Jak w koncu jest z zarowkami "tradycyjnymi" w UE

Data: 2009-06-14 10:56:01
Autor: Rafal M
Jak w koncu jest z zarowkami "tradycyjnymi" w UE
Hej

Jak to w koncu jest z "zarowkami tradycyjnymi" w UE?
Jakich zarowek zakazuja sprzedawac i od kiedy?

Bo slyszalem, ze najpierw maja zakazac sprzedazy zarowek >100W.

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2009-06-15 00:24:28
Autor: Ikselka
Dnia Sun, 14 Jun 2009 10:56:01 -0700 (PDT), Rafal M napisał(a):

Hej

Jak to w koncu jest z "zarowkami tradycyjnymi" w UE?
Jakich zarowek zakazuja sprzedawac i od kiedy?

Bo slyszalem, ze najpierw maja zakazac sprzedazy zarowek >100W.

To ja jutro lecę po kontener zwykłych żarówek...
:-)

Data: 2009-06-15 00:29:39
Autor: Panslavista

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]

> Bo slyszalem, ze najpierw maja zakazac sprzedazy zarowek >100W.

To ja jutro lecę po kontener zwykłych żarówek...

Ja po 50kg soli, cukru i mydła...

Data: 2009-06-15 00:29:13
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 15 Jun 2009 00:29:39 +0200, Panslavista napisał(a):

[...]

I na ile to wystarczy... I tak bez sensu...

Data: 2009-06-15 22:12:02
Autor: Jeffrey
Ikselka wrote:
I na ile to wystarczy... I tak bez sensu...
może wystarczy na tyle żebym CHCIAŁ zmienić żyrandol a nie MUSIAŁ

jeffrey

Data: 2009-06-15 10:17:10
Autor: mk
Jak w koncu jest z zarowkami "tradycyjnymi" w UE
Data: 2009-06-15 15:10:08
Autor: Tomasz Nowicki
Jak w koncu jest z zarowkami "tradycyjnymi" w UE
Dnia Mon, 15 Jun 2009 10:17:10 +0200, mk napisał(a):

7 sek. w google i
http://www.budujemydom.pl/component/option,com_content/task,specialblogcategory/act,view_aktualnosci/id,9314/Itemid,45/
Pdr. M.

Siekiera się w kieszeni otwiera, normalnie.
W dodatku mają po domach chodzić i sprawdzać, czym kto świeci...

T.

Data: 2009-06-15 15:35:39
Autor: Panslavista

Data: 2009-06-15 16:03:06
Autor: Panslavista

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]

> Siekiera się w kieszeni otwiera, normalnie.
> W dodatku mają po domach chodzić i sprawdzać, czym kto świeci...

Jedni oczami, inni łysiną, jajami lub gołą dupą...

Data: 2009-06-15 18:45:30
Autor: Tomasz Nowicki
Dnia Mon, 15 Jun 2009 16:03:06 +0200, Panslavista napisał(a):

Jedni oczami, inni łysiną, jajami lub gołą dupą...

Nie bój, nie bój - już nam europosły z PO to załatwią. Na stole kaganek, na mordzie kaganiec, a dwutlenek we łbie

T.

Data: 2009-06-15 17:46:29
Autor: masti
Jak w koncu jest z zarowkami "tradycyjnymi" w UE
Dnia pięknego Mon, 15 Jun 2009 15:10:08 +0200, osobnik zwany Tomasz
Nowicki wystukał:

[...]

a kontrolera od abonamentu teĹź wpuszczasz?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-06-16 16:03:24
Autor: Ikselka
Dnia Mon, 15 Jun 2009 17:46:29 +0000 (UTC), masti napisał(a):

[...]

a kontrolera od abonamentu też wpuszczasz?

Do mnie ZE dzwoni i miłym damskim głosem prosi o podanie stanu licznika :-)

Data: 2009-06-16 18:55:30
Autor: Tomasz Nowicki
Jak w koncu jest z zarowkami "tradycyjnymi" w UE
Dnia Tue, 16 Jun 2009 16:00:49 +0200, Ikselka napisał(a):

Psy spuszczę...

To ci zastrzelą i wystawią rachunek za naboje

T.

Data: 2009-06-17 17:26:29
Autor: Tomasz Nowicki
Jak w koncu jest z zarowkami "tradycyjnymi" w UE
Dnia Tue, 16 Jun 2009 22:18:12 +0200, Ikselka napisał(a):

Komuno wróć?

A gdzieś wychodziła?

T.

Data: 2009-06-15 23:06:53
Autor: Cyb
On Mon, 15 Jun 2009 10:17:10 +0200, mk <dwaskrzydla@tlen.pl> wrote:

7 sek. w google i
http://www.budujemydom.pl/component/option,com_content/task,specialblogcategory/act,view_aktualnosci/id,9314/Itemid,45/
Pdr. M.

"które zużywają do 80% mniej energii i świecą nawet przez 10 lat jest
zatem bardzo korzystna."

zuzycia energii nie mierzylem, ale z ta dlugotrwaloscia to bez
przesady - jesczez zadna zarowka energooszczedna, ktora padla, nie
swiecila 10 lat...

pozdarwiam,
Cyb

Data: 2009-06-15 16:21:30
Autor: kryzju
Jak w koncu jest z zarowkami "tradycyjnymi" w UE
On 15 Cze, 23:06, Cyb
<cyb...@niespamuj.poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> wrote:

zuzycia energii nie mierzylem, ale z ta dlugotrwaloscia to bez
przesady - jesczez zadna zarowka energooszczedna, ktora padla, nie
swiecila 10 lat...

Hmm.. a ja mam na ten przykład w salonie żyrandol wyposażony w
świetlówki energooszczędne Philipsa, które siedzą już tam ~ 12 lat...
pozdarwiam,

również pozdrawiam.

--
Krzysztof Kwiatkowski

Data: 2009-06-16 11:21:04
Autor: BQB
kryzju pisze:
[...]

Wasze żarówki, to jeszcze nic
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1515,title,70-lat-minelo-a-zarowka-wciaz-swieci-i-swieci,wid,10283759,wiadomosc.html?ticaid=1837b
http://epicentrum-kaluzy.blogspot.com/2008/05/niestrudzona-arwka-babcia.html

I kamera online na tą żarówkę
http://www.centennialbulb.org/photos.htm ;-)

Data: 2009-06-16 06:49:58
Autor: Adam L.
Jak w koncu jest z zarowkami "tradycyjnymi" w UE

Uzytkownik "mk" <dwaskrzydla@tlen.pl> napisal w wiadomosci
7 sek. w google i

http://www.budujemydom.pl/component/option,com_content/task,specialblogcategory/act,view_aktualnosci/id,9314/Itemid,45/
Pdr. M.

" od 1 wrzesnia 2009 ... a takze wszystkie zarówki nieprzezroczyste."

Czas zaczac robic zapasy, bo preferuje glownie mleczne.

Adam

Data: 2009-06-15 21:21:04
Autor: Mustafa
Jak w koncu jest z zarowkami "tradycyjnymi" w UE
Bo slyszalem, ze najpierw maja zakazac sprzedazy zarowek >100W.

Eeee - czym sie stresowac :)
Pierwsze co mi przychodzi do glowy, to ze przemyt wódki i papierosów z Ukrainy i Bialorusi zostanie zastapiony przemytem zarówek :)

Data: 2009-06-16 14:04:27
Autor: Rylen
Mustafa pisze:
[...]

No to w takim wypadku wyjdzie ustawa o "zakazie posiadania"...

Rylen

Data: 2009-06-16 16:20:22
Autor: Mustafa
Jak w koncu jest z zarowkami "tradycyjnymi" w UE
No to w takim wypadku wyjdzie ustawa o "zakazie posiadania"...

I amnestia dla tych co sami oddadzą :)))
A ci co nie oddadzą.... więzienia, łagry, obozy, procesy...

Data: 2009-06-16 16:50:38
Autor: Panslavista

Użytkownik "Mustafa" <Mustafa@Berdyczow.xx> napisał w wiadomości
> No to w takim wypadku wyjdzie ustawa o "zakazie posiadania"...

I amnestia dla tych co sami oddadzą :)))
A ci co nie oddadzą.... więzienia, łagry, obozy, procesy...

I żydów juz nie będzie... gdy to wszystko się skończy, razem z Chujnią.

Data: 2009-06-16 16:59:48
Autor: Dawid
Panslavista pisze:
[...]

Ta grupa jest lepsza od kabaretu z Opola.
Wszystkich Was pogieło i to równo.

Jak w koncu jest z zarowkami "tradycyjnymi" w UE