Jak w automacie z 4x4 palić gumę?

Data: 2018-09-17 22:57:13
Autor: Mateusz Bogusz
Jak w automacie z 4x4 palić gumę?
Ciekawi mnie jak w tym pickupie gazuje jakby miał sprzęgło - https://www.youtube.com/watch?v=7veErc0oKw4

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2018-09-18 01:03:24
Autor: Tomasz Pyra
Jak w automacie z 4x4 palić gumę?
Dnia Mon, 17 Sep 2018 22:57:13 +0200, Mateusz Bogusz napisał(a):

Ciekawi mnie jak w tym pickupie gazuje jakby miał sprzęgło - https://www.youtube.com/watch?v=7veErc0oKw4

Na N gazujesz i przełączasz na D.

Data: 2018-09-17 18:35:22
Autor: Pszemol
"Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> wrote in message news:13yippm6e1xdq.38u0th5mdv3k$.dlg40tude.net...
Dnia Mon, 17 Sep 2018 22:57:13 +0200, Mateusz Bogusz napisał(a):

Ciekawi mnie jak w tym pickupie gazuje jakby miał sprzęgło -
https://www.youtube.com/watch?v=7veErc0oKw4

Na N gazujesz i przełączasz na D.

Robisz tak 10 razy i potem dzwonisz po lawete i umawiasz
się z mechanikiem na remont skrzyni i wymianę sprzęgieł.

Data: 2018-09-18 22:03:42
Autor: Tomasz Pyra
Dnia Mon, 17 Sep 2018 18:35:22 -0500, Pszemol napisał(a):

[...]

10 to znowu nie, niektórzy tak robią dość często i jakoś ich skrzynie żyją.
Ale oczywiście życia im to raczej nie przedłuża.

A i tak to chyba delikatniejsza metoda niż to co proponuje Jimiasty, bo
trzymanie gazu i hamulca przez długi czas przeciąża konwerter.
A przełączenie na D przynajmniej krótko.

Data: 2018-09-18 22:40:19
Autor: tck

Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:z4zcktcpw1s8.1reusdhuw32h0$.dlg40tude.net...
[...]

ale w niektórych hamerykanckich brykach na N wkręcają się tylko do ok 3tys obrotów

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2018-09-20 04:52:42
Autor: Jimiasty
W dniu wtorek, 18 września 2018 22:03:44 UTC+2 użytkownik Tomasz Pyra napisał:
 i tak to chyba delikatniejsza metoda niż to co proponuje Jimiasty, bo
trzymanie gazu i hamulca przez długi czas przeciąża konwerter.
A przełączenie na D przynajmniej krótko.

Przez długi czas nie, a tylko na chwilę, żeby wystartować dynamicznie. Zobacz jak działają te funkcje "launch control". --
Pozdro.
Jimiasty

Data: 2018-09-22 19:46:53
Autor: scobowski
W dniu 20.09.2018 o 13:52, Jimiasty pisze:

Przez długi czas nie, a tylko na chwilę, żeby wystartować dynamicznie. Zobacz jak działają te funkcje "launch control".

W DSG wiem jak, bo sam testowałem, zresztą, to oczywiste.
A jak w hydrokinetycznym automacie?

Data: 2018-09-26 05:53:18
Autor: Jimiasty
W dniu sobota, 22 września 2018 19:46:55 UTC+2 użytkownik scobowski napisał:
> [...]

> W DSG wiem jak, bo sam testowałem, zresztą, to oczywiste.

No właśnie tak jak napisałem. Hamulec, wajha na D, gaz i odpuszczamy hamulec. Olej się trochę podgrzeje, ale bez przesady. Przy czym sama konstrukcja konwertera nie pozwoli przekroczyć jakichśtam obrotów.
BTW: Strzał ze sprzegła w manualu czy DSG też zdrowy dla całego układu nie
jest.

Data: 2018-09-18 03:51:56
Autor: Jimiasty
W dniu wtorek, 18 września 2018 01:03:26 UTC+2 użytkownik Tomasz Pyra napisał:
Dnia Mon, 17 Sep 2018 22:57:13 +0200, Mateusz Bogusz napisał(a):

> Ciekawi mnie jak w tym pickupie gazuje jakby miał sprzęgło - > https://www.youtube.com/watch?v=7veErc0oKw4

Na N gazujesz i przełączasz na D.

Raczej na D, lewa noga na hamulcu, gazuje i strzał z hamulca

Data: 2018-09-18 08:24:25
Autor: J.F.
Jak w automacie z 4x4 palić gumę?
Dnia Mon, 17 Sep 2018 22:57:13 +0200, Mateusz Bogusz napisał(a):
Ciekawi mnie jak w tym pickupie gazuje jakby miał sprzęgło - https://www.youtube.com/watch?v=7veErc0oKw4

Pierwsza scena, przy napietej linie, latwa do wytlumaczenia - jesli
tam mial hydrokonwerter, to dopiero przy pewnych obrotach silnika
moment na kolach jest taki, ze przewysza tarcie.

Ale pozniejsze przy luznej linie ... z hamulca ?
A moze ma sprzeglo ?

Ale skad ten dym i co mu tak piszczy ? Turbodiesel ?

Swoja droga ... mocne bydle.

https://youtu.be/YOz-huHIRC0?t=75
https://youtu.be/HJA3J-- g_yI?t=109

J.

Data: 2018-09-18 11:45:20
Autor: Adam
W dniu 2018-09-18 o 08:24, J.F. pisze:
[...]

Zgadza się.

Ale pozniejsze przy luznej linie ... z hamulca ?
A moze ma sprzeglo ?

Wygląda, jakby rozpędzał na D (lub 1 lub 2 lub H) z wciśniętym hamulcem.

Ale skad ten dym i co mu tak piszczy ? Turbodiesel ?

Turbinka?
Ale tak jakby miała bardzo dużą bezwładność.

Efekt wygląda podobnie, jak kolega kiedyś chciał zaszaleć i założył (wbrew temu, co mu się mówiło) zbyt dużego Garreta - wtedy turbina zbyt późno mu się budziła i efekt był odwrotny od zamierzonego.

A dymienie? Za duża dawka paliwa względem powietrza.

Swoja droga ... mocne bydle.

https://youtu.be/YOz-huHIRC0?t=75
https://youtu.be/HJA3J-- g_yI?t=109

Debile :(