Jak usunąc rysy na panelach

Data: 2010-03-31 15:30:41
Autor: Ramzes
Jak usunąc rysy na panelach
Jak w tamacie
Jak usunąc drobne rysy na panelach podłogowych ?
Jakie środki polecacie czy są może jakieś domowe sposoby?

Data: 2010-03-31 15:39:56
Autor: krys
Jak usunąc rysy na panelach
Ramzes wrote:

Jak w tamacie
Jak usunąc drobne rysy na panelach podłogowych ?
Jakie środki polecacie czy są może jakieś domowe sposoby?

Ja na swoich usuwałam jakimś mleczkiem. Sprawdź, jak działa w niewidocznym miejscu, róznie może być.
J.

Data: 2010-04-01 00:07:01
Autor: pawelWN
Jak usunąc rysy na panelach

Użytkownik "Ramzes" <jary21@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hoviqh$5fc$1@inews.gazeta.pl...
Jak w tamacie
Jak usunąc drobne rysy na panelach podłogowych ?
Jakie środki polecacie czy są może jakieś domowe sposoby?

Spróbuj tym:
LaminatCleaner firmy www.Loba.de
http://www.loba.de/pages_pl/lobacare/lobacare_prod_detail.php?prod=LOBACARE%AE+LaminatCleaner&id=128
u mnie zlikwidowało wiele drobnych rys.

Data: 2010-03-31 17:22:09
Autor: bacique
Jak usunąc rysy na panelach
On 1 Kwi, 00:07, "pawelWN" <x...@vv.pl> wrote:
Użytkownik "Ramzes" <jar...@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup

> Jak w tamacie
> Jak usunąc drobne rysy na panelach podłogowych ?
> Jakie środki polecacie czy są może jakieś domowe sposoby?

> [...]

duze glebokie rysy szpachla, a male laminatem - generalnie zywot
paneli jest krotki, max 10 lat

http://polishpopulationclock.prv.pl/

Data: 2010-04-01 20:39:37
Autor: Koteczek
Jak usunąc rysy na panelach
prima aprilis? Wymienic na nowe najtwardsze jakie maja w handlu ale to i tak g...

Jak usunąc rysy na panelach