Jak usun±ælokatorów?

Data: 2010-01-31 13:57:42
Autor: Budzik
Jak usun±ælokatorów?
Osobnik posiadaj±cy mail manfred1@poczta.onet.pl napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

Witam serdecznie. Od niedawna wynajmuje swoje mieszkanie ma³¿eñstwu.
Od tego oczywi¶cie op³acam do US podatek. Niestety nie spisa³em z nimi
umowy. Ostatnio stali sie na tyle uci±¿liwi, ¿e postanowi³em im
wypowiedzieæ wynajem. Dostali na to sze¶æ dni. Niestety wg nich maj±
prawo do miesiêcznego wypowiedzenia ( oni tak twierdz±) Przyczyn±
wypowiedzenia jest w g³ównej mierze to ¿e przez kilka miesiêcy nie
chcieli usun±æ usterki w wyniku której zalewali poni¿ej s±siada. Ma³o
tego zepsu³ im siê bojler który cieknie i niszczy mi wannê. Nie chc±
naprawiæ tej usterki twierdz±c ¿e to nale¿y do mnie. Powtarzam nie ma ¿adnej umowy co do tej kwestii. W jaki sposób mogê usun±æ tych
lokatorów z mojego mieszkania.

hm
a rzeczywiscie tak jest, ze to oni maja naprawic a nie wlasciciel mieszkania?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")

Jak usun±ælokatorów?