[A4] Jak w PL autostrady się buduje i oddaje.

Data: 2009-10-09 18:40:35
Autor: topek
[A4] Jak w PL autostrady się buduje i oddaje.
J_K_K pisze:
http://miasta.gazeta.pl/krakow/1,35798,7126264,Autostrada_do_Szarowa_ciagle_w_lesie.html?utm_source=Nlt&utm_medium=Nlt&utm_campaign=1077762
A moze by tak 3 zdania od siebie?
Newsy to kazdy sobie moze sam przeczytac.

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

"Nie lubisz ty bratku swojej repliki,
gdy patrzysz na mnie w oczach masz kurwiki"

Data: 2009-10-09 18:47:06
Autor: J_K_K

Użytkownik "topek" <topek-sp*merom-czlon-w-zad@p0st.pl_Zamien_zero_na_o> napisał w wiadomości news:4acf6786$1news.home.net.pl...
J_K_K pisze:
http://miasta.gazeta.pl/krakow/1,35798,7126264,Autostrada_do_Szarowa_ciagle_w_lesie.html?utm_source=Nlt&utm_medium=Nlt&utm_campaign=1077762
A moze by tak 3 zdania od siebie?
Newsy to kazdy sobie moze sam przeczytac.

A co tu komentować - "jak zwykle ktoś tam czegoś nie dopatrzył" ...

Swoją drogą - przyuważył ktoś jak skończyła sie sprawa włoskiej papy
na wiaduktach A2 ?

Pzdr

JKK

Data: 2009-10-09 18:57:03
Autor: J.F.
J_K_K pisze:
http://miasta.gazeta.pl/krakow/1,35798,7126264,Autostrada_do_Szarowa_ciagle_w_lesie.html?utm_source=Nlt&utm_medium=Nlt&utm_campaign=1077762
A moze by tak 3 zdania od siebie?
Newsy to kazdy sobie moze sam przeczytac.

Ale trzeba jeszcze trafic na te ciekawe :-)

A tu ... nie wiem jakie sa przepisy, procedury, jaki byl projekt i ustalenia, ale wydaje mi sie ze komendant troche przesadza.

Slupki alarmowe ? Z telefonami ? Teraz, gdy kazdy ma komorke ?

Precyzyjna lokalizacja wazna rzecz, ale jest tam wiecej niz jeden rozjazd ? I tak beda musieli cala przejechac.
Zreszta chyba wkrotce wejdzie jakis unijny wymog GPS i to automatycznego.

Kanalizacja - niby wazna rzecz, ale do tej pory jak sie cysterna rozwalila to gdzie splywala zawartosc ?

Jesli nie wiadomo o co chodzi .... :-)

A tak swoja droga to chyba powinny taka autostrade zabezpieczac dwie jednostki, po jednej na kazda nitke, zeby dojazd do wypadku byl szybki i bez zawracania.

J.

Data: 2009-10-09 18:27:13
Autor: Viking

"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message

Kanalizacja - niby wazna rzecz, ale do tej pory jak sie cysterna rozwalila to gdzie splywala zawartosc ?

aha czyli skoro teraz splywa do wod gruntowych to do usranej smierci ma tak splywac, nie trzeba nic poprawiac tak?

V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 14408

Data: 2009-10-09 19:24:57
Autor: Krzysztof 45
J.F. pisze:
A tu ... nie wiem jakie sa przepisy, procedury, jaki byl projekt i ustalenia, ale wydaje mi sie ze komendant troche przesadza.
A gdzie on był w fazie projektowania. Pewnie mieli go w dupie, a teraz pokazuje władze. To jest Polska.
--
Krzysiek

Data: 2009-10-09 18:45:27
Autor: Viking

"Krzysztof 45" <mekarWYTNIJTO@vp.pl> wrote in message news:hanrl7$ghl$1news.dialog.net.pl...
J.F. pisze:
[...]

w fazie projektowania zatwierdzal i opiniowal kompletnie inny projekt...

Data: 2009-10-09 21:47:54
Autor: Marcin Jan
Krzysztof 45 pisze:
J.F. pisze:
[...]

dokładnie. ciekaw jest czyja jest pieczątka na projekcie

--
Z pozdrowieniem
marcin jan

"Nienawidzę Twoich poglądów, ale dam się zabić abyś mógł je głosić"

Data: 2009-10-09 23:22:40
Autor: J.F.
On Fri, 09 Oct 2009 19:24:57 +0200,  Krzysztof 45 wrote:
J.F. pisze:
[...]

Spokojnie koledzy, nie znamy sprawy, moze pan komendant dobra robote
robi. Czekaliscie 20 lat na autostrade, to jeszcze miesiac wytrzymacie
:-)

J.

[A4] Jak w PL autostrady się buduje i oddaje.