Jak w miarę fachowo "odrdzewić" ramio na wycieraczek

Data: 2012-10-31 16:05:27
Autor: Filip
Jak w miarę fachowo "odrdzewić" ramio na wycieraczek
W dniu 2012-10-31 09:18, Marcin N pisze:
Poradźcie, jak podejść do tematu usunięcia rdzy z końcówek ramion
wycieraczek.

Rok temu przetarłem je papierem ściernym, pomalowałem farbą na rdzę - i
dziś mam gorzej niż przed rokiem. Jak to zrobić lepiej?

Porady w stylu kup nowe niech sobie w D wsadzą. Ja też lubię majsterkowanie, więc do dzieła. Jak chcesz to zrobić porządnie, to zjedź rdzę i całe ramiona do gołej blachy. Najlepiej kółeczkiem specjalnym gumowym (żółty kolor ma) do usuwania lakieru. Kupisz takie kółko za około 30zł, przyda się na przyszłość na pewno. Potraktuj rdzę (miejsce w którym ona była) brunoxem. Odczekaj dobę, zmatuj brunox papierkiem i wrzuć na ramiona podkład ale nie byle jaki, kup sikensa (przyda się na przyszłość lub do innych rzeczy) a potem baza kilka warstw (W sprayu), jak wyschnie klar bezbarwny (przylej dobrze) i gotowe.

Data: 2012-10-31 16:18:30
Autor: chwdp
[...]

twoje porady rozniez mozna sobie w dupe wsadzic.

"zolte koleczko" sluzy do zdejmowanie kleju po emblematach bez uszkadzania lakieru a nie czyszczenia z rdzy, to raz. dwa brunox jest dla frajerow, to dwa. a trzy czyli pryskanie baza i bezbarwnym to tego juz nawet zal komentowac(zapewne w spraju, skoro lamer robi brunoxem to i na bank bedzie sprajem papral)

Data: 2012-10-31 15:41:59
Autor: AZ
On 2012-10-31, chwdp <hvhv@igbjo.yfd> wrote:
[...]

Tez sie niezle usmialem, ale ja bym sprayem nie malowal. Kupilbym kompresor,
nie zaden tam 24l za 300pln, tylko taki porzadny 400l V2. Do tego pistolet,
markowy nie zaden tam chinski, odwadniacz i mozemy malowac ramiona wycieraczek!

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-11-01 15:56:36
Autor: chwdp
> [...]
> markowy nie zaden tam chinski, odwadniacz i mozemy malowac ramiona wycieraczek!

a promiennik ir i kabina lakiernicza?

Data: 2012-11-02 23:58:28
Autor: AZ
On 2012-11-01, chwdp <hvhv@igbjo.yfd> wrote:
> [...]
> markowy nie zaden tam chinski, odwadniacz i mozemy malowac ramiona wycieraczek!

No nie wspominalem bo to chyba oczywiste nie?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-11-02 11:04:45
Autor: jerzu
Jak w miarê fachowo "odrdzewiæ" ramiona wycieraczek
On Wed, 31 Oct 2012 15:41:59 +0000 (UTC), AZ
<artur.zabronski@gmail.com> wrote:

[...]

10/10 ;)

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-11-01 13:39:37
Autor: Filip
W dniu 2012-10-31 16:18, chwdp pisze:

"zolte koleczko" sluzy do zdejmowanie kleju po emblematach

Dokładnie tak, nie o tym kółko pisałem.

[...]

Twój problem.

Data: 2012-11-01 14:57:50
Autor: Filip
Jak w miarę fachowo "odrdzewić" ramio na wycieraczek
Sorry za wprowadzenie w błąd, takiego krążka używamy do ściągania farby i rdzy http://www.stanlak.eu/product.php?id_product=162 tylko trzeba uważać, żeby nie zrobić wgłębień, bo wtedy ciężko będzie wyrównać powierzchnię bez szpachlowania. Chyba, że zalejemy dużą ilością podkładu i wyrównamy papierem na klocku.

Jak w miarę fachowo "odrdzewić" ramio na wycieraczek