Jak uszczelnic 20-letnie okno PCV?

Data: 2020-11-10 13:45:20
Autor: ąćęłńóśźż
Jak uszczelnic 20-letnie okno PCV?
Lokator narzeka, że mu wieje z okna.
Okno rok 1997 mniej więcej, nazwa profilu wyleciała mi z głowy (trzyliterowy skrót, chyba w Gliwicach skręcali).
Ogl±dałem, uszczelki całe, choć cieniutkie jak pergamin.
Okucia obwiedniowe na miejscu przynajmniej na oko, podkręciłem wałeczki "na nos" ale bez wielkiego efektu.
Problem, że to kawał okna jednoskrzydłowego 150x150 (wymiar w ¶wietle muru, skrzydło odrobinę mniejsze), wentylacja mechaniczna więc podci¶nienie, do tego X piętro.
PYTANIA:
Jest sens próbować uszczelniać tak, żeby zachować otwieranie skrzydła, czy po prostu pogodzić się z "zaklejeniem" na zimę (lokator by wolał pozostawić otwieranie dla "wietrzenia")?
Macie pomysł, jak/czym uszczelniać?
Mi różne przychodz± do głowy (robiłem kiedy¶ "w branży"), ale często wymagałyby egzotycznych materiałów (przykładowo "puchn±ce uszczelki").

Jak uszczelnic 20-letnie okno PCV?