Jak uszczelnic 20-letnie okno PCV?

Data: 2020-11-10 13:45:20
Autor: ąćęłńóśźż
Jak uszczelnic 20-letnie okno PCV?
Lokator narzeka, że mu wieje z okna.
Okno rok 1997 mniej więcej, nazwa profilu wyleciała mi z głowy (trzyliterowy skrót, chyba w Gliwicach skręcali).
Oglądałem, uszczelki całe, choć cieniutkie jak pergamin.
Okucia obwiedniowe na miejscu przynajmniej na oko, podkręciłem wałeczki "na nos" ale bez wielkiego efektu.
Problem, że to kawał okna jednoskrzydłowego 150x150 (wymiar w świetle muru, skrzydło odrobinę mniejsze), wentylacja mechaniczna więc podciśnienie, do tego X piętro.
PYTANIA:
Jest sens próbować uszczelniać tak, żeby zachować otwieranie skrzydła, czy po prostu pogodzić się z "zaklejeniem" na zimę (lokator by wolał pozostawić otwieranie dla "wietrzenia")?
Macie pomysł, jak/czym uszczelniać?
Mi różne przychodzą do głowy (robiłem kiedyś "w branży"), ale często wymagałyby egzotycznych materiałów (przykładowo "puchnące uszczelki").

Jak uszczelnic 20-letnie okno PCV?