Jak w Dyzmie- PiS-owski hrabia z Oxfordu.

Data: 2014-08-14 05:06:00
Autor: stevep
Jak w Dyzmie- PiS-owski hrabia z Oxfordu.
# Ostre starcie w studiu TOK FM. Witold Waszczykowski poczuł się mocno  dotknięty pytaniami Dominiki Wielowieyskiej. Dlatego też przerwał program  i wyszedł ze studia.

Wszystko zaczęło się od rozmowy o Radosławie Sikorskim - Waszczykowski  kilka dni wcześniej uderzał w szefa MSZ, zarzucając mu, że nie skończył  żadnych studiów na Oksfordzie, a jedynie "trzyletni kurs".. Zgodnie z  polskim prawem trzy lata studiów licencjackich na Oksfordzie nie są  studiami wyższymi. Jeśli ktoś ma tytuł licencjata, to nie może tytułować  się magistrem. Sikorski ma więc tytuł honorowy, kupiony, a nie  poświadczony studiami - mówił w TOK FM Witold Waszczykowski z PiS. Wtedy  Dominika Wielowieyska zarzuciła mu małostkowość. Niepokoi mnie, że pan  insynuuje w tym wywiadzie pewne rzeczy. Że Sikorski wyjechał do Rzymu,  gdzie urzędował wtedy agent Turowski. Pan sugeruje, że szef MSZ miał  związki z wywiadem. Wydaje mi się, że to poniżej pana poziomu -  stwierdziła.

To zirytowało polityka PiS. Ja tylko stawiam pytania. Mówię to, co oparte  jest na zeznaniach świadków: że wyjechał z Polski w młodym wieku, że  najpierw był w Rzymie, potem w Anglii. Przecież sam Radosław Sikorski temu  nie zaprzecza. Cóż mam powiedzieć, skoro pani lepiej wie, co jest poniżej  poziomu? Sikorskiemu są stawiane poważne zarzuty, że zlekceważył polskie  interesy narodowe - powiedział. Po czym dodał: Skoro pani wie lepiej, to  proszę mnie nie zapraszać. Odpiął mikrofon i wyszedł ze studia #
Ze strony:
http://tnij.org/7tygun1

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-08-15 07:02:57
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xkkawaxw50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
# Ostre starcie w studiu TOK FM. Witold Waszczykowski poczuł się mocno
dotknięty pytaniami Dominiki Wielowieyskiej. Dlatego też przerwał program
i wyszedł ze studia.

--

Obraził się dziadek. Potwierdza to, że PiS to zbieranina idiotów.

MW

Jak w Dyzmie- PiS-owski hrabia z Oxfordu.