Jak walczyć z parabankami?

Data: 2013-03-07 11:48:18
Autor: boukun
Jak walczyć z parabankami?
Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:kh9qlc$79s$1node1.news.atman.pl...
Powinna wyjść ustawa że ci co pożyczyli od parabanków nie muszą oddawać. A co z tymi którzy spłacili/spłacają kredyt? Parabani powinny im oddać. Wtedy odechce się lichwy.

Powinni zlikwidować wszystkie banki, wtedy nie byłoby lichwy...

boukun

Data: 2013-03-07 11:50:37
Autor: zdumiony
Jak walczyć z parabankami?
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:kh9rom$28i$1mx1.internetia.pl...
Powinni zlikwidować wszystkie banki, wtedy nie byłoby lichwy...

Nie wiem czy wszystkie, zwykłe banki mają kilkuprocentowe oprocentowanie, a parabanki mają tysiące procent rocznie.

Data: 2013-03-07 11:53:36
Autor: boukun
Jak walczyć z parabankami?
Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:kh9re1$86t$1node1.news.atman.pl...
[...]

Nie ma czegoś takiego, jak zwykłe banki, wszystko to banksterzy, którzy okradają ludzi z majątku i zniewalają uzależniając finansowo...

boukun

Jak walczyć z parabankami?