Jak w Poznaniu EuroVelo rozkopali

Data: 2012-04-13 20:53:04
Autor: Marcin J.
Jak w Poznaniu EuroVelo rozkopali
Cytując Matrixa
"Where some see coincidence, I see consequence."
Jechałem tamtędy w, nomen omen, ostatnią niedzielę, wcześniej doświadczyłem w tej okolicy zapłotowania innej ścieżki (południowy brzeg Jeziora Kierskiego).
Co roku ileśtam hektarów naszego kraju trafia w ręce prywatne, bez odpowiedniego równoważnika prawnego bądź kałacha jazda rowerem wkrótce stanie się niemożliwa.

--
Pozdrowionka
marcin

Data: 2012-04-16 10:34:01
Autor: Raist
Użytkownik "Marcin J." <xc-rider@wp.pl> napisał w wiadomości news:jm9smr$r3e$1node2.news.atman.pl...
[...]

płot schodził do jeziora, czy można było jakoś się przedrzeć tuż nad brzegiem?

Raist

Data: 2012-04-16 20:30:07
Autor: Marcin J.
Użytkownik "Raist"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4f8bd981@news.home.net.pl...

[...]

Nie przypominam sobie płotu przy samym jeziorze, ale też nie szczególnie go szukałem. Chodziło mi o połączenie "ulic" Letniskowej i Międzyzdrojskiej (w/g Googla) - zawsze była tam ścieżka, a nawet dróżka, od jakiegoś czasu niemal cała ul. Letniskowa jest od jeziora odgrodzona płotami. Na szczęście pojawiła się nowa ścieżka, oczywiście między płotami, nieco dalej na południe od poprzedniej. Co ciekawe nowa ścieżka, przynajmniej na górnym odcinku, z obu stron jest również opłotowana i, jakby tego było mało, zaczyna się czymś, co wygląda jak wyrwa w płocie :). Nie mam pewności czy jest legalna ale nie wydaje mi się, żeby to była osobna działka (zbyt wąska), ani też, aby komuś chciało się odgradzać dziką ścieżkę od nieużytku. Zobaczymy jak długo przetrwa.

--
Pozdrowionka
marcin

Jak w Poznaniu EuroVelo rozkopali