Jak uzywac laserówke w samochodzie ?

Data: 2011-11-11 18:36:34
Autor: _THX.
Jak uzywac laserówke w samochodzie ?
Czasem przydaje się miec przy sobie nie tylko laptopa, ale i drukarkę.
przykładowo w jakims urzędzie piszę na poczekaniu pismo, i drukuję (no jeszcze urzędnicy swoich drukarek nie udostępniają ;))
Gdzieś tam, kiedyś tam, pojawiały sie miniaturowe drukarki na papier termiczny, czy na atrament, ale jakoś mało to popularne.
A gdyby tak po prostu zejść do samochodu, by wydrukować parę kartek?
Właśnie przeznaczam do demobilu kilkunastoletni małogabarytowy laser HP.
I tak się zastanawiam, jaki inwerter do tego byłby potrzebny?
Gdyby brać pod uwage moc szczytową ok 1200 W to zapomnę o sprawie, bo to kloc będzie.
Ciekawi mnie, czy ktoś zasilał drukarkę laserową z inwertera?

Lub jakaś mała tania "proszkowa" drukareczka (niezamarzająca na mrozie, i wystarczy cz.-b.) zasilana zewnętrznym zasilaczem 12 volt ?
THX

Data: 2011-11-11 20:31:18
Autor: gadacz
W dniu 2011-11-11 19:36, _THX. pisze:
[...]

odpowiem tylko na pytanie mobilności, bo takiego bajeru jak Ty tutaj starasz się zrobić to nie testowałem, ale mam takie maleństwo http://tnij.org/n6im

sprawdza się dość dobrze, i nie trzeba kombinować z kablami :)

pozdrawiam
gadacz

Data: 2011-11-11 21:32:25
Autor: Piotr M
Jak uzywac laserówke w samochodzie ?
Widziałem jakiś czas temu w Sprawie dla reportera, jak jakiś facet okupywał jakiś urząd, no i spał w samochodzie, a tam miał "biuro" komputer i drukarkę, ale nie pamiętam jaką, atramentówkę czy stacjonarną.

--
Pozdrawiam, Piotr

"Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."
Aleksander Dumas

Data: 2011-11-13 01:54:43
Autor: Mariusz
On Fri, 11 Nov 2011 18:36:34 +0000 (UTC), _THX. wrote:

Gdzieś tam, kiedyś tam, pojawiały sie miniaturowe drukarki na papier termiczny, czy na atrament, ale jakoś mało to popularne.

Mało popularne bo bardzo drogie.

--
Mar.

Data: 2011-11-14 23:59:56
Autor: Sergiusz Rozanski
Jak uzywac laserĂłwke w samochodzie ?
Dnia 13.11.2011 Mariusz <mni+111006@spox.org> napisał/a:
On Fri, 11 Nov 2011 18:36:34 +0000 (UTC), _THX. wrote:

Gdzieś tam, kiedyś tam, pojawiały sie miniaturowe drukarki na papier termiczny, czy na atrament, ale jakoś mało to popularne.

Mało popularne bo bardzo drogie.

Ja tam odpalałem selphy z przetwornicy 12/220 :) oczywiście termotsublimacja więc
do A4 się nie nadaje.

Jak uzywac laserówke w samochodzie ?