Jak uzyskać tak± strukturę "lakieru"

Data: 2013-10-04 12:35:09
Autor: Radosław S
Jak uzyskać tak± strukturę "lakieru"
Witam

http://www.youtube.com/watch?v=6VfOZPucdYk

Pozdrawiam szanowne Grono :)

Data: 2013-10-04 23:04:27
Autor: Kuczu
Jak uzyskać taką strukturę "lakieru"
W dniu 2013-10-04 21:35, Radosław S pisze:
Witam

http://www.youtube.com/watch?v=6VfOZPucdYk

Pozdrawiam szanowne Grono :)

kupic lakier "wrinkle black", na przyklad firmy VHT.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2013-10-05 14:03:47
Autor: Radsson
W dniu pi±tek, 4 paĽdziernika 2013 23:04:27 UTC+2 użytkownik Kuczu napisał:
W dniu 2013-10-04 21:35, Radosław S pisze:

> Witam

> http://www.youtube.com/watch?v=6VfOZPucdYk

> Pozdrawiam szanowne Grono :)

kupic lakier "wrinkle black", na przyklad firmy VHT.

Dzięki za odpowiedĽ ale to nie to. Wiem bo kupiłem i próbowałem.
Wrinkle robi takie powiedzmy fałdki. A to tutaj jest jakby obsypane jednakow± granulacj± "piasku"

Data: 2013-10-05 23:37:26
Autor: Kuczu
Jak uzyskać taką strukturę "lakieru"
W dniu 2013-10-05 23:03, Radsson pisze:

Dzięki za odpowiedź ale to nie to. Wiem bo kupiłem i próbowałem.
Wrinkle robi takie powiedzmy fałdki. A to tutaj jest jakby obsypane jednakową granulacją "piasku"

No to pomalowac z piaskiem. Sam tak kiedys robilem - warstwa swiezego lakieru, na to przesiany suchy drobny piasek i druga warstwa lakieru. Przy odrobinie wprawy wychodzi ladna jednolita powierzchnia. Lakier byl najtanszy - polifarb cieszyn czarny mat za 27 pln/litr, sitko ukradlem matce z kuchni a piasek byl po prostu z piaskownicy.

Data: 2013-10-08 12:31:40
Autor: doktorski
W dniu sobota, 5 paĽdziernika 2013 23:37:26 UTC+2 użytkownik Kuczu napisał:
a piasek byl po prostu z piaskownicy.
Kot sie zorientowal?

BP,MSPANC

--
pzdr, dr
1000/525/400

Data: 2013-10-09 07:21:02
Autor: AZ
On 2013-10-08, doktorski <doktorski@gmail.com> wrote:
W dniu sobota, 5 października 2013 23:37:26 UTC+2 użytkownik Kuczu napisał:
a piasek byl po prostu z piaskownicy.
Kot sie zorientowal?

Kot nie, ale Kuczu juz nie zjadl nic do czego zrobienia uzywane bylo owe sitko.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-10-20 11:04:06
Autor: Masło
Jak uzyskać taką strukturę "lakieru"
A nie lepiej przykleic papier scierny? Przy okazji na siedzeniu tez mozna dac, to sie doopa bedzie lepiej trzymac ;)

Pozdro.

W dniu 2013-10-05 23:37, Kuczu pisze:
W dniu 2013-10-05 23:03, Radsson pisze:

Dzięki za odpowiedź ale to nie to. Wiem bo kupiłem i próbowałem.
Wrinkle robi takie powiedzmy fałdki. A to tutaj jest jakby obsypane
jednakowÄ… granulacjÄ… "piasku"