Jak walczyć ze złodziejstwem Multibanku oraz M illenium?

Data: 2009-07-10 12:20:55
Autor: Tomek z Wawy
Jak walczyć ze złodziejstwem Multibanku oraz M illenium?
On 10 Lip, 21:08, kredytywkarpaczuWYTNI...@op.pl wrote:

Czy jest na te złodziejstwo jakaś metoda? Czy pomoże coś skarga w KNF?

Stać Cię na utrzymywanie kilkudziesięciotysięcznego limitu na KK to i
na te kilkaset złotych opłat Cię stać, więc nie marudź tylko płać, a
jak się żyje ponad stan to się potem mamrocze tu i tam, że wszyscy są
złodzieje. Nikt nie obiecywał nigdy mi w żadnym banku, że zawsze
będzie wszystko za darmo, w związku z tym regularnie zmieniam
banki..Tylko mam o tyle łatwiej, że nie zaciągam kredytów bez sensu..

Data: 2009-07-10 21:40:50
Autor: Mithos
Tomek z Wawy pisze:
Stać Cię na utrzymywanie kilkudziesięciotysięcznego limitu na KK to i
na te kilkaset złotych opłat Cię stać

Stać na utrzymywanie limitu ? Przecież to nic nie kosztuje.

--
Mithos

Data: 2009-07-10 13:08:06
Autor: Tomek z Wawy
On 10 Lip, 21:40, Mithos <f...@adres.pl> wrote:
Tomek z Wawy pisze:

> [...]
> na te kilkaset złotych opłat Cię stać

Stać na utrzymywanie limitu ? Przecież to nic nie kosztuje.

czytaj uważnie, napisane było: "jak mi się nie podoba
to mogę zamknąć kartę (czytaj: spłacić od razu kilkadziesiąt tysięcy
zł) "

Data: 2009-07-10 22:13:18
Autor: kredytywkarpaczu
Jak walczyć ze złodziejstwem Multibanku oraz Millenium?
czytaj uważnie, napisane było: "jak mi się nie podoba
to mogę zamknąć kartę (czytaj: spłacić od razu kilkadziesiąt tysięcy
zł) "

koryguję: spłacić kilkadziesiąt tysięcy zł i przez to ograniczyć sobie
pulę GP --

Data: 2009-07-10 22:10:19
Autor: kredytywkarpaczu
Tomek z Wawy pisze:
> Stać Cię na utrzymywanie kilkudziesięciotysięcznego limitu na KK to i
> na te kilkaset złotych opłat Cię stać

Stać na utrzymywanie limitu ? Przecież to nic nie kosztuje.

Tomek z Wawy zapewne miał na myśli albo odsetki albo ubezpieczenia.

karta kredytowa prawie nigdy nie ma zupełnie darmowego grand periode
gdyż jeśli ktoś wykorzystuje cały grand periode, z reguły w większości
banków zapłaci za tzw."ubezpieczenia" jakiś ułamek procenta limitu, np. 0,40% albo 0,36% co od kilkudziesieciotysięcznego limitu daje np. 100zł

Tomek z Wawy myśli zatem i kalkuluje zupełnie słusznie, że a jeśli ktoś spłaca minimalnie i płaci kilkaset zł odsetek, to stać
go i na dodatkowe 15zł. A jeśli nawet jedzie na GP, to płaci ubezpieczenia
a jeżeli kogoś stać na ubezpieczenie, to stać go i na dodatkowe 15zł za
prowadzenie niepotrzebnego mu rachunku osobistego premium millenium

praktykowany i polecany przeze mnie wyjątek, to korzystanie z karty w systemie 29+2/28+2 dni, czyli spłacanie dzień przed końcem okresu, aby system naliczył ubezpieczenia od zerowego salda. W ciągu 2 miesiecy
nazbiera się w sumie 57 dni (i to nawet w bankach dających tylko 54 dni
czy 52 dni GP), a ubezpieczenia się nie płaci ani złotóweczki. --

Data: 2009-07-10 23:01:43
Autor: Marcin Wasilewski
Użytkownik <kredytywkarpaczu@op.pl> napisał w wiadomości news:796e.00000df2.4a57a02bnewsgate.onet.pl...

[...]

    Oświecę Cię, że takie ubezpieczenia to się w tracie starania o kartę, w ostateczności po otrzymaniu karty natychmiast likwiduje.

Jak walczyć ze złodziejstwem Multibanku oraz M illenium?