Jak uzyskać od operatora (orange pop) potwierdzenie pisemne stanu konta ?

Data: 2009-08-31 14:26:32
Autor: Wincynty
Jak uzyskać od operatora (orange pop) potwierdzenie pisemne stanu konta ?

Użytkownik "A r t i e" <artie07@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h7gf9g$rqp$1inews.gazeta.pl...
Jak uzyskać od operatora (orange pop) potwierdzenie pisemne stanu konta ? Czyli że nie mam żadnych długów, zaległości ?

Chodzi mi o to, żebym miał dowód papierowy, żebym z czystym sumienim mógł ich opuścić...

a co ty chcesz potwierdzać w pre paidzie??!!

Data: 2009-08-31 14:28:30
Autor: A r t i e
Użytkownik "Wincynty" <wincyntybb77@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h7gfhg$4u$1inews.gazeta.pl...

[...]

No ale formalnie mimo to chcę potwierdzić pisemnie ile mam na koncie.

Data: 2009-08-31 14:30:04
Autor: bartekkr
"A r t i e" <artie07@gazeta.pl> wrote in message news:h7gfla$sg$1inews.gazeta.pl...
mi o to, żebym miał dowód papierowy, żebym z czystym sumienim mógł ich opuścić...

a co ty chcesz potwierdzać w pre paidzie??!!

No ale formalnie mimo to chcę potwierdzić pisemnie ile mam na koncie.

Wejdz sobie na orange online i wydrukuj.

Data: 2009-08-31 14:33:17
Autor: Wincynty

Użytkownik "A r t i e" <artie07@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h7gfla$sg$1inews.gazeta.pl...
[...]

myslę że operator nie przeidział aż takiej upierdliwości klientów więc raczej będziesz miał problem - a możesz zdradzić do czego ci to potrzebne?? bo opuścić operatora POPa możesz zawsze bez konsekwencji bo nie podpisywałeś żadnej umowy - więc nie łapię po co ci to

Jak uzyskać od operatora (orange pop) potwierdzenie pisemne stanu konta ?