Jak uzyskać dane z ZUS

Data: 2010-04-20 01:39:28
Autor: s s
Jak uzyskać dane z ZUS
Witam,
odziedziczyłem w firmie spory bałagan w Płatniku. Nikt nie wie na
pewno co było wysyłane do ZUS i co do niego dotarło, a z ZUS dochodz±
informacje, że maj± zarejestrowane jeszcze zupełnie co¶ innego :-)
Czy jest jaka¶ możliwo¶ć uzyskania z ZUS "kopii dokumentów mojej
firmy"? Krótko mówi±c, chciałbym na nowo stworzyć bazę Płatnika z
dokumentami zgłoszeniowymi i rozliczeniowymi wg tego co ma ZUS.
Pozdrawiam
Szymon

Data: 2010-04-20 10:45:28
Autor: Tomek
Jak uzyskać dane z ZUS
Dnia 20-04-2010 o 10:39:28 s s <ssimoniuz@gmail.com> napisał(a):

Witam,
odziedziczyłem w firmie spory bałagan w Płatniku. Nikt nie wie na
pewno co było wysyłane do ZUS i co do niego dotarło, a z ZUS dochodzą
informacje, że mają zarejestrowane jeszcze zupełnie coś innego :-)
Czy jest jakaś możliwość uzyskania z ZUS "kopii dokumentów mojej
firmy"? Krótko mówiąc, chciałbym na nowo stworzyć bazę Płatnika z
dokumentami zgłoszeniowymi i rozliczeniowymi wg tego co ma ZUS.
Pozdrawiam
Szymon

A czy nie zadziałałaby metoda "na cef-a" - czyli elektroniczne
korekty wszystkiego wstecz na prawidłowe wartości, niezależnie od tego
co było wysyłane i co doszło ?

--
Tomek

Data: 2010-04-20 02:11:17
Autor: s s
Jak uzyskać dane z ZUS
On 20 Kwi, 10:45, Tomek <tomekz...@op.pl> wrote:
Dnia 20-04-2010 o 10:39:28 s s <ssimon...@gmail.com> napisał(a):

> [...]
> Pozdrawiam
> Szymon

A czy nie zadziałałaby metoda "na cef-a" - czyli elektroniczne
korekty wszystkiego wstecz na prawidłowe warto¶ci, niezależnie od tego
co było wysyłane i co doszło ?

--
Tomek

Problem w tym, że np ZUS ma błędne zgłoszenia (błędne tytuły
ubezpieczenia pracowników), o których nie wiem i nie mam ich jak
skorygować. Chciałbym w końcu "zobaczyć" co ZUS zarejestrował na temat
naszych pracowników.
Szymon

Data: 2010-04-20 11:13:10
Autor: Tomek
Jak uzyskać dane z ZUS
Dnia 20-04-2010 o 11:11:17 s s <ssimoniuz@gmail.com> napisał(a):

> [...]

--
Tomek

Problem w tym, że np ZUS ma błędne zgłoszenia (błędne tytuły
ubezpieczenia pracownikĂłw), o ktĂłrych nie wiem i nie mam ich jak
skorygować. Chciałbym w końcu "zobaczyć" co ZUS zarejestrował na temat
naszych pracownikĂłw.
Szymon

Ja kiedyś uzyskałem jakieś duplikaty, ale nie wiem czy to była dobra wola
pani w okienku czy oficjalna procedura.

--
Tomek

Data: 2010-04-20 17:52:05
Autor: Dariusz Domagała
Jak uzyskać dane z ZUS
Napisz do ZUS pismo o udostepnienie plików KEDU za okres od .... do .....
Poczekasz ok. 2-3 tygodni i dostaniesz płytke z danymi.

Darek

Data: 2010-04-21 04:27:31
Autor: s s
Jak uzyskać dane z ZUS
On 20 Kwi, 17:52, "Dariusz Domagała" <biuro@NOSPAM_innersoft.pl>
wrote:
Napisz do ZUS pismo o udostepnienie plików KEDU za okres od .... do ......
Poczekasz ok. 2-3 tygodni i dostaniesz płytke z danymi.

Darek

Dziękuję, mam nadzieję, że wyjdę na prost±.
Pozdrawiam
Szymon

Jak uzyskać dane z ZUS