[Idea Bank] Jak w nowym systemie wy艂膮czy膰 odnawialno艣膰 lokaty?

Data: 2015-12-30 21:45:19
Autor: AS
[Idea Bank] Jak w nowym systemie wy艂膮czy膰 odnawialno艣膰 lokaty?
Jak w nowym systemie Idea Banku wy艂膮czy膰 odnawialno艣膰 lokaty? Przy
"starych" lokatach, za艂o偶onych pod starym systemem i z wy艂膮czonym
odnawianiem, jest przycisk, gdzie mo偶na zmieni膰 konto docelowe.
Natomiast przy lokatach, przy kt贸rych nie zd膮偶y艂em wy艂膮czy膰
odnawialno艣ci, nie ma nic.
Ma kto艣 jaki艣 pomys艂?

Mnie te偶 zaskoczy艂 brak opcji umo偶liwiaj膮cej wy艂膮czenie odnawialno艣ci, kt贸ra do niedawna by艂a.
Poczt膮 wewn臋trzn膮 dosta艂em odpowied藕, 偶e jest to mo偶liwe tylko przez konsultanta.
Wg mnie marketingowcy wymy艣lili by w ten spos贸b utrudni膰 odp艂yw lokat, nie 艂ami膮c przy tym regulaminu, kt贸ry pozwala na wy艂膮czenie odnawialno艣ci, ale nie precyzuje sposobu w jaki spos贸b mo偶na tego dokona膰..

Data: 2015-12-30 22:23:59
Autor: Krzysztof
[...]

Coraz bardziej Idea przypomina, nie bank, ale szulernie i oszusta. Idea to standardy Getinowe, czyli tak kombinowac, zeby ograc klienta. Efektem tych dzialan bedzie to, ze klient dwa razy dluzej zastanowi sie, gdzie zalozyc lokate, i beda musieli duzo wiecej zaplacic za lokate niz konkurencja.

[Idea Bank] Jak w nowym systemie wy艂膮czy膰 odnawialno艣膰 lokaty?