie jest jednak potrzebne.
Czy jest jaki¶ sposób aby od³±czyæ immo bez przeprogramowywania komputera?

Ostatnio na szrocie kupi³em do mojego golfa kompletn± stacyjkê z kluczykiem za 50z³. Do escorta nie powinna byæ dro¿sza. Wystarczy prze³o¿yæ cewkê od immobilizera i bêbenek stacyjki i bêdziesz mia³ naprawione. Jedyny minus, ¿e bêdziesz mia³ inny kluczyk do stacyjki i inny do drzwi. Chyba ¿e na szrocie z rozbitka wyci±gniesz jeszcze bêbenki z zamków.

--
Krzysiek Niemkiewicz - inicja³y[at]post.pl
-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --

Data: 2010-08-01 09:50:45
Autor: maurycy123
Jak usun±æ immo?
[...]

Sama stacyjka mo¿e nie pomóc.
Do p³ytki z immo dochodz± 4 przewody. Z mas± nie by³o problemów.
Metod± "macajewa" podali¶my zasilanie na immo.
P³ytka zaczê³a sie grzaæ. Obawiam siê, ¿e posz³a do krainy wiecznych szrotów ;-)
Nie mogê namierzyæ schematu escorta i nie wiem czy immo komunikuje siê z komputerem za pomoc± jakiej¶ transmisji czy tylko podaje sygna³ na komputer.

Pozdrawiam.
Maurycy123.

Data: 2010-08-01 11:44:08
Autor: P_ablo
Jak usun±æ immo?
U¿ytkownik "maurycy123" <maurycy123@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i3390o$h3o$1news.onet.pl...

Sama stacyjka mo¿e nie pomóc.
Do p³ytki z immo dochodz± 4 przewody. Z mas± nie by³o problemów.
Metod± "macajewa" podali¶my zasilanie na immo.

Ile mu tam podales?

Nie mogê namierzyæ schematu escorta i nie wiem czy immo komunikuje siê z komputerem za pomoc± jakiej¶ transmisji czy tylko podaje sygna³ na
komputer.

No mozesz mo na "spróbe" podac te 12... ;)

--
Picasso

Data: 2010-08-01 12:44:31
Autor: maurycy123
Jak usun±æ immo?

Ile mu tam podales?
12v

No mozesz mo na "spróbe" podac te 12... ;)

Chyba jednak jest tam jaka¶ transmisja.
Przyk³adanie napiêcia albo zwieranie koñcówek nic nie daje.
Ewentualnie uwalili¶my komputer ;-)
Mia³bym schemat to co¶ bym wiedzia³.
Metoda "macajewa" zawiod³a.

Pozdrawiam.
Maurycy123.

Data: 2010-08-01 13:19:50
Autor: maurycy123
Jak usun±æ immo?
Do p³ytki z immo dochodz± 4 przewody. Z mas± nie by³o problemów.
Metod± "macajewa" podali¶my zasilanie na immo.
P³ytka zaczê³a sie grzaæ. Obawiam siê, ¿e posz³a do krainy wiecznych szrotów ;-)

Ma³± poprawka. Doczyta³em, ¿e immo znajduje siê prawdopodobnie z prawej strony na s³upku od strony pasa¿era.
Mo¿e to kto¶ potwierdziæ lub zaprzeczyæ?
Napiêcie podawali¶my na p³ytkê przy stacyjce.

Data: 2010-08-01 14:24:57
Autor: maurycy123
Jak usun±æ immo?

Ma³± poprawka. Doczyta³em, ¿e immo znajduje siê prawdopodobnie z prawej
strony na s³upku od strony pasa¿era.
Mo¿e to kto¶ potwierdziæ lub zaprzeczyæ?
Napiêcie podawali¶my na p³ytkê przy stacyjce.

Wiêksza poprawka ;-)
Tam jest komputer a nie immo.

Jak usun±æ immo?