Jak w wątku o karcie za 150 zł

Data: 2011-05-23 12:06:30
Autor: ikov
Jak w wątku o karcie za 150 zł
Pytanie podobne, ale karta musi być nowa, chłodzona pasywnie, a zasilacz w kompie ma tylko 350W. Karta ma zastąpić nvidiową (także pasywną) 8500GT, której strzeliły 4 kondensatory. Do tego przyjdzie jeszcze tuner tv na PCI, więc poboru mocy jakiegoś szalonego nie będzie, ale dobrze żeby zasilacz nie miał z tym żadnych problemów. Jakiś GF 210 512-1024MB, Radek HD5450 lub HD6450 - coś z tego?

Data: 2011-05-23 12:19:34
Autor: S³awek Maculewicz
Jak w w±tku o karcie za 150 z³
Dnia 23-05-2011 o 12:06:30 ikov <ikov1@t-l-e-n.pl> napisa³(a):

Pytanie podobne, ale karta musi byæ nowa, ch³odzona pasywnie, a zasilacz  w kompie ma tylko 350W. Karta ma zast±piæ nvidiow± (tak¿e pasywn±)  8500GT, której strzeli³y 4 kondensatory. Do tego przyjdzie jeszcze tuner  tv na PCI, wiêc poboru mocy jakiego¶ szalonego nie bêdzie, ale dobrze  ¿eby zasilacz nie mia³ z tym ¿adnych problemów. Jaki¶ GF 210 512-1024MB,  Radek HD5450 lub HD6450 - co¶ z tego?

Im d³u¿ej siê przygl±dam testom, tym bardziej sk³ania³bym siê w stronê  HD6450.
--
Brak sygnaturki.

Data: 2011-05-23 12:33:57
Autor: ikov
Jak w w±tku o karcie za 150 z³
Im d³u¿ej siê przygl±dam testom, tym bardziej sk³ania³bym siê w stronê
HD6450.
Poczyta³em dok³adniej - Max TDP dla HD6450 ró¿nie - ale zazwyczaj ok 30W, wiêc niewiele... Poszukam jeszcze, ale to chyba dobry wybór.

Data: 2011-05-23 13:25:16
Autor: =Marcos=
Jak w wątku o karcie za 150 zł
[...]

350W to wbrew pozorom nie jest mało, jeśli masz w miarę standardową konfigurację komputera (2 dyski, 2 kostki RAM, jeden napęd). Zakładając, że to porządny 350W z solidnymi możliwościami obciążania najważniejszych linii.

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

Data: 2011-05-23 14:40:09
Autor: zlotowinfo
Jak w wątku o karcie za 150 zł
Użytkownik "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info> napisał w wiadomości news:irdg3i$i17$1inews.gazeta.pl...
[...]

ja na 350W mam:
q6600 2x 2400MHz
dysk 1TB
radeon 5750
dvd
2x2GB

Data: 2011-05-23 15:14:29
Autor: Arkady
Jak w wątku o karcie za 150 zł
W dniu 2011-05-23 12:06, ikov pisze:
[...]
Radek HD5450 lub HD6450 - coÅ› z tego?

KUp przy okazji miernik energii z allegro a przekonasz sie ze taki zestaw to w porywach 120-170W ciagnie, z extra grafika moze i do 200 daje rade.
A karte grafiki to poniezej 500zl nie kupisz nic sensownego.

Data: 2011-05-23 15:16:15
Autor: qwerty
Jak w wątku o karcie za 150 zł
Użytkownik "Arkady"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:irdmjg$a8e$2@news.onet.pl...
KUp przy okazji miernik energii z allegro a przekonasz sie ze taki zestaw to w porywach 120-170W ciagnie, z extra grafika moze i do 200 daje rade.

No i? Kup 1000W zasilacz i może nie pociągnąć 7-8 letniego komputera (i nie chodzi o odpowiednie złącza).

Data: 2011-05-23 16:56:09
Autor: Dawid
Jak w wątku o karcie za 150 zł
W dniu 2011-05-23 15:16, qwerty pisze:
Użytkownik "Arkady" napisał w wiadomości grup
[...]

Dobra, kupiłem taki
http://www.komputronik.pl/product/56165/Sprzet_komputerowy/Podzespoly_PC/Corsair_CMPSU_1000HXEU_1000W.html
Co zrobić, żeby czegoś nie pociągnął (tzn komputera)? :-)
Może zalać go wodą? :-)
Cholera, działa z każdym komputerem, co teraz?

Data: 2011-05-24 01:58:50
Autor: Mark
Jak w wątku o karcie za 150 zł
Dawid <xxx@neostada.pl> w wiadomości
news:4dda7580$0$2484$65785112news.neostrada.pl napisał(a):
[...]
Lepiej niech go `ksiądz poświęci. ;)
--
Mark
keitaro@pnet.pl

Data: 2011-05-24 08:15:49
Autor: qwerty
Jak w wątku o karcie za 150 zł
Użytkownik "Dawid"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:4dda7580$0$2484$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
> Co zrobić, żeby czegoś nie pociągnął (tzn komputera)? :-)
Może zalać go wodą? :-)
Cholera, działa z każdym komputerem, co teraz?

Wiem, że nie kupiłeś! :)
Chodzi o moc na liniach 3,3V i 5V. Stare komputery w przeciwieństwie do obecnych zasilały procesor nie z linii 12V

Data: 2011-05-24 11:31:34
Autor: Dawid
Jak w wątku o karcie za 150 zł
W dniu 2011-05-24 08:15, qwerty pisze:
Użytkownik "Dawid" napisał w wiadomości grup
> [...]

Chodzi o moc na liniach 3,3V i 5V. Stare komputery w przeciwieństwie do
obecnych zasilały procesor nie z linii 12V

Masz rację, nie kupiłem :-)
To tylko przykład zasilacza, gdzie wszystkie linie są bardzo mocne,
nie straszny im żaden komputer.Mnie taka moc nie jest potrzebna.
Pozdrawiam

Jak w wątku o karcie za 150 zł