Jak walczyć ze spamem w skrzynkach ?

Data: 2014-06-12 07:29:09
Autor: Karol
Jak walczyć ze spamem w skrzynkach ?
Założyć kilkanascie adresów na gmail.com, wpisać "firme" do różnych
katalogów, baz danych...
Otrzymane spamerskie wiadomości zaznaczać jako spam w google, google szybko
taką domenę potraktuje jako spamerską i zrobi porządek...
obnizy domenę w rankingu, wpisze na globalne filtry antyspamowe i firma
zniknie z rynku

żadne klikanie w "wypisz" nie pomaga

Data: 2014-06-12 08:59:36
Autor: mz

Użytkownik "Karol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1q2v25ez01wbm.46r9280s0iul.dlg@40tude.net...

żadne klikanie w "wypisz" nie pomaga

Zgadza się. Nie rejestrowałem się na żadne newsy z sieci a tu zaczęły przychodzić. Na moje pytanie do admina poczty na wp.pl co zrobić otrzymałem informację aby się wypisać i przestaną przychodzić. Bzdura to wypisz to głównie jest po to byś podał im swój adres i potwierdził, że taki adres istnieje. Wtedy dopiero zaczyna się spamowanie po takim wypisaniu.

Jak walczyć ze spamem w skrzynkach ?