Jak usunąć wiloć?

Data: 2014-03-26 18:17:24
Autor: Jeffrey
Jak usunąć wiloć?
Citizen wrote:
Woda dostawała się przez jakiś czas pod prawie
całkowicie zabudowaną wannę.
Przyczyna dostawania się wody została usunięta.

Jak teraz usunąć wilgoć i brzydki zapach spod wanny?
Dojście pod wannę jest przez możliwość zdejmowania
paska glazury na wypadek konieczności zamknięcia
zaworów.

Bardzo proszę o podanie sprawdzonych rad.

Citizen

a włożysz przez tą dziurę jakiś piecyk elektryczny?

jeffrey

Data: 2014-03-26 20:44:23
Autor: Big Jack
Jak usunąć wiloć?
W wiadomości
*Citizen* napisał(-a):

a włożysz przez tą dziurę jakiś piecyk elektryczny?

Nie.

Piecyka to ja bym tam nie upychał, ale wietrzenie to bym już zafundował. Oldschoolowy odkurzacz odwrotnie podłączony może by zdał egzamin? Tylko że proces może zająć nawet kilka dni i albo odkurzacz, albo domownicy mogliby tego nie wytrzymać. Może wentylator?

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2014-03-27 21:00:04
Autor: Jeffrey
Jak usunąć wiloć?
*Citizen* napisał(-a):

[...]

wentylator to chyba jeden z lepszych pomysłów, może być taki z farelki to łatwiej go wycelować

jeffrey

Data: 2014-03-27 13:11:41
Autor: kogutek444
Jak usunąć wiloć?
W dniu czwartek, 27 marca 2014 21:00:04 UTC+1 użytkownik Jeffrey napisał:
Big Jack wrote:

> [...]

wentylator to chyba jeden z lepszych pomysłów, może być taki z farelki to łatwiej go wycelować

Wystarczy. ja bym nie grzał ciepłym powietrzem. Takie coś powinno wysychać wolno. Mniejsze ryzyko związane z grzybami itp. Wstawił bym w dziurę wentylator taki jak jest w zasilaczu w komputerze. I niech mieli powietrze do jesieni. Oczywiście wylot powietrza musi gdzieś u góry być.

Data: 2014-03-28 07:42:54
Autor: Przesmiewca
Jak usunąć wiloć?
kogutek444@gmail.com napisał(a):

Wystarczy. ja bym nie grzał ciepłym powietrzem. Takie coś powinno wysychać wolno.

Powinno bo kogutek sobie tak wymyslil?

Mniejsze ryzyko związane z grzybami itp.

A jasne.

stawił bym w dziurę wentylator taki jak jest w zasilaczu w komputerze
. I niech mieli powietrze do jesieni. Oczywiście wylot powietrza musi gdzieś u góry być.

Niech mieli powietrze do jesieni i systematycznie rozsiewa zarodniki po chalupie.
Super porada. Za lekarza mu zaplacisz?

Nie dosc, ze jestes za tepy, zeby poprawnie lamac linie piszac na newsy i nie rozumiesz
co do ciebie sie mowi, to do tego sadzisz ortografy i bzdety doradzasz.

Data: 2014-03-28 05:29:40
Autor: kogutek444
Jak usunąć wiloć?
W dniu piątek, 28 marca 2014 07:42:54 UTC+1 użytkownik Przesmiewca napisał:
> [...]

co do ciebie sie mowi, to do tego sadzisz ortografy i bzdety doradzasz.

spierdalaj na bambus.

Jak usunąć wiloć?