Jak usun±ćlokatorów?

Data: 2010-01-31 15:25:32
Autor: Jotte
Jak usun±ćlokatorów?
W wiadomo¶ci news:354f.00000221.4b647528newsgate.onet.pl manfred
<manfred1@poczta.onet.pl> pisze:

Od niedawna wynajmuje swoje mieszkanie małżeństwu. Od
tego  oczywi¶cie opłacam do US podatek. Niestety nie spisałem z nimi
umowy.
Na jakiej podstawie odrowadzasz podatek skoro nie ma umowy?
Sk±d wiadomo jakie to maj± być kwoty? Czy posiadasz dowody wpłat wraz z ich tytułem?

--
Jotte

Data: 2010-01-31 07:59:33
Autor: badzio
Jak usun±ćlokatorów?
<manfr...@poczta.onet.pl> pisze:

> Od niedawna wynajmuje swoje mieszkanie małżeństwu. Od
> tego  oczywi¶cie opłacam do US podatek. Niestety nie spisałem z nimi
> umowy.

Na jakiej podstawie odrowadzasz podatek skoro nie ma umowy?

Moze mieli umowe ustna? :)

Data: 2010-01-31 17:06:08
Autor: Jotte
Jak usun±ćlokatorów?
W wiadomo¶ci
badzio <badzio@gmail.com> pisze:

[...]
A może zawart± w języku migowym? :)

--
Jotte

Data: 2010-02-01 10:46:42
Autor: Maddy
Jak usunąćlokatorów?

Data: 2010-02-01 08:49:56
Autor: witek
Jak usunąćlokatorów?

Data: 2010-02-01 15:56:28
Autor: Andrzej Lawa
Jak usunąćlokatorów?

Data: 2010-02-01 10:33:52
Autor: witek
Jak usunąćlokatorów?

Data: 2010-02-02 08:07:10
Autor: Andrzej Lawa
Jak usunąćlokatorów?
witek pisze:

Jest umowa tylko ustna - kiedy to do ciebie wreszcie dotrze??

Alez dotarło.
Ktoś wcześniej napisal, ze jak nie ma umowy na papierze, to nie ma umowy.
Wiec pokazuje do jakich absurdow mozna by dojsc gdyby tak rzeczywiscie
bylo.

A to przepraszam - nie pamiętałem, to to pisał i myślałem, że to ciągle
ta sama osoba ;)

Data: 2010-02-01 11:20:11
Autor: Liwiusz
Jak usunąćlokatorów?

Data: 2010-02-01 15:03:18
Autor: Jotte
Jak usunąćlokatorów?

Data: 2010-02-01 15:46:39
Autor: Maddy
Jak usunąćlokatorów?

Data: 2010-02-01 08:52:07
Autor: witek
Jak usunąćlokatorów?

Data: 2010-02-01 16:04:21
Autor: Jotte
Jak usunąćlokatorów?

Data: 2010-02-02 18:07:32
Autor: manfred
Jak usun±ćlokatorów?

Na jakiej podstawie odrowadzasz podatek skoro nie ma umowy?
Sk±d wiadomo jakie to maj± być kwoty? Czy posiadasz dowody wpłat wraz z ich tytułem?
???????????????????????????????????????????????????????????????????????

Tak posiadam rachunki które sam wypisuje i oddaje im oryginał sam zostawiaj±c sobie podpisany przez najemce kopie. Umowa ustna jest no bo przecież ugadałem sie ile mi maj± płacić do kiedy. --

Data: 2010-02-02 18:40:27
Autor: Jotte
Jak usun±ćlokatorów?
W wiadomo¶ci news:6915.0000001b.4b685bd4newsgate.onet.pl manfred
<manfred1WYTNIJTO@poczta.onet.pl> pisze:

[...]
No, to to już co¶, jaki¶ dowód.
Chociaż naprawdę nie rozumiem czemu pomijać zawieranie takich umów w formie pisemnej, nie budz±cej w±tpliwo¶ci.
Niemniej dalej IMO masz kłopot.
Dałe¶ chatę z działaj±cym bojlerem, masz z popsutym. A weĽ teraz udowodnij, że był dobry jak wynajmowałe¶. Takie rzeczy zawiera się w umowie jak również kwestie odpowiedzialno¶ci itp.
Staram się o tym jak najwięcej dowiadywać, bo zakupiłem lokal na cele inwestycyjne i też nie wszystko wiem jak zrobić aby nie być w plecy.

--
Jotte

Jak usun±ćlokatorów?