Jak uziemić oszusta?

Data: 2011-08-11 20:41:10
Autor: Veronika
Jak uziemić oszusta?

Użytkownik "krys" <krys_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4e440499$0$2439$65785112news.neostrada.pl...
Czy wie ktoś może, czy istnieje specjalna jednostka w policji, do której
można zgłaszać przestępstwa internetowe (286 kk)? Pytam, bo miesiąc temu
odwaliłam za śledczych kawał roboty, odszukałam oszukanych, zaniosłam na
tacy z nadzieją, że resztę zrobi miejscowy posterunek, dojdzie do danych, do
których szary obywatel dojścia nie ma i oszusta wyeliminuje. Tymczasem
oszust ma się świetnie, nadal umieszcza swoje ogłoszenia, a ja lada dzień
spodziewam się korespondencji o treści "umorzono z powodu niewykrycia
sprawców". Mam taka nadzieję, że może jest jakis wydział, który zająłby się
taką sprawą, bo mam podejrzenie graniczące z pewnoscią, że "mój" oszust hasa
sobie od 2008r...

Tylko rozsądny znajomy policjant.
Może pomoże.

Data: 2011-08-11 20:56:59