Jak walczyć ze złodziejstwem Multibanku oraz Mill enium?

Data: 2009-07-10 22:56:22
Autor: MarekZ
Jak walczyć ze złodziejstwem Multibanku oraz Mill enium?
Użytkownik <kredytywkarpaczuWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:796e.00000dcc.4a579196newsgate.onet.pl...
marzec 2008 składam wniosek o kartę Millenium Gold limit 33.000zł
pani proponuje rachunek premium który będzie darmowy bo zobowiązania
kredytowe >= 30.000zł
teraz millenium od 1 sierpnia jako jedyne zwolnienie daje saldo
średniomiesieczne 5000zł i cofa pozostałe zwolnienia. W umowie
coś sobie naskrobali że będą sobie pobierać spłatę z konta osobistego

Otworzyłeś kartę powiązaną z rachunkiem osobistym. To zawsze jest błąd. Rachunek zawsze mogłeś otworzyć sobie dodatkowo, a kartę powiązaćz innym rachunkiem technicznym. Zawnioskuj o zmianę rachunku powiązanego z kartą na rachunek techniczny. Nie wiem co Mille zrobi. Jeśli odmówi zamykaj kartę i otwieraj następną. Przenosi Mille karty obecnie, bo dzis przeniosłem kolejną.

wnioski: Bank próbuje oprócz spłat karty wymusić na mnie pozostawienie
rachunku osobistego po to aby wyłudzać za jego prowadzenie 15zł
a na infolinii słyszę bezczelną odpowiedź że jak mi się nie podoba
to mogę zamknąć kartę (czytaj: spłacić od razu kilkadziesiąt tysięcy zł)

Nikt nic nie wymusza, wybrałeś wariant powiązania karty z kontem osobistym i bank z tego korzysta.

w Multibanku podobne chamstwo: taryfa active aquarius limity obrotu
podniesione po to aby wyłudzić prawie 50zł opłaty, nawiasem mówiąc
wykonałem te podniesione limity obrotu, a opłatę i tak ukradli (bo
jak inaczej łagodniej nazwać takie postępowanie?!) na prośbę o zamknięcie
aquariusa lub przekształcenie go w inny bezpłatny rachunek, dostałem
tzw. "propozycje nie do odrzucenia" jak sie nie podobają opłaty,
to prosze zamknąć kartę kredytową i spłacić kilkudziesięciotysięczne
zadłużenie. Jedyne co utargowalem to zmiana taryfy na mniejszą, ale i tak
będą próbowali co miesiąc wyłudzać 20zł a ja będę się musiał z nimi szarpać
składac reklamacje i odzykiwać kradzione mi co miesiąc 20zł

Szczerze mówiąc dziwi mnie to co napisałeś. Zamknij rachunek Aquarius. Czy też wybrałeś wariant karty powiązany z kontem osobistym? To wtedy najpierw odepnij kartę od rachunku.

czy jest szansa na wpisanie do rejestru klauzul niedozwolonych
zapisu o zakazie podwyższania opłat za rachunki osobiste powiązane
z kartą kredytową do czasu zakończenia umowy kredytowej?

Ja nie widzę takiej szansy.

Data: 2009-07-10 23:07:17
Autor: Marcin Wasilewski
Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.pl> napisał w wiadomości news:h389tc$5pi$1srv.cyf-kr.edu.pl...

[...]

    Jak ja likwidowałem konto w millennium jakieś 1,5 roku temu, to taka sztuczka (przepięcie karty na rachunek techniczny) bez problemu się udała. Co prawda początkowo był opór materii, ale gdy wypowiedziałem kartę razem z rachunkiem, po 3 dniach był telefon, że kartę bezpłatnie mi przedłużą i nie robili już żadnego problemu aby była ona powiązana z kontem technicznym. Co ciekawe korzystając obecnie z loginu, który otrzymałem otwierając ROR mam podgląd na kartę i jej transakcje.

Jak walczyć ze złodziejstwem Multibanku oraz Mill enium?